صفحه نمایش تاشو OLED سامسونگ بزودی به فاز تولید می رسد

برای مدتی است که شایعاتی در مورد گوشی های هوشمند تاشو پخش شده است. اما حالا گزارش ها نشان می دهند که سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشو خود را تا سال 2019 به بازار معرفی می‌کند. گزارش جدیدی توسط نشریه کره ای به نام ET News مبنی بر انتشار انبوه صفحه نمایش های تاشو OLED سامسونگ تا ماه های آینده، منتشر شده است. همچنین سامسونگ قصد دارد که تا سال آینده گوشی تاشو خود را نیز منتشر کند.

OLED

اولین گوشی تاشو یا همان گلکسی X تا سال 2019 منتشر خواهد شد. انتظار می رود که ساخت صفحه نمایش های تاشو تا آن موقع شروع شده باشد. یکی از جنبه های منحصر به فرد طراحی صفحه های تاشو این است که به صورت طبیعی تا می شوند؛ یعنی نیازی به وسایلی مانند لولا یا صفحات جدا از هم ندارند. در حالت تاشده، از دستگاه می توان به عنوان یک گوشی هوشمند استفاده کرد. و زمانی که آن را کامل باز کنید، به یک تبلت تبدیل می‌شود. این ویژگی به کاربر کمک می‌کند تا بدون صرف انرژی زیاد برای تا کردن صفحه نمایش، از هر دو صفحه بزرگ و کوچک استفاده کند.

پیش بینی می‌شود که گوشی های تاشو ترند بزرگ سال 2019 باشند. قطعا بزرگترین ویژگی این گوشی ها صفحه نمایش تاشو آن ها خواهد بود. این ویژگی تقریبا به لطف توسعه صفحه نمایش های سامسونگ بوده است. سامسونگ یکی از سازنده های صفحه نمایش ممتاز در جهان است. همچنین سامسونگ پیشگام فناوری OLED در صفحه نمایش های خود است.

به علت ویژگی هایی که صفحه نمایش OLED دارد، تنها عامل کلیدی ساخت صفحه نمایش های تاشو می باشد. نه تنها سامسونگ بلکه شرکت هوآوی نیز اعلام کرده است که اولین گوشی تاشو خود را در سال 2019 منتشر می‌کند. همچنین شرکت هایی دیگر مانند Motorola و Oppo نیز به این فناوری علاقه نشان داده اند. بدین ترتیب، بلاخره به نظر می رسد که تا ماه های آینده بتوانیم اولین گوشی های تاشو را ملاحظه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید