راهنمای تغییر اندازه ی فونت گوشی در سیستم عامل iOS

بعضی از  کاربران تلفن های هوشمند ممکن است معتقد باشند که فونت های iOS بسیار بزرگ به نظر می رسند و برخی دیگر نیز شاید این فونت ها را بسیار کوچک بدانند. خوشبختانه اپل گزینه ای برای هر دو طیف از کاربران قرار داده است که به شما اجازه می دهد اندازه ی متن در iOS را بنا به سلیقه ی خود تغییر دهید.  با ما همراه باشید تا شما را در مسیر تغییر اندازه ی  فونت به علاوه بولد کردن فونت ها در آیفون، آیپد  یا ساعت هوشمند اپل به نام اپل واچ راهنمایی کنیم. اگر برای پاسخ گویی به تلفن همراه اپل خود با مشکل مواجه شده اید این مقاله را مطالعه کنید : ( استفاده از قابلیت پاسخ گویی خودکار در iOS11 )

چگونه اندازه ی فونت نوشته ها را تغییر دهیم

بر روی ایفون و آیپد

به مسیر Settings> Display & Brightness بروید. در آن جا می توانید بر روی Text Size  ضربه بزنید. و بعد نوار لغزشی را بر روی اندازه ی دلخواهتان قرار دهید.  برای متن های درشت شده، باید به مسیر Settings> Display & Brightness بروید. در آن جا، می توانید کلید Bold Text  را بر روی حالت خاموش و یا روشن قرار دهید. توجه داشته باشید که برای خاموش و یا روشن کردن این گزینه باید تلفن تان را مجددا راه اندازی کنید.

اپل واچ:

  1. بر روی اپل واچ خود، به مسیر Settings>Brightness & Text Size بروید و بر روی Text Size ضربه بزنید.
  2. با استفاده از Digital Crown اندازه ی متن را بزرگتر و یا کوچکتر کنید.
  3. برای متن درشت شده به مسیر Settings>Brightness & Text Size بروید. اگر می خواهید این گزینه را خاموش و یا روشن کنید مجبورید اپل واچ تان را روشن و خاموش کنید.

چه فونت ریز و یا درشت دوست داشته باشید iOS هر دو گزینه را برایتان فراهم آورده است که می توانید به سلیقه خود بین آن ها به دلخواه خودتان حالت مورد نظر را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید