به نظر می رسد که قلم s جدید دارای بلوتوث است. اما چرا؟

به نظر می رسد که در بروزرسانی قلم S گلکسی نوت 5، ویژگی بلوتوث را به آن اضافه کرده اند.

شرکت FCC گفته که قلم S نوت 5 توسط بلوتوث به گوشی متصل می‌شود. در حال که در قلم های قبلی نیازی به باتری داخلی نبود در قلم جدید ظاهرا یک باتری داخلی جاسازی شده است. اما چرا باید ویژگی بلوتوث را به آن اضافه کنند؟

چندین پاسخ احتمالی وجود دارد. کارکرد قلم های S با منتشر شدن نوت 5 تغییر اساسی پیدا می کنند. بلوتوث باعث می‌شود تا قلم از راه دور کار کند؛ قابلیت هایی مانند تنظیم موزیک، تنظیم تایمر و غیره را محیا می‌کند.

شخصا، امیدوارم که به عنوان شاتر از راه دور دوربین نیز کار کند، اگر پایه عکاسی داشته باشید این قابلیت بسیار به درد شما می خورد. در اصل قلم S تبدیل به یک ریموت همه کاره می‌شود که به یک باتری نیاز دارد. و از آنجایی که قلم بیشتر عمر خود را درون گوشی سپری می‌کند، نباید مشکل بزرگی باشد.

هیچکس دوست ندارد قلم هوشمند خود را گم کند. اگر در ساختار قلم S یک مکانیزم صدا تعبیه شده باشد، بلوتوث به شما ازین طریق کمک می‌کند تا آن را پیدا کنید.

با همه این ها باید در نظر بگیریم که طراحی قلم S در همه گوشی های نوت به یک گونه بوده است. اگر سامسونگ می خواهد محبوبیت قلم های خود را حفظ کند بهتر است در طراحی قلم S جدید خلاقیت بیشتری نشان دهد.

بدون شک ویژگی بلوتوث بسیار کاربردی خواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد این قلم 18 تیرماه منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید