واتس اپ به زودی ویژگی «کشیدن برای پاسخ» را برای اندروید ارائه می‌کند

واتس اپ به عنوان محبوب ترین نرم افزار پیامرسان جهان، توسط بیش از ۱٫۵ میلیارد نفر در جهان استفاده می‌ شود. اگر لیست مخاطبین طولانی داشته باشید، احتمالا زمان زیادی را روزانه صرف پیمایش از بالا و پایین، ارسال پیام (و البته، الگوهای رفتاری و ویدئوها) و پاسخ دادن به پیام های موردنظر خود می کنید. در حال حاضر به نظر می رسد اگر از گوشی هوشمند اندروید استفاده می کنید، قرار است اینکار شکل ساده تری به خود بگیرد.

بر اساس گزارش Telecomtalk، واتس اپ در حال کار بر روی ویژگی “کشیدن برای پاسخ” برای برنامه اندروید خود است. این ویژگی اخیرا در نسخه ۲٫۱۸٫۲۸۲ برنامه بتا واتس اپ توسط یک حساب توئیتری (@webetainfo) که مسیر تغییرات معرفی شده در نسخه های آینده برنامه را دنبال می‌کند، مشاهده شده است. از آنجا که این ویژگی فقط در نسخه بتا در دسترس است، کابران معمولی واتس اپ قادر به دیدن آن نخواهند بود. همچنین هیچ زمانی تعیین نشده است که این ویژگی قرار است چه زمانی به دست کاربران معمولی برسد. لازم به ذکر است که این ویژگی در حال حاضر در نسخه iOS برنامه واتس اپ برای کاربران در دسترس می باشد.

ویژگی “کشیدن برای پاسخ” در واتس اپ، پاسخ به پیام های خاص را در مکالمه ساده تر می‌کند. در حال حاضر، برای انجام اینکار باید روی پیام موردنظر ضربه بزنید و نگه دارید و در پایان روی گزینه پاسخ (Reply) ضربه بزنید. به وسیله “کشیدن برای پاسخ”، کاربران به راحتی می توانند با کشیدن پیام موردنظر به آن پاسخ دهند.

قابل توجه است که کشیدن برای پاسخ تنها ویژگی جدید واتس اپ نیست. اخیرا گزارش شده است این برنامه در حال کار بر روی حالت تاریک است که به برنامه در مصرف باتری کمتر در گوشی های هوشمند با پانل های OLED کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید