سامسونگ در تیزر جدید گلکسی Note 9 از باتری، حافظه و سرعت قابل توجه آن رونمایی می کند

سامسونگ الکترونیکس در تیزرهای خود برای گوشی هوشمند گلکسی Note 9 عملکرد بهتر و قابل توجه باتری، حافظه و سرعت را نشان می دهد.

غول تکنولوژی کره جنوبی، در سه کلیپ مختلف ویدئویی تبلیغات  برای مراسم 18 مرداد را آغاز کرد. هر کدام از این تیزرها مشکلات روزمره کاربران با گوشی های هوشمند را نشان می دهد. فیلم ها موقعیت هایی را مطرح می کنند که کاربران در مواجهه با باتری کم، عدم وجود حافظه داخلی و سرعت دانلود کم ناامید می شوند.

این شرکت در وب سایت خود اعلام کرد: “جدیدترین ویژگی های افزوده شده به خط تولید خانواده گلکسی از درون آن بهینه سازی شده اند تا زندگی روزمره کاربران را با فناوری هایی که موجب افزایش توان باتری، عملکرد و سرعت گوشی هوشمند می شوند، تسریع ببخشند.”

این شرکت افزود: “همه اینها در کنار این پیشرفت ها جدیدترین پرچمدار سامسونگ را به قوی ترین نوع خود تبدیل می‌کند و از آن می توانید برای کار، بازی و تمام زمینه های میان این دو استفاده کنید.”

کاربران انتظار دارند که گلکسی Note 9 جدید با باتری 4000 میلی آمپری و حافظه داخلی 512 گیگابایتی، همراه با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید