نحوه افزودن checkbox در Word ، Apple Pages و Google Docs

در صورت نیاز به علامت گذاری در لیست موارد، می توانید یک کادر تأیید یا checkbox اضافه کنید. در اینجا نحوه افزودن checkbox در Word ، Apple Pages و Google Docs آورده شده است. آیا می خواهید به افراد اجازه دهید تا به سرعت موارد موجود در اسناد شما را انتخاب کنند؟ checkbox یک روش عالی برای انجام این کار هستند. می توانید در کنار هر گزینه در سند خود یک کادر اضافه کنید و بینندگان می توانند انتخاب خود را انجام دهند. همه پردازنده های کلمه کلیدی مانند Microsoft Word ، Apple Pages و Google Docs می توانند کادرهای تأیید را به لیست ها اضافه کنند. بیایید ببینیم وقتی از یکی از این سه ابزار استفاده می کنید چگونه می توانید checkbox را به سند خود اضافه کنید.

نحوه افزودن check box به سند Microsoft Word

برای افزودن کادرهای تأیید به یک سند Word به دو روش وجود دارد. هم می توانید کادرهای تأیید را برای اسناد چاپی اضافه کنید و هم می توانید کادرهای تعاملی را که می توانند در سند دیجیتال انتخاب شوند، اضافه کنید.

  • جعبه های تأیید را برای یک سند Word Printed اضافه کنید: اگر می خواهید سند خود را چاپ کنید ، پس فقط باید یک جعبه چک را در سند خود اضافه کنید. شما به گزینه های تعاملی نیازی ندارید زیرا کاربران به هر حال می خواهند گزینه ها را با قلم خود علامت بزنند. برای انجام این کار ، می توانید یک لیست bullet دار با علامت جعبه انتخاب در کنار موارد لیست روی سند خود اضافه کنید. سند شما هنگام چاپ آن را مانند یک کادر تأیید مناسب نشان می دهد. شما به این روش انجام می دهید:
    • سند Word را که می خواهید کادرهای تأیید را به آن اضافه کنید باز کنید.
    • اگر سندی ندارید، روی برگه Home در بالا کلیک کنید.
    • روی نماد پیکان در کنار گزینه Bullets و Define New Bullet را انتخاب کنید. از میان گزینه های روی صفحه icon را انتخاب کنید.

checkbox

    • باید نمادهای مختلفی را ببینید که می توانید به جای bullet های معمولی استفاده کنید. به پایین این لیست بروید ، یک نماد کادر تأیید پیدا کنید ، روی آن کلیک کنید و OK را در پایین بزنید.
    • یک بار دیگر روی تأیید کلیک کنید و باید یک جعبه تأیید را در سند خود مشاهده کنید.

 

    • اکنون می توانید لیست موارد خود را تایپ کنید و Word برای هر یک یک کادر تأیید اضافه می کند موارد خود را انتخاب کنید.

فقط سعی نکنید این جعبه ها را علامت بزنید زیرا کار نمی کند. اینها فقط برای نمایش در اسناد چاپ شده است.

افزودن checkbox به یک سند Word اضافه کنید

  1. اگر می خواهید بینندگان سند شما کادرهای علامت گذاری دیجیتالی را در برنامه Word علامت بزنند ، باید کادرهای تعاملی را به سند خود اضافه کنید. Word این گزینه را به عنوان گزینه توسعه دهنده ارائه می دهد و می توانید آن را به صورت زیر فعال کنید:
    1. سند Microsoft Word را ایجاد کنید.
    2. از بالای صفحه بر روی File کلیک کرده و گزینه ها را از نوار کناری سمت چپ انتخاب کنید.
    3. از نوار کناری سمت چپ گزینه Customize Ribbon را انتخاب کرده و Main Tabs را از Customize انتخاب کنید
    4. منوی Ribbon در سمت راست. به پایین لیست گزینه ها بروید ، Developer را انتخاب کنید و OK را در پایین فشار دهید.
    5. این یک مورد Developer جدید را به لیست برگه های Word شما اضافه می کند.
    6. نشانگر را در جایی که می خواهید کادر تأیید را در سند خود اضافه کنید قرار دهید.
    7. روی برگه Developer در بالا کلیک کنید و از قسمت Controls نماد Check Content Control را انتخاب کنید. حال یک checkbox به سند ورد شما اصافه خواهد شد. می توانید روی این کادر کلیک کنید و آن را علامت بزنید. با کلیک مجدد بر روی آن ، علامت آن برداشته می شود. همچنین می توانید از این کادرهای تأیید برای اسناد چاپی استفاده کنید.

نحوه افزودن check box به سند Apple Pages

اگر کاربر Mac هستید ، به احتمال زیاد از Apple Pages برای اسناد خود استفاده می کنید. Pages گزینه افزودن کادرهای تأیید را به اسناد شما ارائه می دهد ، اما هنوز نمی توانید کادرهای تعاملی را اضافه کنید. اگر می خواهید از کادرهای تأیید در یک سند چاپ شده استفاده کنید ، این مراحل را دنبال کنید:

  1. سند جدید یا موجود را در Apple Pages باز کنید.
  2. روی منوی کشویی کنار Bullets & Lists در سمت راست کلیک کرده و گزینه Bullet را انتخاب کنید. با این کار یک لیست گلوله ای جدید در سند شما شروع می شود.
  3. روی نماد پیکان در کنار Bullets & Lists کلیک کنید ، از منوی کشویی Image Bullets را انتخاب کنید و سپس گزینه Current Image را کلیک کنید.checkbox
  4. تصاویر مختلف کادر تأیید را مشاهده می کنید که می توانید به سند خود اضافه کنید . روی موردی که دوست دارید کلیک کنید و بلافاصله روی سند شما نشان داده می شود. می توانید اندازه و ترازبندی کادرهای انتخاب خود را از همان قسمت Bullets & List ها مشخص کنید.checkbox
  5. اگر تصویر جعبه انتخاب مورد نظر خود را پیدا نکردید ، می توانید بارگیری کنید تصویر مربوط به آن جعبه تأیید را از اینترنت وارد کرده و آن را به Pages وارد کنید. برای این کار ، هنگام اضافه کردن کادر تأیید ، روی گزینه Custom Image کلیک کنید. با این کار می توانید تصویری از Mac خود انتخاب کنید تا به سند خود اضافه کنید.

 

نحوه افزودن check box به سند Google Docs

نمی توانید Google Docs را کنار بگذارید. این واژه پرداز آنلاین به شما امکان می دهد کادرهای تأیید را به اسناد خود اضافه کنید ، اما باز هم این موارد فقط برای اسنادی است که چاپ می کنید و روی صفحه نمایش تعامل ندارند. اگر این همان چیزی است که به دنبال آن هستید ، در زیر نحوه افزودن کادرهای تأیید به یک سند Google Docs وجود دارد:

  1. سند جدیدی ایجاد کنید یا سند موجود خود را با Google Docs باز کنید.
  2. روی گزینه ای که در بالا درج می شود کلیک کنید و نویسه های خاص را انتخاب کنید. به شما این امکان را می دهد که یک کادر تأیید به عنوان یک کاراکتر خاص در سند خود اضافه کنید.checkbox
  3. در صفحه زیر ، نشانگر خود را در جعبه جستجو قرار دهید و نوع را تایپ کنید. کلمه کامل را که کادر تأیید است تایپ نکنید زیرا به نظر نمی رسد هیچ نتیجه ای حاصل شود.
  4. در سمت چپ ، سبک های مختلف جعبه انتخاب را برای اضافه کردن مشاهده خواهید کرد. روی کادر موردنظر خود کلیک کنید و بلافاصله روی سند شما نشان داده می شود. می توانید پیش از بستن منوی نویسه های خاص ، کادر انتخاب خود را پیش نمایش کنید.checkbox
  5. اگر کادرهای انتخاب شما خیلی کوچک یا بزرگ هستند ، می توانید اندازه آنها را به اندازه انتخابی خود تغییر دهید.
  6. checkbox
  7. برای انجام این کار ، کادرهای تأیید خود را انتخاب کنید ، روی گزینه Font size کلیک کنید و اندازه جدیدی را برای کادرهای انتخاب خود انتخاب کنید.
  8. اکنون می توانید روی File کلیک کرده و Print را انتخاب کنید تا سند شما با کادرهای تأیید چاپ شود.
  9. اگر ترجیح می دهید آن را به عنوان یک فایل PDF ذخیره کنید ، می توانید این کار را با کلیک کردن روی منوی File ، انتخاب بارگیری و انتخاب PDF Document انجام دهید. کادرهای جعبه انتخاب موارد را در اسناد آسان تر می کنند

کادرهای تائید یا checkbox ها  بدون شک ساده ترین راه برای انتخاب موارد موجود در اسناد شما هستند. خوشبختانه ، همه پردازنده های کلمه کلیدی به شما امکان می دهند به راحتی کادرهای تأیید را به اسناد خود اضافه کنید ، و حتی می توانید کادرهای انتخاب تعاملی را با یکی از این برنامه ها اضافه کنید. لیست های دارای کادرهای انتخاب ، پیگیری موارد قابل اجرا در سند شما را آسان می کند. بنابراین همیشه لیست های خود را برای مدیریت بهتر آنها در هر واژه پرداز قالب بندی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید