راهنمای کاربر iPhone XS از تمایل اپل برای استفاده از شارژر ایرپاور خبر می دهد

اخیرا،‌درباره ی مشکلاتی که برای شارژر بی سیم ایرپاور اپل به وجود آمده بود و اینکه چرا در مراسم رونمایی از آخرین مدل های آیفون نمایش داده نشدند، صحبت شد.  اپل هم امیدوار بود که آن را به همراه گوشی های هوشمند جدید خود عرضه کند اما تصمیم گرفت که به این زودی این کار را انجام ندهد.

همزمان با اینکه مشتری های اپل در سرتاسر دنیا شروع به دریافت گوشی های جدید iPhone XS و XS Max کرده اند، برخی نکات که در دفترچه ی راهنمای گوشی ها وجود دارد مورد توجه است. کاربران در توئیتر تصاویری را از راهنمای کاربران برای هر دو گوشی iPhone XS و XS Max منتشر کرده اند که قسمت مربوط به شارژ آن ها حاکی از همین موضوع است.
این موضوع نشان دهنده ی آن است که اپل قصد دارد شارژر ایرپاور را هنگامی که مشتری ها گوشی های هوشمند خود را دریافت کردند، عرضه کند ؛ هم چنین اپل شارژر بی سیم را به عنوان مدل برتر برای شارژر کردن دستگاه های جدید برشمرده است. اینگونه که از شنیده ها پیدا است شارژرهای سیمی در حال منسوخ شدن و از رده خارج شدن هستند. البته شما می توانید از طریق کابل هم دستگاه خود را شارژ کنید. با در نظر گرفتن این موضوع که آیفون های جدید هنوز فناوری شارژ سریع را ندارند، اپل امیدوار است که هنگام  نیاز کاربران به شارژ سریع، از ایرپاور استفاده نمایند. قطعا شارژر ایرپاور گران تر از شارژرهای سیمی است.

ایرپاور

تصمیم اپل مبنی بر عدم معرفی ایرپاور،  ممکن است زودتر از چیزی که به نظر می رسید انجام شد. باید به خاطر داشته باشیم که اپل، آیفون هایی که باید به مشتریان تحویل دهد را لازم است که هفته ها قبل در کارخانه بسته بندی و  به سراسر دنیا ارسال کند.  زمانی که راهنمای کاربران چاپ می شدند،  احتمالا ایرپاور در جدول زمان بندی بوده است یا اپل فکر می کرده است که تا قبل از ماه سپتامبر مشکلات را حل خواهد کرد. اپل به طرز مشکوکی درباره ی شارژر ایرپاور سکوت کرده است، اما این تنها روال استاندارد برای محصولاتی است که عرضه نشده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید