ویندوز 10 از یادگیری ماشین برای متوقف کردن بروزرسانی ها هنگام کار با رایانه استفاده می کند

یکی از ویژگی های خسته کننده در ویندوز 10 توانایی سیستم عامل در نصب بروزرسانی ها حتی هنگام کار با رایانه بود. در حالی که مایکروسافت سعی کرد این مشکل را با استفاده از حالت خواب برای نصب بروزرسانی ها حل کند ولی کاربران پس از راه اندازی مجدد باز هم برای مشکل نصب بروزرسانی ها حین کار با رایانه شکایت کردند.

در پاسخ به این بازخورد، مایکروسافت گفت از مشکلات آگاه است. رئیس بخش داخلی مایکروسافت ویندوز در این باره می گوید: “بازخوردهای شما را شنیده ایم و برای مقابله با این مشکل، در بروزرسانی که منتظرش هستید، اساس راه اندازی مجدد خود را تغییر می‌دهیم و از یک سیستم سازگارتر و پویش تر استفاده خواهیم کرد.”مایکروسافت اضافه می‌کند یک سیستم پیش بینی جدید را در بروزرسانی ویندوز 10 پرورانده که به لطف یادگیری ماشین با دقت پیش بینی می‌کند بهترین زمان برای راه اندازی مجدد چه زمانی است. Sarkar می گوید: “ما نه تنها قبل از راه اندازی مجدد بررسی می کنیم که آیا در حال استفاده از دستگاه هستید بلکه حتی سعی خواهیم کرد که وقفه های کوتاه شما مثلا برای نوشیدن یک فنجان قهوه را پیش بینی کنیم.”

مایکروسافت این مدل جدید را به طور داخلی آزمایش کرده و در این باره می گوید: “نتایج امیدوار کننده ای را مشاهده کردیم.” سازنده نرم افزار به طور پیوسته در حال بروزرسانی این مدل مبتنی بر فضای ابری است و در حال حاضر برای بازخورد و تست های دیگر به بخش کارمندان داخلی مایکروسافت ویندوز منتقل شده است. آزمایش کنندگان ویندوز 10 در حال مشاهده مدل بروزرسانی Redstone 5 و 19H1 در آخرین نسخه بروزرسانی منتشر شده برای کارمندان داخلی هستند. اگر مدل بروزرسانی مایکروسافت در نهایت پابرجا باشد، می تواند یکی از خسته کننده ترین جنبه های ویندوز 10 را برای کاربران متوقف کند.

دیدگاهتان را بنویسید