سامسونگ ممکن است دستیار هوشمند 300 دلاری Bixby را کنار گلکسی نوت 9 عرضه کند

اکثر مردم معتقدند کار دستیار صوتی سامسونگ یعنی Bixby تمام شده است، اما به نظر میرسد سامسونگ همچین نظری ندارد. طبق گفته ها به نظر میرسد در رویداد رونمایی از گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9  که قرار است در 18 مرداد برگزار شود، نسخه دوم دستیار صوتی هوشمند Bixby در همان مراسم معرفی خواهد شد.

برای بررسی ویژگی جدید دستیار گوگل با ما در این همراه شوید.

دستیار هوشمند جدید قرار است به طور مستقیم برای رقابت با Google Home، Amazon Echo و Siri اپل عرضه شود. به گفته DJ Koh، رئیس بخش تلفن همراه سامسونگ، دستیار هوشمند شگفت انگیز غول کره ای در ابتدا قرار بوده تا در نیمه 2018 راه اندازی شود.

گزارش جدید وال استریت ژورنال ادعا می‌کند، دستیار هوشمند جدید، در کنار پرچمدار بعدی سامسونگ که قرار است 18 مرداد معرفی شود، رونمایی خواهد شد. همچنین در ادامه گزارش اشاره می‌کند که قیمت احتمالی Bixby جدید 300 دلار است بدین صورت از قیمت سخنگو هوشمند 400 دلاری گوگل Home Max و 350 دلاری اپل HomePod، کمتر خواهد بود و برای مقابله با آنها عرضه خواهد شد.

سخنگو هوشمند جدید ظاهرا قرار است 2.0 Bixby را اجرا کند. سامسونگ کیت توسعه نرم افزار را برای Bixby 2.0 سال گذشته راه اندازی کرد و در مراسم MWC امسال سامسونگ، مدیرعامل شرکت Koh Dong-jin ادعا کرد که این شرکت قادر خواهد بود تا دستیار مجازی جدید خود را کنار گلکسی نوت 9 عرضه کند.

طبق گزارشات، نسخه جدید دستیار هوشمند Bixby سامسونگ “شکل دایره ای، همراه پایه درپایین و چراغ در بالاست.” با برچسب 300 دلاری، سامسونگ قطعا سعی خواهد کرد که دستیار هوشمند جدید را به عنوان گجتی عالی برای فروش عرضه کند. حتی ممکن است این دستگاه به عنوان قطبی برای مجموعه لوازم جانبی خانه هوشمند شرکت عمل کند.

Bixby از جذابیت کمتری در گوشی های هوشمند نسبت به انتظارات برخوردار شد، اما توانایی انجام دادن کارهایی را دارد که سایر دستیارهای مجازی هنوز نمیتوانند انجام دهند، مانند توانایی ارسال محتوا در سیستم های رسانه اجتماعی.

مطمئنا جالب خواهد بود که ببینیم سامسونگ برای دستیار صوتی جدید خود چه برنامه ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید