معرفی بهترین برنامه ویرایش عکس برای اندروید

اگر به دنبال یک برنامه ویرایش عکس کاملا کاربردی می گردید این مطلب به شما کمک می کند که بهترین برنامه ویرایش را برای سیستم عامل اندروید خود پیدا کنید.

امروزه دوربین گوشی های هوشمند به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است و پلتفرم هایی مانند اینستاگرام که افراد مدام در حال اشتراک گذاری تصاویر خود هستند باعث شده کاربران از گوشی های هوشمند خود به عنوان یک دوربین عکاسی استفاده کنند. اگرچه دوربین های برخی گوشی های از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما گاهی اوقات به اپلیکیشن های ویرایش تصویر هم نیاز پیدا می کنید. اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید برنامه ویرایش عکس زیادی وجود دارند که می توانید به دلخواه با توجه به نیازتان یکی از آنها انتخاب کنید. اما در این مطلب قصد داریم چندتا از بهترین برنامه های ویرایش عکس را به شما معرفی کنیم.

 

برنامه Snapseed

Snapseed یک برنامه ویرایش عکس شگفت انگیز است که مطمئنا به آن علاقه مند خواهید شد و هر روز از آن استفاده می کنید. این برنامه تصاویر فوق العاده جذاب و با کیفیتی در اختیارتان می گذارد. نرم افزار Snapseed محصولی از شرکت گوگل است که توانست عنوان بهترین برنامه سال2011 را از آن خود کند. این برنامه علاوه بر فیلتر قابلیت ها و ویژگی های متمایز دیگری را نیز در اختیارتان می گذارد. شما می توانید نقاط مختلف تصویر را با این برنامه ویرایش کنید.

برنامه Snapseed را می توانید به طور رایگان برای دستگاه های اندروید خود از اینجا دانلود کنید.

 

برنامه Adobe Photoshop Express

نرم افزار Adobe Photoshop Express به عنوان یک برنامه ویرایش عکس اندروید در بین کاربران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. این برنامه از آن جهت معروف است که دارای فیلترهای فوق العاده ای است. اگر به دنبال برنامه ویرایش عکسی هستید که فیلترهای جذابی داشته باشد Photoshop Express را به شما پیشنهاد می کنیم. برای کاربرانی که از برنامه Snapseed استفاده نمی کنند، این برنامه می تواند جایگزین خوبی برای اسنپ سید باشد که علاوه بر قابلیت فیلتر دارای ویژگی های شگفت انگیزی دیگری نیز است.

این نرم افزار را می توانید به طور رایگان از اینجا دانلود کنید.

 

برنامه Adobe Photoshop Lightroom

از آنجایی که Photoshop Express برای کاربرانی که می خواهند تجربه سریع و آسان ویرایش عکس داشته باشند مناسب است می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران با تجربه و حرفه ای نیز باشد. افرادی که تنها از اینستاگرام برای فیلتر عکس استفاده می کنند ممکن است این برنامه کمی برای آنها پیچیده باشد. اما اگر با تنظیم سطوح منحنی، روشنایی و دیگر قابلیت های ویرایش آشنایی دارید این نرم افزار می تواند یک برنامه ویرایش عکس عالی برایتان به حساب آید.

این برنامه دارای قابلیت هایی است که در سایر برنامه های ویرایش عکس ممکن است مشاهده نکنید. ازجمله قابلیت های این برنامه می توان به تنظیم روشنایی برای رنگ های خاص و تغییر تعادل رنگ سفید عکس، برخورداری از رابطهای منظم و زیبا، ابزار حرفه ای برای ویرایش و بهترین امکانات لازم برای: تنظیم روشنایی، آهنگ منحنی ها، قابلیت بارگزاری، ذخیره، تنظیم و دریافت خروجی از دریف های تصویری اشاره کرد.

برای دانلود برنامه اینجا را کلیک کنید.

 

برنامه Google Photos

Google Photos می تواند به چندین دلیل برای کاربران اندرویدی مفید باشد. این برنامه از قبل نصب شده است و به طور خودکار از تصاویر شما بکاپ می گیرد و دارای چندین ابزار ویرایش بومی نیز است. با این نرم افزار می توانید خیلی سریع تصاویر ویرایش و سازماندهی کنید. ویژگی بزرگ برنامه تصاویر گوگل، سازماندهی تصاویر شماست. گوگل قادر است تصاویر شما را آنالیز کند و آن‌ها را به شکل اتوماتیک در گروه‌هایی قرار دهد. این سیستم می‌تواند چهره افراد را نیز تشخیص دهد؛ بنابراین سازماندهی تصاویر بر اساس افراد به بهترین صورت در برنامه Photos صورت می‌گیرد.

برای دانلود این برنامه به طور رایگان اینجا را کلیک کنید.

 

برنامه Photo Lab

اگر به دنبال یک برنامه ویرایش عکس سرگرم کننده می گردید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Photo Lab استفاده کنید. این برنامه برای آن دسته کاربرانی که عکس های خود را به شکل های بامزه تبدیل کنند و اوقات سرگرم کننده ای داشته باشند بسیار به کار می آید. Photo Lab دارای فیلترهای هنری است که می توانند تصویر شما را به یک عکس کاملا هنری و به شکل شخصیت های کارتونی و خنده دار و متفاوت تبدیل کند.

از دیگر قابلیت های این برنامه جالب و کارآمد می تواند به امکان تبدیل تصاویر شما به کاریکاتور، امکان افزودن متن هایی فوق حرفه ای با فونت های زیبا برروی عکس ها، امکان مونتاژ عکس و چهره انسان به حیوان، دارا بودن بیش از 500 افکت فوق العاده زیبا برای اعمال برروی عکس ها، امکان ساخت و ایجاد عکس های کلاژ اشاره کرد.

برای دانلود این برنامه می توانید اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید