Windows 10 Insider Preview دارای قابلیت همگام‌سازی تصاویر و همگام‌سازی SMS است

مایکروسافت ساختار Windows 10 Insider Preview Build 17755 (RS5) را در برنامه Windows Insider منتشر کرده است. این ساختار دارای قابلیت فرستادن پیام از روی کامپیوتر با استفاده از برنامه «Your Phone» می‌باشد. این قابلیت ابتدا در اردیبهشت‌ماه سال 97 همراه با عمومی شدن برنامه «Your Phone» معرفی شد. اما متاسفانه اولین نسخه آزمایشی این برنامه، دارای همگام‌سازی SMS نبود.

کمپانی مایکروسافت در بلاگ رسمی خود نوشته است که این قابلیت هنوز در مراحل ابتدایی تولید قرار دارد و فقط برای کاربران اندرویدی برنامه «Your Phone» که تحت طرح Windows 10 Insider Preview قرار دارند، قابل دسترس است. این برنامه با دستگاه‌های دارای اندروید 7.0 و بالاتر از آن سازگار است. مایکروسافت می‌گوید برای کامپیوترهایی که به کشور چین متصل‌اند، خدمات برنامه Your Phone در آینده فعال خواهند شد.

مایکروسافت در وبلاگ خود نوشته است:

برنامه Your Phone همچنین برای کاربران مجوزداری که در طرح Skip Ahead (پیش قراولان) هستند و روی دستگاه‌هایشان ساختارهای 19H1 در حال اجرا است، قابل دسترس است. باید گوشی اندروید خود را از طریق برنامه Your Phone به کامپیوترتان لینک کنید. از طرف مایکروسافت برنامه‌ای دریافت خواهید کرد که باید آن را روی گوشی خود دانلود کرده و مراحل نصب را دنبال کنید.

کاربرانی که طرح Windows 10 Insider Preview را روی کامپیوترهای خود دارند، با برنامه Windows 10 Insider Preview  کاربران که روی کامپیوترشان وجود دارد، در صورت داشتن برنامه Your Phone روی دستگاه اندروید خود، به تازه‌ترین تصاویر و پیام‌های گوشی هوشمندشان دسترسی فوری پیدا خواهند کرد. این برنامه به شما امکان خواهد داد که با استفاده از کامپیوتر دارای ویندوز 10 خود، از روی گوشی هوشمند اندرویدتان SMSها را باز، ارسال و یا دریافت کنید. ضمناً این برنامه به شما امکان می‌دهد تصاویر تیک‌زده‌شده را از گوشیتان روی کامپیوتر خود همگام‌سازی کنید.

مایکروسافت در حرکتی هیجان‌انگیز، علامت ساختار پیش‌نمایش را از گوشه سمت راست پایین دسکتاپ حذف کرده است. منتهی شایان ذکر است که این بدان معنا نیست که ساختار فعلی، ساختار نهایی می‌باشد. کمپانی مایکروسافت بررسی کدهای نهایی را آغاز کرده است، اما هیچ اشاره‌ای درباره زمان بیرون آمدن نسخه نهایی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید