در فروشگاه asos لباس‌هایی که در اینستاگرام و اینترنت دیده اید را به راحتی پیدا کنید

فروشگاه asos یکی از فروشگاه های قدرتمند آنلاین در اروپاست. خرید از فروشگاه asos بسیار لذت بخش است زیرا کالاهای مختلفی را از برندهای مختلف به فروش می رساند.

Asos یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین مد و زیبایی است که هر محصولی که مرتبط به مد است در آن پیدا می شود.  این فروشگاه در حال راه اندازی ابزار جستجو بصری Style Match خود برای اندروید و آی او اس است که اولین بار در ماه اوت اپلیکیشن آی او اس خود را در انگلستان معرفی کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تصویری را به برنامه منتقل کنند تا به طور بصری مدل مشابه لباس که در فروشگاه موجود است را پیدا کند. در حال حاضر، 85 هزار محصول برای جستجو در دسترس است و به گفته Asos، قرار است تا چند روز آینده 5 هزار محصول جدید دیگر به فروشگاه اضافه شود.

این قابلیت بسیار شگفت انگیز مطمئنا برای اکثر کاربران که بسیار به ظاهر خود اهمیت می دهند و مد و فشن امروزی را دنبال می کنند بسیار مفید و مقرون به صرفه است زیرا شما می توانید به راحتی بر روی آیکن دوربین در باکس سرچ ضربه بزنید تا اسکرین شاتی که از اینستاگرام گرفته اید درون برنامه آپلود کنید یا حتی می توانید عکسی را از یک مجله بگیرید یا مستقیم عکسی را با برنامه بگیرید و نتایج قابل خریداری را مشاهده کنید. گفتنی است، 70 درصد فروش این فروشگاه در بریتانیا از طریق موبایل صورت می گیرد. فروشگاه asos بیان می کند، در حال حاضر یک تیم فنی 900 نفر دارد و قرار است 200 نفر دیگر هم اضافه کند. این شرکت در حال حاضر از یادگیری ماشینی و علم داده برای دیگر ویژگی هایی که در مورد اولویت های مشتریان در طول زمان را آموزش می بینند استفاده می کند و مواردی که ممکن است آنها دوست داشته باشند را توصیه می کند.

هرچند ابزارهای جستجوی بصری زیادی دیگری مانند Pinterest Lens، Kim Kardashian و Screenshop وجود دارد اما خرید از فروشگاه asos  با ابزار Style Match به دلیل اینکه محصولات خود فروشگاه را به فروش می رساند، بسیار از دیگر برنامه های دیگر قابل توجه تر است.

دیدگاهتان را بنویسید