آموزش فعال کردن و غیر فعال کردن قابلیت انتظار تماس (پشت خطی) در آیفون

همه ما با عبارت پشت خطی آشنایی داریم و این عبارت را حتی قبل از اختراع گوشی های هوشمند نیز شنیده ایم. پیش از این هنگامی که می خواستید با فردی تماس بگیرید بوق اشغال را می شنیدید و می بایست مدت زمان زیادی منتظر بمانید تا فرد مورد نظر به تماس شما پاسخ دهد. اما اکنون درصورتی که قابلیت پشت خطی را بر روی گوشی خود فعال کنید، اگر فرد دیگری در حال تماس گرفتن با شما باشد بلافاصله متوجه می شوید. اگر این قابلیت فعال نباشد باید پیغام صوتی بگذارید.در ادامه با نحوی فعال کردن این قابلیت در گوشی های آیفون آشنا شوید.

فعال کردن call waiting

به بخش Phone در قسمت تنظیمات گوشی بروید سپس گزینه Call Waiting  را مشاهده می کنید. روی آن ضربه بزنید. می توانید این قابلیت را با کشیدن نوار کناری آن به سمت On یا Off فعال یا غیر فعال کنید.

پشت خطی 

پشت خطی

نحوه عملکرد قابلیت Call waiting (پشت خطی)

هنگامی که قابلیت پشت خطی را فعال کردید و در حال مکالمه هستید، درصورتی که فرد دیگری در تلاش است که با شما تماس بگیرد صدای بیب بیب می شنوید. سپس می توانید تماس خود را کنار گذاشته و به تماس دوم خود پاسخ دهید. با این حال قابلیت پشت خطی در گوشی آیفون محبوبیت زیادی ندارد؛ زیرا فردی که با او در حال مکالمه هستید نیز صدای بیب بیب را می شنود. بنابراین اگر تماس او را کنار بگذارید تا به تماس دوم خود جواب دهید ممکن است دلخور شود.

 

2 دیدگاه دربارهٔ «آموزش فعال کردن و غیر فعال کردن قابلیت انتظار تماس (پشت خطی) در آیفون;

دیدگاهتان را بنویسید