سامسونگ احتمالا گلکسی نوت 9 را با 512 گیگابایت حافظه و به قیمت 1250 یورو رونمایی خواهد کرد

هرچه به تاریخ رویداد رونمایی و معرفی سامسونگ گلکسی نوت 9 در 9 آگوست (18 مرداد) نزدیک تر میشویم، شایعات و اخبار درباره این دستگاه پرچمدار بیشتر میشوند. طی چند هفته گذشته، اخباری راجب طراحی تازه دستگاه و برخی جزئیات S Pen فاش شد و در هفته گذشته یکی از انواع رنگ های این فبلت پرچمدار لو رفت. امروز اما، شایعه دیگری نشان میدهد ممکن است نسخه ای از این دستگاه با 512 گیگابایت حافظه داخلی و به قیمت 1250 یورو رونمایی شود که رقم بزرگی است.

در حال حاضر گزارش هایی مبنی بر امکان عرضه نوت 9 با 8 گیگابایت حافظه RAM و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در دسترس، وجود دارد. گزارشات امروز که متکی به شایعه است، ادعا می‌کند که نوت 9 با حافظه پایه 128 گیگابایت و به قیمت حدود 1050یورو (1228 دلار) رونمایی خواهد شد. همچنین اضافه کرده است که نوع پایه در رنگ های سیاه، آبی و بنفش خواهد بود یا بهتر است بگوییم با رنگ های آبی مرجانی، مشکی و بنفش یاسی زیرا این رنگ ها با مدل های قبلی شناخته شده اند. در مقایسه، گلکسی S9 با حافظه داخلی پایه 64 گیگابایت عرضه شد.

با این حال، طبق گزارشات یک حافظه داخلی 512 گیگابایتی قیمت تمام شده دستگاه را به 1250 یورو (1462 دلار) خواهد رساند. علاوه بر این WinFuture یادآور می‌شود که نسخه 256 گیگابایتی در بازار اروپا عرضه نخواهد شد. اگر این گزارش ها درست باشد، نوت 9 قطعا روند افزایش قیمت را برای گلکسی های سامسونگ ادامه خواهد داد و با این اوصاف از قیمت آیفون X اپل هم بالاتر خواهد رفت.

درباره خصوصیات دیگر باید گفت، طبق شنیده ها نوت 9 یک نمایشگر 6.4 اینچی و 4000 میلی آمپر ظرفیت باتری خواهد داشت. همچنین انتظار میرود از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810  برخوردار شود و نوع پردازنده بسته به بازاری که قرار است دستگاه در آن به فروش رود، متفاوت خواهد بود.

همه اینها گمانه زنی است و این شایعات و گزارشات همیشه درباره دستگاه هایی که قرار است تازه به بازار عرضه شوند وجود دارد. گرچه زمان زیادی تا فهمیدن صحت این اخبار باقی نمانده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید