بهترین وبسایت های تبدیل فایل آنلاین

تفاوتی ندارد تبدیل فایل ها PDF به DOC ، JPG به BMP ، یا MP3 به WAV باشد … کلیه فایل های اسناد، تصاویر، فایل های صوتی و ویدیویی شما به راحتی قابل تبدیل هستند.

بسیاری از اوقات فایلی که دریافت می کنید ممکن است در قالب مورد نظر شما نباشد. اما نگران نباشید زیرا می توانید فرمت هایی مانند PDF را به DOC ، JPG به BMP یا MP3 به WAV ، اسناد ، تصاویر، صدا و فایل های ویدیویی به راحتی تبدیل کنید.

هر یک از این سرویس های آنلاین رایگان ایده آل است زیرا انواع مختلفی از تبدیل فایل ها را ارائه می دهد. برای پوشش متداول ترین نوع تبدیل ها یا موارد مورد نیاز آنها اغلب نیازی به بوک مارک کردن چندین سایت نیست.

هر ابزاری را که نیاز دارید از این لیست انتخاب کنید و اجازه ندهید کار شما متوقف شود.

1. Online-Convert.Com

تبدیل فایل

قبل از اینکه حتی اولین تبدیل فایل خود را در Online-Convert.com امتحان کنید، می توانید به سرعت انواع فایل های پشتیبانی شده را بررسی کنید. در کادر کوچک سمت راست، در انواع فایل پاپ کنید تا به و از آن فرمت تبدیل شوید. به Go بروید و ببینید آیا سایت از آن فرمتی که شما نیاز دارید پشتیبانی می کند یا خیر. سپس، هنگامی که آماده انجام هستید، می توانید از مبدل صوتی، تصویری، تصویر، سند، کتاب و یا بایگانی را درست در صفحه اصلی انتخاب کنید. قالب مورد نظر خود را از قسمت کشویی در قسمت قابل اجرا انتخاب کنید. شما در صفحه جدیدی قرار می گیرید که می توانید پرونده خود را مرور کنید ، URL آن را وارد کنید ، یا آن را از سرویس ذخیره ابری خود بارگذاری کنید. در پایان، روی تبدیل فایل کلیک کنید

به عنوان یک جایزه، Online-Convert.com یک مولد هش در صفحه اصلی ارائه می دهد.

2. Convert.Files

تبدیل فایل

Convert.Files یک گزینه ساده دیگر است که انواع فرمت های فایل ورودی و خروجی را در بر می گیرد. برای شروع فایل خود را جستجو کنید یا URL آن را وارد کنید. قالب های خود را از انواع سند، طراحی، ارائه، کتاب، ویدئو، تصویر، بایگانی یا فایل صوتی انتخاب کنید. اگر فایل خود را بارگذاری کنید، اگر به راحتی شناسایی شود ، روش ورودی به طور خودکار در قالب صحیح جمع می شود.

در مرحله بعد ، می توانید کادر تأیید را علامت بزنید تا لینکی مستقیم از طریق ایمیل برای شما ارسال شود یا به سادگی دکمه Convert را بزنید تا فوراً فایل خود را دریافت کنید. پس از پایان تبدیل، روی لینک ارائه شده برای به دست آوردن فایل جدید خود کلیک کنید و اگر به دنبال یک نوع فایل خاص و در عین حال نادر هستید، می توانید تمام فرمت های پشتیبانی شده را مرور کنید.

3. Convertio

تبدیل فایل

برای تبدیل سریع فایل ها از رایانه، Dropbox ، Google Drive یا URL ، Convertio را بررسی کنید. فایل خود را ببندید و سپس نوع تبدیل خود را از قالب تصویر، سند، کتاب، ارائه یا وکتور انتخاب کنید. نکته جالب در مورد Convertio این است که می توانید چندین بار را با کلیک بر روی دکمه Add More Files چندین فایل را تبدیل کنید. و در صورت تمایل می توانید پرونده های تبدیل شده خود را در Dropbox یا Google Drive ذخیره کنید.

وقتی آماده بودید روی دکمه Convert کلیک کنید و می توانید پیشرفت تبدیل را به همراه اندازه فایل مشاهده کنید. سپس بر روی دکمه دانلود برای هر فایل تبدیل شده ضربه بزنید. هم چنین می توانید یک فایل ZIP که شامل همه تبدیل های شما است، دانلود کنید که این یکی دیگر از ویژگی های مفید این سایت است.

4. Zamzar

Zamzar برای بیشترین نیاز در بیش از 1100 نوع تبدیل فایل پشتیبانی می کند. اگر می خواهید قبل از شروع مطمئن شوید ، می توانید انواع تبدیل محبوب را درست در صفحه اصلی مرور کنید. سپس فایل خود را مرور کرده یا URL آن را وارد کرده و قالب خروجی را انتخاب کنید. می توانید گزینه های تصویری ، سند ، موسیقی ، ویدئو ، کتاب ، فشرده یا از پیش تنظیم شده را انتخاب کنید.

Zamzar کمی متفاوت از مبدل های دیگر کار می کند، زیرا برای بدست آوردن پرونده جدید شما باید یک آدرس ایمیل وارد کنید. این سایت همچنین یک صندوق ورودی برای مدیریت قایل های شما با یک حساب پولی ارائه می دهد. اگر مشکلی ندارید که از آدرس ایمیل خود برای دریافت فایلخود استفاده کنید یا حتی آن را ترجیح دهید ، نگاهی به زمر بیندازید.

5. FileZigZag

FileZigZag یک مبدل فایل مبتنی بر ایمیل مشابه Zamzar است. هم چنین از فرمت های فایل های صوتی، تصویر، ویدئو و بایگانی پشتیبانی می کند. فقط فایل خود را بارگذاری کنید، قالب خروجی را انتخاب کنید، آدرس ایمیل خود را وارد کنید و روی Convert کلیک کنید. هنگام دریافت ایمیل، پیوند را دنبال کنید تا فایل تبدیل شده خود را بدست آورید.

پس از تبدیل فایل شما، FileZigZag چند گزینه برای بررسی قبل از مراجعه به صندوق ورودی خود ارائه می دهد. می توانید فایل را از سرور آن ها حذف کنید (که به مدت سه روز ذخیره می شود)، فایل تبدیل شده را در فضای ذخیره سازی ابری خود بارگذاری کنید، یا فایل منبع یا فایل تبدیل شده را به نوع دیگری تبدیل کنید. باز هم، اگر دوست دارید یک ایمیل با لینک به فایل خود داشته باشید، FileZigZag یک سرویس رایگان خوب است.

6. FreeFileConvert

FreeFileConvert از 8،700 ترکیب تبدیل عظیم پشتیبانی می کند. بنابراین، اگر یک مورد تبدیل فایل غیر معمول دارید، از این سایت بازدید کنید. می توانید حداکثر پنج فایل را به یکباره تبدیل کنید، فقط توجه داشته باشید که آن ها باید از همان نوع فایل باشند. پس از بارگذاری فایل، جعبه فرمت خروجی به طور خودکار با فرمت های پیشنهادی تنظیم می شود. وقتی آماده شد، روی گزینه Convert کلیک کنید و سپس فایل خود را با کلیک روی Download دریافت کنید.

با FreeFileConvert، می توانید قالب های بایگانی ، سند ، کتاب الکترونیکی ، صوتی ، تصویر ، ارائه ، وکتور ، CAD و فونت را تبدیل کنید و با کلیک کردن روی یکی از این انواع پشتیبانی شده در صفحه اصلی ، می توانید به سرعت تمام قالب های فایل موجود را مرور کنید.

7. File-Converter-Online.Com

تبدیل فایل به صورت آنلاین و بدون هیچ گونه هزینه ای آسان تر از آن نیست که با File-Converter-Online.com تبدیل شود. بر روی دکمه Select File کلیک کنید تا فایل خود را بارگذاری کنید، نوع فایلی را که می خواهید به آن تبدیل شوید را انتخاب کنید و بر روی Start Converting ضربه بزنید. سپس فایل تبدیل شده را از محل دانلود خود دریافت کنید.

File-Converter-Online.com تبدیل های صوتی ، تصویری ، تصاویر و اسناد را ارائه می دهد. در صورت نیاز به تبدیل پرونده الکترونیکی مانند EPUB یا MOBI ، یک دسته دیگر نیز وجود دارد، یا می توانید انواع دیگر غیر معمول فایل ها را مشاهده کنید. می توانید همه این نوع تبدیل ها را در سمت راست صفحه اصلی در زیر همه فایل ها و مبدل ها مشاهده کنید.

حتماً از ابزارهای اضافی سایت برای فشرده سازی PDF یا ویدئو ، ایجاد GIF و ادغام PDF استفاده کنید.

با تعداد بسیار زیادی از انواع تبدیل فایل ها ، از معمول به نادر ، داشتن یک ابزار برای رسیدگی به همه آنها راه حل عالی است. هر یک از این موارد کمی متفاوت از بقیه ارائه می دهند ، بنابراین حتماً یکی را که تمام نیازهای شما را تأمین می کند ، ذخیره کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید