آموزش پیدا کردن مخاطبین در جیمیل (Gmail) جدید به روش ساده

سوال رایجی  که در رابطه با جیمیل جدید وجود دارد این است که در کجا می توان مخاطبین را پیدا کرد؟ ورژن قبلی جیمیل که اکنون Classic Gmail نامیده می شود از یک منوی کشویی در سمت چپ بالای صفحه برای دسترسی سریع به مخاطبین و Tasks برخوردار بود.

در جیمیل جدید منوی Tasks در پنل سمت راست مشاهده می شود اما مخاطبین در کجا قرار دارند؟ جواب کوتاهی که می توان به این سوال داد این است که از این پس لینک سریعی برای دسترسی به مخاطبین وجود ندارد اما می توانید خودتان با استفاده از کشوی اپ ها(App drawer)که در سمت راست بالای صفحه قرار دارد و معمولا به ندرت استفاده می شود یک لینک اضافه کنید. ( آموزش کامل بلاک کردن ایمیل در Gmail همراه با تغییرات اخیر )

روی کشوی اپ ها کلیک کنید سپس چند آیکون برای برنامه های مختلف گوگل مشاهده می کنید اگر مخاطبین را در این قسمت پیدا نکردید روی گزینه ی More در قسمت پایین کلیک کنید سپس می توانید بر روی تمامی آیکون های موجود در بخش More که مخاطبین را نیز شامل می شود کلیک کرده و آن ها را بیرون بکشید و در قسمت کشوی برنامه ها یا هرجای دیگری که تمایل دارید قرار دهید.اکنون می توانید با باز کردن کشوی اپ ها و کلیک بر روی آیکون Contacts سریعا به مخاطبین دسترسی پیدا کنید.

روش دیگر استفاده از یک بوک مارک است.در روش قبلی که توضیح داده شد مخاطبین در یک تب یا برگه ی جدید باز می شوند که برخی کاربران آن را نمی پسندند.از طریق خود جیمیل امکان تغییر این وضعیت وجود ندارد اما اگر باز کردن مخاطبین در همان صفحه(به جای این که در یک صفحه ی جدید باز شوند) برای شما اهمیت دارد می توانید در مرورگر خود برای مخاطبین یک بوک مارک بسازید. Google Contacts در صفحه ی Contacts.google.com موجود هستند بنابراین کافیست این صفحه را باز کرده و آن را به نوار بوک مارک خود اضافه کنید.اکنون می توانید مخاطبین خود را هر زمانی که تمایل داشتید باز کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش پیدا کردن مخاطبین در جیمیل (Gmail) جدید به روش ساده;

دیدگاهتان را بنویسید