ویژگی ها، قابلیت ها و امکانات آپدیت جدید تلگرام نسخه ۵.۴.۱

تلگرام در آپدیت جدید خود برای ios در نسخه ۵.۴.۱ خود امکانات جالبی از جمله پخش خودکار فیلم ها، دانلود خودکار و حساب های کاربری چندگانه را عرضه کرده است. پخش خودکار فیلم ها باعث زنده تر شدن صفحه های چت می شود. فیلم های کوچکتر و کم حجم تر هنگامی که صفحه نمایش به آن ها می رسد، بدون صدا شروع به پخش شدن می کنند. برای پخش صدا کافی است فقط دکمه صدای دستگاه خود را فشار دهید.

اگر می خواهید مصرف داده خود را کنترل و مدیریت کنید، روی گزینه جدید  auto-download settings کلیک کنید. تنظیمات فعلی را می توانید در یک چشم به هم زدن مشاهده کنید و ما یک راه ساده جدید برای تغییر بین حالت های Low ، Medium و High  که برای موبایل وجود دارد  و حالت های Roaming و  Wi-Fi اضافه کردیم.
هم چنین شما می توانید به صورت دستی دانلود های خودکار را با نوع چت، نوع رسانه و اندازه فایل تنظیم کنید این اپلیکیشن . انتخاب های شما را با عناوین مجموعه سفارشی در موردی که شما نیاز دارید موقتا به Low  تغییر حالت دهید و به حالت قبلی بازگردید، در حافظه نگه می دارد.
تنظیمات پیش فرض برای استفاده از داده، بیشتر مورد توجه هست اما بسته به قابلیت های داده های موبایل در کشور شما، می تواند این مورد متفاوت باشد. در بعضی جاها دانلود کردن بسیار سخت و طاقت فرسا است. تلگرام تلاش می کند که در چنین مناطقی داده کمتری برای دانلود برای کاربران بگذارد.
از طرف دیگر، اگر احتمالا حجم داده زیادی دارید، تلگرام تلاش می کند که شما را از انتخاب زیاد گزینه “download” دور نگه دارد.
کاربران جدید اغلب هنگام خروج از اپلیکیشن های دیگر ، logout  می کنند و از حساب کاربری خود خارج می شوند اما اغلب نمیدانند که این کار برای تلگرام ضروری نیست. حال برای کمک به آن ها منوی مربوط به logout چندین گزینه جایگزین برای logout کردن نمایش می دهد.

پشتیبانی از چند حساب کاربری داشتن در تلگرام

افراد زیادی چندین شماره تلفن دارند و بالطبع چند حساب کاربری هم در تلگرام دارند: یک حساب کاری، یک حساب شخصی و حساب دیگر برای موارد خیر خواهانه و دستورالعمل هایی است که جز در موارد اضطراری استفاده نمی کنید.

شما می توانید همه این حساب های کاربری را به اپلیکیشن تلگرام خود اضافه کنید و به سادگی بدون logout کردن بین تا ۳ شماره تلفن جابه جا شوید. حساب های کاربری را در Settings > Edit اضافه کنید.

تلگرام

اگر چندین حساب کاربری را اضافه کردید، برای همه آن ها push notifications (دریافت نوتیفیکیشن) را خواهید داشت. اعلان ها که شامل اطلاعاتی درباره اینکه مربوط به کدام حساب هستند را هم به همراه دارند. علاوه بر این شما می توانید در بخش تنظیمات روی هر حساب ضربه بزنید و نگه دارید تا لیست چت مربوط به آن را هم ببینید.

حساب های کاربری چندگانه تلگرام در ابتدا برای اندروید عرضه شد و هم اکنون برای iOS هم در دسترس است.

 

3 دیدگاه دربارهٔ «ویژگی ها، قابلیت ها و امکانات آپدیت جدید تلگرام نسخه ۵.۴.۱;

  1. سلام
    من میخام تلگرام روروی گوشی ولب تاپم نصب کنم ولی نمیشه
    احتمالا بایدمشخصات پروکسی ای که خودتلگرام توی کانالش میذاره رو دستی واردکنم تافعال بشه ولی چون فیلترم وفیلترشکن هم ندارم، نمیتونم به این کانال دسترسی داشته باشم.
    درست میگم؟
    اگه درسته بایدچیکارکنم؟

    پاسخ
  2. سلام خسته نباشین

    من تلگرام دسکتاب استفاده میکنم..چن روزیه با سایفون تلگرامم بالا نمیاد..اولش فک کردم شاید سایفون هیچ سایت فیلتری رو باز نمیکنه..اما فقط تلگرامو باز نمیکنه و روی connecting میمونه
    چکار کنم؟مشکل از چی هستش؟

    پاسخ
    • سلام، مطمئن بشید که هیچ پروکسی‌ای روی تلگرامتون فعال نباشه و روی اون آیکون گردی که پایین سمت چپ تلگرامتون در حال چرخش هست بزنید و گزینه Disable Proxy را انتخاب کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید