معرفی ۷ اپلیکیشن برتر برای تماس های گروهی

همانطور که اطلاع دارید، هیچ محدودیتی برای اپلیکیشن ها در تماس فرد به فرد وجود ندارد. برای اپلیکیشن تماس گروهی، بین چندین نفر، هم انتخاب های زیادی وجود دارد. هیچ کس علاقه ای به کار کردن با سرویس های پیچیده یا پرداخت پول برای انجام مکالمات گروهی، ندارد.  در ادامه اپلیکیشن های تماس گروهی را معرفی می کنیم که می توانید در مواقع نیاز از آن ها به راحتی استفاده نمایید:

۱. Appear.in

Appear.in ویدیو کنفرانس و تماس تصویری گروهی راب رای ملاقات های کوچک ارائه می دهد. اگرچه این ابزار به سادگی موارد مشابه نیست، اما یک ابزار سریع برای ملاقات های ad-hoc  است. در ابتدا شما باید از وب سایت بازدید کنید و یک حساب کاربری جدید بسازید. پس از انجام این کار، می توانید با آدرس url آن یک چت روم بسازید و به سادگی لینک آن را برای دوستانتان به صورت متنی ، از طریق پیام، یا هر ابزار دیگری ارسال نمایید و آن ها به  صورت آنی(بدون نیاز به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری) به شما ملحق شوند. هیچ نرم افزاری برای دانلود نیاز نیست و با همه مرورگرهای جدید به خوبی کار می کند.

این سرویس هم چنین این امکان را فراهم می کند که ۴ نفر در یک جلسه باشند. اگر شما صاحب جلسه باشید، می توانید جلسه را قفل کنید و بدین منظور میهمانان برای ورود باید از شما اجازه بگیرند. این به شما این امکان را می دهد که متوجه شوید چه افرادی در حال تلاش برای ورود و ملحق شدن به جلسه هستند و در صورت تمایل می توانید مانع از ملحق شدن آن ها شوید. Appear.in هم چنین شامل اشتراک صفحه نمایش و قابلیت های چت و گفتگوی متنی است.

 در حالی که سایر ابزارها قابلیت های بیشتری را ارائه می دهند، اما Appear.in یک انتخاب بسیار خوب برای ملاقات ساده، سریع بدون نیاز به هیچ تنظیماتی است. این ابزار برای چت کردن با افرادی که آشنایی زیادی با دنیای تکنولوژی ندارند بسیار مناسب است. برای بهره مندی از امکانات برتر و ویژه می توانید برنامه را ارتقا دهید اما برای بیشتر افراد نیازی به انجام این کار نیست.

۲. Google Duo

در حالی که Hangouts گوگل یک اپلیکیشن تماس کنفرانسی بسسیار خوب است، اما ما  Duo را در این جا برای معرفی انتخاب کردیم زیرا جدیدتر، شکیل تر و زیباتر است و استفاده از آن بسیار ساده تر است. تنها کافی است برای شروع استفاده از آن، شماره تلفن خود را وارد کنید و نیازی به ساخت حساب کاربری گوگل کامل نیست.

 Google Duo یک اپلیکیشن بسیار ساده برای تماس های تصویری گروهی تا هشت نفر است که با اندروید و واسط های وب کار می کند. برای آغاز یک مکالمه گروهی افراد مختلف با انواع مختلف دستگاه ها یک ابزرا بسیار مناسب و کاربردی است.
اگر به قابلیت های بالا در هنگام ملاقات نیاز دارید، بهتر است به فکر اپلیکیشن و ابزار دیگری باشید، Duo  برای تماس های تصویری ساده بسیار کارامد و ارزشمند است.

دانلود : Google Duo برای Android | iOS (رایگان)

۳. FreeConference

همانطور که از نامش پیدا است، FreeConference تماس های تصویری فوق العاده ای را بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهد. شما در این سرویس قابلیت های مبتنی بر تجارت بیشتری خواهید یافت از جمله: شماره گیری برای شرکت کنندگان صوتی در جلسه. FreeConference  این امکان را به شما می دهد که قرار ملاقات ها را زمان بندی کنید و یادآورها را به صورت خودکار ارسال نمایید ، اما هم چنین شما می توانید در صورتی که به قابلیت های پیشرفته نیازی ندارید، ملاقات ها و جلسه ها را هم به صورت آنی آغاز کنید.

 امکان به اشتراک گذاری صفحات مکالمه و هم چنین کنترلگر های میانی از جمله قابلیهت های آن است بنابراین شما می توانید به سادگی تماس گیرندگان شلوغ  را بی صدا کنید. هم چنین شما می توانید خلاصه های جلسات و ملاقات ها را هم  پس از اتمام آن ها از طریق اپلیکیشن های تماس موبایل، دریافت کنید.
برنامه رایگان محدود به ۴۰۰ تماس گیرنده صوتی و ۵ کاربر در ملاقات آنلاین است. برای افزایش این تعداد باید برنامه را به نسخه غیر رایگان آن ارتقا دهید.

۴. WhatsApp

یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان دنیا که اپلیکیشن تماس گروهی هم هست، whatss app ‌نام دارد. در حالی که تماس های ویدئویی تنها از حضور چهار شرکت کننده پشتیبانی می کنند، حضور WhatsApp به این معنی است که شما احتمالا تعداد زیادی از افرادی که از آن استفاده می کنند را می شناسید. ارزش whatss app در این است که بدون نیاز به نصب یک اپلیکیشن جدید یا ساخت حساب کاربری یک تماس برقرار کنید. شما می توانید با یک نفر تماس بگیرید . سپس می توانید افراد بیشتری را وارد مکالمه کنید. این ویژگی تنها بر روی برنامه های تلفن همراه کار می کند، چرا که وب سایت از تماس ها پشتیبانی نمی کند.

دانلود: WhatsAppبرای Android | iOS (رایگان)

۵. Skype

 لیست اپلیکیشن های مکالمه گروهی بدون وجود skype کامل نمی شود. بسیاری از افراد برای مکالمات تصویری از این اپلیکیشن استفاده می کنند. استفاده از اپلیکیشن های موبایل برای اندروید یا iOS، اپلیکیشن های دسکتاپ روی ویندوز یا مک و یا از طریق اپلیکیشن وب اسکایپ، خدمان و سرویس های آن به شما اجازه می دهند کهبه سادگی با دوستان خود تماس تصویری داشته باشید و هم چنین از قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش هم پشتیبانی می کند.
حداکثر ۲۵ نفر می توانند در یک تماس گروهی صوتی حضور داشته باشند، در حالی که تعداد افراد در تماس تصویری محدود به ۱۰ نفر است. توجه به این نکته لازم است که بر اساس قوانین اسکایپ تماس های تصویری می توانند یک ساعت ادامه داشته باشند. در صورتی که اتصال اینترنت شما مشکلی نداشته باشد برای برقراری تماس هیچ مشکلی وجود ندارد.
اگر به راه حلی که مبتنی بر کسب و کار و بیزینس است، نیاز دارید،Skype for Business Basic  خدمات بیشتری را ارائه می دهد که شامل موارد اولیه و اساسی Skype for Business platform مانند حالت های آزاد/ مشغول و پشتیبانی از ملاقات است. البته برای بیشتر افراد، Skype عادی می تواند کافی و پاسخگوی نیازهایشان باشد.

دانلود: Skype برای Android | iOS (رایگان)

۶. FaceTime

 FaceTime یک اپلیکیشن تماس فرد به فرد است که در زمان انتشار iOS 12 ، عرضه شد. حال شما می توانید از آن برای مکالمات تصویری گروهی تا ۳۲ نفر استفاده کنید. با علم به این موضوع که FaceTime به صورت پیش فرض روی همه دستگاه های اپل نصب شده است، می تواند بهترین گزینه برای تماس کنفرانسی و گروهی برای کاربران اپل باشد.
البته تنها در صورتی که شماطرفدار اپل هستید و به دنبال اپلیکیشن اپل برای تماس گروهی هستید این اپلیکیشن یک گزینه خوب است. FaceTime برای اندروید و یا ویندوز در دسترس نیست بنابراین افرادی که دستگاه آن ها اپل نیست نمی توانند از آن بهره مند شوند.

۷. FreeConferenceCall

 همانطور که از نام این اپلیکیشن پیدا است، این ابزار از FreeConference که پیشتر به آن اشاره کردیم، متفاوت است. FreeConferenceCall از حضور ۱۰۰۰ نفر پشتیبانی می کند. به اشتراک گذاری صفحه نمایش یک فرایند استاندارد است و این سرویس چندین یکپارچه سازی و قابلیت های بیشتر را برای توسعه کارایی و تجربه شما ارائه می دهد.
FreeConferenceCall نزدیک ترین گزینه به GoToMeeting است. ویژگی هایی که با پرداخت همراه هستند، هم در این اپلیکیشن وجود دارند اما قابلیت هایی مانند تغییر به ارائه دهنده در وسط مکالمه، ضبط صفحه نمایش و حتی پخش رادیو همگی رایگان هستند. هیچ گاه اتفاق نمی افتد که ۱۰۰۰ نفر در یک مکالمه حضور داشته باشند اما این اپلیکیشن در صورتی که درباره جلسات خود جدی هستید، می تواند یک گزینه ارزشمند باشد.

 

شما برای تماس های تصویری و گروهی از کدام اپلیکیشن استفاده می کنید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید