چگونه می توان از iOS 11.4 به iOS 11.3.1 دانگرید کرد؟

اگر شما با برخی از مشکلات و ویژگی های iOS 11.4 درگیر هستید، نمی توانید به iOS 10 باز گردید. در حقیقت شرکت اپل امکان بازگشت از iOS 11 را به iOS 10.3.3 را از بین برده است؛ اما خوشبختانه هنوز می توانید به ورژن پیشین iOS 11 (یعنی iOS 11.3.1) بازگشت کنید. اخیرا این امکان فراهم شده است که بتوانید از iOS 11.4 به iOS 11.3.1 دانگرید پیدا کنید.

اگرچه شرکت اپل ویژگی دانگرید را بطور رسمی منتشر نکرده است، اما می توانید در مدت زمان محدودی از iOS 11 به ورژن های دیگر دانگرید کنید. این کار تنها 15 الی 30 دقیقه از وقت شما را می گیرد و می توانید اطلاعات بک اپ گرفته ی گوشی تان را نیز بازیابی کنید.

احتمالا مدت زمان در نظر گرفته شده برای دانگرید، حداقل یک هفته باشد، اما شرکت اپل تمام سعی خود را می‌کند تا در سال 2018 این امکان را از بین ببرد؛ پس بهتر است دست بجنبانید. اپل سعی دارد تا از قابل ساپورت بودن نرم افزار های مورد نظر تان پیش از نصب کردن آن ها، اطمینان حاصل کند؛ پس این یکی از مراحل مهم در این کار محسوب می‌شود.

دانگرید از iOS 11.4 به iOS 11.3.1

 

ios 11.3.1

این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه از iOS 11 به ورژن های قبلی بازگردیم. اما شما نمی توانید از iOS 11 به iOS 9 دانگرید کنید.

ابتدا باید iOS 11.3.1 را دانلود کنید. سپس گوشی تان را به کامپیوتر متصل کنید تا بتوانید برای دانگرید کردن، فایلی را بر روی کامپیوتر دانلود کرده و سپس در گوشی نصب کنید.

iOS 11.3.1 مخصوص برای iPhone یا iPad خود دانلود کنید.

آپشن Find my iPhone on your iPhone را غیر فعال کنید. برای این کار باید:

  1. به Setting بروید.
  2. بر روی نام خود در قسمت بالای Setting کلیک کنید.
  3. iCloud را انتخاب کنید.
  4. Find my phone را پیدا کنید.
  5. ضامن آن را غیر فعال کنید.

سپس باید پسورد تان را وارد کنید.

اکنون باید در حالی که از پیش از اطلاعات گوشی تان بک آپ گرفته اید و گوشی به کامپیوتر متصل است، فایل iOS 11.3.1 را بر روی کامپیوترداشته باشید.

  • iTunes را باز کنید.
  • در منوی iTunes بر روی iPhone کلیک کنید.

ios 11.3.1

  • بر روی دکمه Restore iPhone کلیک کنید. در مک همراه با کلیک، باید alt را بزنید و در کامپیوتر shift و کلیک را با هم فشار دهید.
  • در پنجره ای که باز شده است، فایل iOS 11 که دانلود کرده اید را پیدا کرده و آن را باز کنید.

ios 11.3.1

  • پس از انجام این کار، حذف و بازیابی گوشی تان را شروع کنید. برای شروع این کار، بر روی آپشن Restore کلیک کنید.
  • در طی 15 الی 30 دقیقه، گوشی تان چندین مرتبه خاموش و روشن می‌شود. پس از اتمام کار، گوشی تان به iOS 11.3.1 دانگرید شده است. اکنون شما می توانید اطلاعات گوشی تان را با استفاده از iCloud و یا iTunes بازیابی کنید.

 

2 دیدگاه دربارهٔ «چگونه می توان از iOS 11.4 به iOS 11.3.1 دانگرید کرد؟;

  1. سلام
    من خیلی اذیتم با۱۱/۴
    الان دیگه نمیتونم رستور بزنم نه
    خیلی امتحان کردم نشد ارور میده بستنش نه؟
    اگه ممکنه کممکم کنید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید