معرفی ۷ اپلیکیشن برنامه ریزی برای دانش آموزان و دانشجویان

دانش آموزان و دانشجویان باید تاریخ امتحان ها، کوئیزها، تحویل تکالیف و  امتحانات پایانی را داشته باشند و آن ها را دنبال کنند. علاوه بر این ممکن است در فعالیت های پس از زمان مدرسه مانند: کلاس های ورزشی هم شرکت کنند. با وجود این مورد، دنبال کردن تاریخ امتحان ها کمی دشوار می شود. اگر احساس می کنید که در دریایی از وظایف غرق شده اید، باید به زندگی خود نظم بیشتری ببخشید. این اپلیکیشن های برنامه ریزی مطالعه می توانند به شما در تنظیم زمان های مطالعه کمک کنند و تاریخ امتحان های پیش رو را هم به شما یادآوری کنند.

۱. Chipper

استفاده از Chipper می تواند مهارتهای مدیریت وقت شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. این اپلیکیشن برنامه ریزی مطالعه مجهز به ابزارهای مختلفی است که به دانشجویان اختصاص داده شده است. شما می توانید به سادگی تمام دوره هایی که اکنون می گذرانید را به آن اضافه کنید و آن ها را طبق زمان و تاریخ در برنامه داخلی سازماندهی کنید.

Chipper همچنین به شما این امکان را می دهد تا امتحان ها ، موعد مقرر انجام تکالیف ، مقالات ، آزمایشگاه ها و آزمونها را به تقویم خود اضافه کنید تا به شما در ماندن در صدر دوره های آموزشی خود کمک کند. هنگامی که شما آماده مطالعه هستید ، روی برگه Study ضربه بزنید تا یک تایمر برای جلسه خود تنظیم کنید. این برنامه هنگام انجام وظایف ، شما را با “درآمد” در قالب پول نقد تخیلی با کال کردن کارها پاداش می دهد. شما در واقع هیچ یک از این درآمدها را در زندگی واقعی دریافت نمی کنید ، اما این یک انگیزه خوب برای ادامه حرکت شما است.

برای دانلود اپلیکیشن از لینک مقابل استفاده نمایید: Chipper برای iOS | Android (رایگان)

۲. Todait

اگر در هنگام مطالعه با مشکل عدم تمرکز و حواس پرتی مواجه می شوید، لازم است که Todait را دانلود کنید. این اپلیکیشن قابلیت بی صدا کردن نوتیفیکیشن های سایر اپلیکیشن ها را دارد. این ابزار ساده لیست کارهای در حال انجام، هم چنین به شما این امکان را می دهد که کارهای خاص را بر اساس معیاری مانند تعداد مشخصی از مشکلات برای حل کردن، محدوده مشخصی از صفحات برای خواندن یا تعداد موارد لازم برای به خاطر سپردن زمان بندی کنید. Todait قابلیت تنظیم یک تایمر برای یک جلسه مطالعه یا هر پروژه ای که در حال کار کردن روی آن هستید را هم فراهم می کند.

با اضافه کردن کارها و آغاز انجام دادن آن ها، Todait به شما نشان می دهد که چه میزان زمان صرف مطالعه کرده اید و چند درصد از کار را پیش برده اید. برای دسترسی به دیدگاه وسیع تری از کارایی و عملکرد خود، Todait آمار جلساتتان را جمع آوری می کند و آن ها را در یک گراف نمایش می دهد. این کار می تواند موجب تشویق شما برای پیش برد کارهایتان شود.

برای دانلود اپلیکیشن از لینک مقابل استفاده نمایید: Todait برای iOS | Android (رایگان، با پرداخت درون برنامه ای)

۳. Egenda

از Egenda برای ایجاد یک برنامه زمان بندی آسان برای تکالیف ، پروژه ها ، آزمون ها و کوئیز های خود استفاده کنید. هنگامی که تکالیف را در یک کتاب دستور کار فیزیکی Egenda می نویسید ، ممکن است متوجه شوید که نمی توانید دست خط خود را بخوانید ، یا به اشتباه به یک کار مهم توجه می کنید. Egenda به شما کمک می کند تا با استفاده از برنامه نویسی رنگی و سازماندهی وظایف خود از این همه موارد اجتناب کنید. هم چنین به سادگی دوره های این ترم را به همراه تکالیف و موعد مقرر آنها اضافه کنید. Egenda به شما اطلاع می دهد که موعد تکالیف شما چه زمانی است و همچنین یادآوری های مفیدی را در مورد تاریخ های موعد مقرر به شما ارائه می دهد.

برای دانلود اپلیکیشن از لینک مقابل استفاده نمایید: Egenda برای iOS | Android (رایگان)

۴. My Study Life

با استفاده از My Study Life ، می توانید به راحتی وظایف ، کلاس ها و امتحانات را به الگوی برنامه هفتگی خود اضافه کنید. وقتی کلاس های خود را اضافه می کنید ، می توانید اطلاعات مفصلی درباره آنها از قبیل شماره اتاق ، زمان و حتی معلم یا استاد آن را هم وارد کنید. اگر می خواهید تعطیلات یا چرخش کلاس را به خاطر بسپارید ، می توانید اطلاعات آن را در My Study Life نیز وارد کنید. داشبورد شما تمام تکالیف ، امتحانات و کلاس های آینده شما را نشان می دهد. به این ترتیب ، هیچ گاه وظایف فردا را فراموش نخواهید کرد.

برای دانلود اپلیکیشن از لینک مقابل استفاده نمایید : My Study Life برای iOS | Android (رایگان)

۵. Power Planner

Power Planner یک برنامه زمان بندی مرتب و ساده ارائه می دهد که برای دانشگاه، دبیرستان و حتی دانش آموزان عالی است. این اپلیکیشن یکی از برنامه های مفید برای هر دانش آموز است ، زیرا به شما کمک می کند زمان کلاس خود را به خاطر بسپارید ، آزمون ها را پیگیری کنید و هم چنین  می تواند به شما در انجام سطح بالای تکالیف کمک کند. Power Planner با تقویم Google ادغام می شود تا زندگی شما حتی ساده تر شود. . با این وجود بهتر می توانید معدل خود را با وارد کردن نمرات تکالیف و آزمون ها برآورد کنید.

برای دانلود اپلیکیشن از لینک مقابل استفاده نمایید: Power Planner برای iOS | Android (رایگان، با پرداخت درون برنامه ای)

۶. Easy Study

برای شروع مطالعه آسان ، کلاس های خود را به همراه زمان هایی که اغلب می خواهید برای آنها مطالعه کنید ،را اضافه کنید. وقتی زمان دنبال کردن آن ها شروع شد ، Easy Study یک هشدار از طریق تلفن شما به عنوان یادآوری نشام می دهد. Easy Study به شما این امکان را می دهد که  اطلاعات اضافی را در مورد هر موضوع وارد کنید –  هم چنین می توانید فعالیت های خاصی را که می خواهید در طول هر جلسه مطالعه انجام دهید را هم اضافه کنید. از زمانی که شروع به مطالعه می کنید ، Easy Study یک تایمر را شروع می کند. اگر می خواهید ببینید که چقدر تاکنون مطالعه کرده اید ، می توانید زمان سپری شده را در زیر برگه آمار مشاهده کنید. فقط بخاطر داشته باشید که نسخه رایگان این برنامه همراه با تبلیغات و برخی از ویژگی های محدود است.

برای دانلود اپلیکیشن از لینک مقابل استفاده نمایید: Easy Study برای iOS | Android (رایگان، با پرداخت درون برنامه ای)

۷. School Planner

برنامه School Planner وقتی نوبت به گزینه های زمان بندی برنامه می رسد ، تنوع فراوانی دارد. شما می توانید کلاس های خود را به راحتی وارد برنامه کنید (یا از الگوهای پیش فرض استفاده کنید) و همچنین بلوک های زمانی خاص را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید هر رویداد ، کار یا امتحانی را که در داشبورد برنامه ریز ظاهر خواهد شد ،را هم اضافه کنید. به برگه Library بروید تا ایده ای در مورد میزان زمان پیشنهادی برنامه دریافت کنید. این تجربه فقط به زمان کلاس و تکالیف محدود نمی شود. همچنین می توانید نمرات ، معلمان ، تعطیلات ، روزهایی که در آن غایب هستید و کارت های گزارش مدرسه را هم اضافه کنید.

اگر می خواهید عملکرد خود را با دقت بیشتری بررسی کنید ، سعی کنید فایل های مربوط به مدرسه را از طریق گوشی خود بارگذاری کنید. از برگه تنظیمات می توانید برنامه را با دوستان خود هم به اشتراک بگذارید.

برای دانلود اپلیکیشن از لینک مقابل استفاده نمایید: School Planner برای Android (رایگان)

استفاده از برنامه های فوق در پیگیری و دنبال کردن برنامه مطالعه درسی می تواند تاثیر چشمگیری در موفقیت داشته باشد. آیا شما از این اپلیکیشن ها استفاده کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید