راه اندازی قابلیت چت روم Twitch به صورت خصوصی و عمومی برای استریمرها

قابلیت چت روم Twitch به صورت خصوصی و عمومی ویژگی جدیدی است که اخیرا به این سرویس اضافه شده است. با این چت روم ها می توانید با افراد دیگر در ارتباط باشید.

توییچ (Twitch) یک سرویس پخش زنده بازی های ویدئویی است که گیمرها می توانند بازی های خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند.

اخیرا، توییچ (Twitch) غول استریم متعلق به آمازون اعلام کرده یک قابلیت چت روم که خارج از استانداردهای چت توییچ قرار دارد راه اندازی کرده است. شرکت نام این محصول جدید را Rooms گذاشته است. این چت روم ها خصوصی و عمومی هستند و استریمرها می توانند کانالی برای تماشاچیان و دنبال کننده ایجاد کنند تا با یکدیگر و حتی استریمرها ارتباط برقرار کنند و به گفتگو بپردازند.

برای مثال، یک استریمر می تواند چت رومی به طور ویژه برای دنبال کننده ها (Subscriber)  تنظیم کند و  شبانه روز آن باز نگه دارد. حتی زمانی که استریمر آنلاین نیست یا کانال غیرفعال است گفتگو و بحث می تواند هر ساعت صورت بگیرد.

توییچ برای اولین بار این قابلیت را در کنفرانس گردهمایی طرفداران و برنامه نویسان سالیانه خود اعلام کرد اما به طور رسمی چند روز پیش آغاز به کار کرده است.کمپانی اظهار داشته، Rooms برای تمام کاربران در سرتاسر دنیا بر روی وب یا تلفن همراه در دسترس قرار می گیرد و به زودی شاهد این قابلیت در دسکتاپ هم خواهیم بود. با این قابلیت شما می توانید اتاقت های چتی به صورت مجزا برای دنبال کننده های ثابت، اسپویلرها (spoilers) یا حتی ماد داشته باشید. روم ها به شما این امکان را می دهند که موضوعی را تعیین و شخصی که در دسترس است را انتخاب کنید و باهم به بحث و گفتگو بپردازید.

اگر جز گیمرهای همیشگی این سرویس هستید از این قابلیت جدید چت روم Twitch مطمئنا لذت خواهید برد و نظرات خود را با دیگر گیمرها می توانید به اشتراک بگذارید و در مورد بازی ها بحث کنید.

1 دیدگاه دربارهٔ «راه اندازی قابلیت چت روم Twitch به صورت خصوصی و عمومی برای استریمرها;

دیدگاهتان را بنویسید