معرفی بهترین نرم افزارهای تبدیل گفتار به نوشتار ویندوز

آیا به دنبال بهترین نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار ویندوز هستید؟ با ما همراه باشید زیرا در این مطلب قصد داریم بهترین نرم افزارهای موجود در این زمینه را معرفی کنیم.

بهترین نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار، (Dragon Naturally Speaking (DNS) است اما با قیمت ارائه می شود. اما چگونه می توان آن را با بهترین برنامه های رایگان، مانند تایپ صوتی (Google Docs (GDVT و تشخیص گفتار ویندوز (WSR) مقایسه کرد؟

این مقاله Dragon را با تایپ صوتی Google Docs و تشخیص گفتار ویندوز برای سه کاربرد معمولی مقایسه می کند:

  1. نوشتن رمان.
  2. رونویسی دانشگاهی.
  3. نوشتن اسناد تجاری مانند note.
  4. مقایسه نرم افزار تشخیص گفتار: Dragon و Google و Microsoft
    ما در ادامه به بررسی تفاوت های ظریف بین سه مورد ذکر شده می پردازیم، اما در اینجا به بررسی اجمالی و جوانب مثبت آنها می پردازیم که به شما در تصمیم گیری سریع کمک می کند.

1. تشخیص گفتار Dragon

Dragonبه صورت طبیعی صحبت می کند در تشخیص صدا از نرم افزار مایکروسافت و Google استفاده می کند.

DNS به طور متوسط ​​10٪ بهتر از هر دو برنامه است. اما طبیعی صحبت کردن Dragon ارزش پرداخت هزینه را دارد؟

بستگی به چیزی دارد که از آن استفاده می کنید. برای نوشتن یکپارچه و با دقت بالا که به کمی خواندن باثبات نیاز دارد ، DNS بهترین نرم افزار گفتار به متن است.

2. تشخیص گفتار ویندوز

اگر به فکر چاپ مجدد اسناد خود نیستید، WSR یک نرم افزار عالی برای تشخیص گفتار رایگان است. نقطه منفی است که به استفاده از رایانه ویندوز نیاز دارد. همچنین با دقت ۹۰ درصدی که دارد، از کمترین دقت در میان نرم افزارهای تشخیص صدا که در این مقاله تست شده است، برخوردار است.

با این حال، در سیستم عامل ویندوز یکپارچه شده است، به این معنی که می تواند خود رایانه مانند shut down و sleep را کنترل کند.

3. تایپ صوتی Google Docs

تایپ صوتی Google Docs به نحوه و مکان استفاده شما بسیار محدود است. این مورد فقط در Google Docs، در مرورگر Chrome و با اتصال به اینترنت کار می کند.

اما در دستگاه های تلفن همراه گزینه های مختلفی را ارائه می دهد. تلفن های هوشمند Android این امکان را دارند که با استفاده از همان موتور گفتار به نوشتار که با Google Keep یا Live Transcrib نیز کار می کند، صدای شما را به متن منتقل کنند. و در حالی که Dragon Naturally Speaking یک برنامه موبایل ارائه می دهد، با یک خرید جداگانه از مشتری دسک تاپ نیز برخورد می شوید.

Dragon و مایکروسافت در هر مکانی که می توانید متن را وارد کنید کار می کنند. با این حال، WSR می تواند توابع کنترل را اجرا کند در حالی که Dragon بیشتر مربوط به ورودی متن است.

دانلود: Live Transcribe برای Android (رایگان)

آیا خدمات رونویسی رایگان ارزش استفاده دارند؟
اژدها به طور طبیعی صحبت کردن دقت 100٪ کاملاً برای رونویسی صدا دارد.
سرویس صوتی به متن رایگان مایکروسافت ، تشخیص گفتار ویندوز دقت 89٪ را به دست آورد.
تایپ صوتی Google Docs نمره کلی با دقت 95.2٪ را کسب کرد.
با این حال ، محدودیت های عمده ای در انتخاب گزینه های متن به گفتار وجود دارد که باید همیشه در نظر داشته باشید.

GDVT فقط در مرورگر Chrome کار می کند. علاوه بر این ، فقط برای Google Docs کار می کند. اگر نیاز دارید چیزی را در صفحه گسترده یا پردازشگر کلمه به غیر از Google Docs وارد کنید ، شانس ندارید.

نتایج آزمون ما نشان می دهد که این دقیق تر از WSR است ، اما باید توجه داشته باشید که فقط در Chrome برای Google Docs کار می کند. و همیشه به یک اتصال اینترنتی احتیاج خواهید داشت.

WSR با ویژگی های اتوماسیون رایانه ای دست ساز خود می تواند شما را تولید کند. به علاوه ، می تواند متن را وارد کند. صحت آن ضعیف ترین خدمات ارائه شده توسط من است.

گفته می شود ، اگر شما یک رونویسی سنگین نباشید ، می توانید با خطاهای آن زندگی کنید. این مطابق با تایپ صوتی Google Docs اما محدود به ویندوز است.

برای اکثر کاربران ، گزینه های رایگان باید به اندازه کافی خوب باشند. با این حال ، برای همه کسانی که به سطح بالایی از دقت رونویسی احتیاج دارند ، Dragon Naturally Speaking بهترین گزینه در اطراف است. به عنوان یک کاربر گاه به گاه ، در صورت نیاز به سرویس رایگان ، تایپ صوتی Google Docs یک جایگزین مناسب است.

این ابزارها ثابت می کنند که صدای شما می تواند شما را تولید کند. اکنون دستیار Google Voice را امتحان کنید که بهترین دستیار کنترل صدا است که می توانید در حال حاضر برای مدیریت کارهای روزمره از آن استفاده کنید.

آیا خدمات تبدیل گفتار به نوشتار رایگان ارزش استفاده دارند؟

Dragon با به طور طبیعی صحبت کردن دقت 100٪ کاملاً برای رونویسی صدا را دارد.
سرویس تبدیل گفتار به نوشتار رایگان مایکروسافت، تشخیص گفتار ویندوز دقت 89٪ دارند.
تایپ صوتی Google Docs نمره کلی با دقت 95.2٪ را کسب کرد.
با این حال، محدودیت های عمده ای در انتخاب گزینه های گفتار به نوشتار وجود دارد که باید همیشه در نظر داشته باشید.

GDVT فقط در مرورگر Chrome کار می کند. علاوه بر این، فقط برای Google Docs کار می کند. اگر نیاز دارید چیزی را در صفحه گسترده یا پردازشگر کلمه به غیر از Google Docs وارد کنید، شانس استفاده از آن را ندارید.

نتایج آزمون ما نشان می دهد که این دقیق تر از WSR است، اما باید توجه داشته باشید که فقط در Chrome برای Google Docs کار می کند و همیشه به یک اتصال اینترنتی احتیاج خواهید داشت.

WSR با ویژگی های اتوماسیون رایانه ای دست ساز خود می تواند بهره وری بیشتری داشته باشد. به علاوه، می تواند متن را وارد کند. دقت آن پایین ترین دقت در میان گزینه های امتحان شده است.

گفته می شود، اگر شما یک رونویس با حجم کار زیاد نیستید، می توانید با خطاهای آن کار کنید. این مطابق با تایپ صوتی Google Docs اما محدود به ویندوز است.

برای اکثر کاربران، گزینه های رایگان باید به اندازه کافی خوب باشند. با این حال، برای همه کسانی که به سطح بالایی از دقت رونویسی احتیاج دارند ، Dragon Naturally Speaking بهترین گزینه است. به عنوان یک کاربر گاه به گاه، در صورت نیاز به سرویس رایگان، تایپ صوتی Google Docs یک جایگزین مناسب است.

این ابزارها ثابت می کنند که صدای شما می تواند بهره وری شما را بسیار افزایش دهد. دستیار Google Voice را امتحان کنید که بهترین دستیار کنترل صدا است که می توانید در حال حاضر برای مدیریت کارهای روزمره از آن استفاده کنید.

آیا شما استفاده از ابزارهای بالا را امتحان کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید