آموزش راه اندازی مجدد گوشی آیفون X در مواقع هنگ کردن گوشی

گوشی های آیفون هر چند وقت یکبار به دلیل مشکلات نرم افزاری هنگ می کنند و عملکرد خوبی را از خود نشان نمی دهند.دلیل عملکرد بد آیفون می تواند یک برنامه باگ دار یا آپدیت نرم افزاری باشد که به درستی نصب نشده است.گذشته از علت بروز این مشکل می توان با اطمینان گفت هیچ گوشی آیفونی حتی آیفون X از هنگ کردن در امان نیست.

خوشبختانه iOS یک پلتفرم بسیار مستحکم و پایدار است و مشکلات جزئی مربوط به نرم افزار اغلب با راه اندازی مجدد گوشی برطرف می شوند. روش خاموش کردن آیفون X با سایر مدل های آیفون فرق دارد زیرا با فشار طولانی دکمه Side، حالت  Siri فعال  خواهد شد.

برای دستیابی به گزینه Slide to power off یا باید به بخش تنظیمات بروید تا گزینه shut down را پیدا کنید یا دکمه Side را فشرده و یا دکمه ولوم بالا و پایین را همراه با یکدیگر فشار دهید. هنگامی که گوشی آیفون X هنگ می‌کند راه اندازی مجدد اجباری آن که اغلب هارد ریبوت نامیده می‌شود مشکل را برطرف می‌کند.

روند ریبوت کردن آیفون X

برای اجرای هارد ریبوت در گوشی آیفون X دکمه ولوم بالا را فشار داده و سریعا رها کنید سپس همین کار را با دکمه ولوم پایین انجام دهید.به دنبال آن دکمه Side را فشار دهید و تا زمانی که نمایشگر به طور ناگهانی خاموش شود_حدود 10 ثانیه_ آن را نگه دارید. زمانی دکمه Side را رها کنید که دستگاه به صفحه بوت اپل برگردد.این فرآیند و مشابه راه اندازی مجدد گوشی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس است.

آیفون X

گوشی آیفون X به طور نرمال بوت آپ  خواهد شد و تمامی داده های مهم آن دست نخورده باقی می مانند سپس می توانید منشا بروز مشکل را پیدا کنید. اگرچه مشکلاتی که شما را وادار می کنند گوشی را مجددا راه اندازی کنید به ندرت رخ می دهند و در بیشتر مواقع به جیلبریک آیفون مربوط می شوند اما لازم است که همواره تدابیری برای مواقع اضطراری به خصوص در رابطه با  گوشی های آیفونی که جدیدا منتشر می شوند وجود داشته باشد.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش راه اندازی مجدد گوشی آیفون X در مواقع هنگ کردن گوشی;

دیدگاهتان را بنویسید