بهبود یوتیوب و ۶ راهکار برای تقویت کانال و ویدیوهای آن

یوتیوب یکی از سایت های پربازدید در اینترنت است ، چگونه می توانیم کانال و ویدیوهای یوتیوب را تقویت کرده و بهبود یوتیوب را انجام دهیم؟

برای ارتباط بیشتر با مشترکان ، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای کانال شما جذاب و جالب است. در ادامه برخی از تکنیک های هوشمند و موثر را که به شما در بهبود کیفیت کانال یوتیوب کمک می کنند، بخوانید.

تقویت یوتیوب

۱. محتوای ویدیویی متمرکز

یک روش بسیار موثر برای جذب ترافیک به کانال شما و افزایش مخاطبان خود استفاده از عناوین خاص و یا کلمات کلیدی منفرد است. استفاده از بهترین روش های جستجوگرها برای موفقیت کانال YouTube شما بسیار مهم است و به شما امکان می دهد جذابیت خود را به حداکثر برسانید.

ابزارهای آنلاین کلمات کلیدی بسیار خوبی وجود دارد که به شما امکان می دهد بیشترین جستجوی کلمات کلیدی مربوط به محتوای خود را انجام دهید. علاوه بر این ، این به شما کمک می کند تا محتوای خود را بر اساس این بینش ها ساختار دهید.

با شناسایی کلمه کلیدی یا موضوع خاص خود قبل از ایجاد محتوا ، ذهن خود را معطوف به هدف خاصی می کنید. برای اطمینان از اینکه در مسیر درستی هستید ، دیدن فیلم های دیگر در آن موضوع مفید است. این به شما این امکان را می دهد تا یاد بگیرید که رقابت چه چیزی ارائه می دهد ، و به شما امکان می دهد سبک خود را به آن موضوع اضافه کنید.

از کلمات کلیدی همیشه باید به طور طبیعی در محتوای شما استفاده شود تا YouTube بتواند آن را هنگام قرار دادن زیرنویس های بسته شناسایی کند. همیشه از بهینه بودن عنوان و توضیحات خود اطمینان حاصل کنید و فیلم خود را 5 دقیقه یا کمتر نگه دارید.

۲. محتواهای موجود را بازآفرینی کنید

یک روش مطمئن برای ساخت کانال YouTube خود از طریق محتوای تازه و ابتکاری است که ایجاد می کنید. محتوایی که ایجاد می کنید ، لزوماً از یک بوم خالی تولید نمی شود. بسیاری از کانال های YouTube در بازآفرینی محتوای موجود خود برای ارتباط بسیار موفق هستند.

اگرچه ممکن است محتوای شما مفید ، جذاب و ارزش فوق العاده ای داشته باشد ، اما روشهایی برای جدا کردن بخشهایی از آن محتوا وجود دارد که بستر مناسبی را برای ایجاد محتوای اضافی فراهم می کند. بیشتر کاربران YouTube برای پاسخ دادن و راهنماهای راهنمای سایت که به آنها کمک می کند تا مشکلات زیادی را حل کنند ، از این سایت بازدید می کنند.

محتوای نوشته شده خود را در سیستم عامل های دیگر ارزیابی کنید و موضوعات موجود را که می توانید در یک ویدیوی کوتاه پوشش دهید ، شناسایی کنید. مطمئن شوید که ویدیوی شما دارای محتوای ابتکاری و جذاب است که به افرادی که وقت خود را برای تماشای آن اختصاص می دهند ، ارزش افزوده می دهد. این اطمینان می دهد که مشترکان فعلی شما مشغول به کار هستند و افرادی که به محتوای شما تازه وارد هستند آن را ارزشمند می دانند و از عضویت در کانال شما خوشحال می شوند.

۳. با بازدیدکنندگان ویدیوی خود تعامل داشته باشید

YouTube در اصل خود یک بستر رسانه های اجتماعی است و به همین ترتیب همیشه باید اطمینان حاصل کنید که با مخاطبان خود درگیر شوید. برای بهبود یوتیوب تعامل اجتماعی با کسانی که محتوای شما را هضم می کنند بسیار حیاتی است. نه تنها ارسال منظم محتوای جذاب ، بلکه تعامل فعالانه با افرادی که محتوای شما را تماشا می کنند از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

نظرات مثبت و بحث های دلگرم کننده روش های عالی برای کمک به رشد کانال شما در انجمن YouTube است. بعلاوه ، شناخته شده است که YouTube به کانال هایی که با مشترکان شان تعامل دارند پاداش می دهد. برخی از دسته هایی که YouTube ارزیابی می کند ، زمان تماشا ، نظرات ، پسندیدن ها و پسندیدن ها و کل زمان صرف شده در کانال شما است.

عاقلانه خواهد بود که به هر نظری که روی سیستم عامل شما ارسال می شود پاسخ دهید و کاربران را به استفاده از پیام های صوتی تصویری برای تعامل وادار کنید. همیشه مطالبی را منتشر کنید که کاربران را به تعامل ترغیب می کند و حتماً تعامل آنها را پیگیری کنید.

۴. برای بهبود یوتیوب کانال خود را برند کنید

بسیاری از کانال های YouTube دارای محتوای فوق العاده ارزشمندی هستند اما اغلب تعداد زیادی از افراد را جذب نمی کنند. این به این دلیل است که سیستم عامل های آن ها جذابیت بصری بسیار کمی دارند. برای اینکه کاربرانی که از کانال شما بازدید می کنند مشترک شوند ، باید با برند کانال خود ظاهر حرفه ای داشته باشید. با این کار کاربران کانال شما را جدی می گیرند و بلافاصله محتوای شما را شناسایی می کنند.

اگر مارک تجاری موجود در سیستم عامل های دیگر دارید ، ادغام این مارک تجاری در محتوای YouTube شما نسبتاً آسان است. همچنین می توانید یک عنصر مارک تجاری منحصر به فرد ایجاد کنید که با کانال شما شناخته شود. مارک تجاری شما ناخودآگاه با محتوای با کیفیتی که تحویل می دهید مرتبط خواهد بود و کاربران به برند شما اعتماد خواهند کرد.

همراه با برند، بسیار ضروری است که URL های سفارشی را به هدر کانال خود اضافه کنید. علاوه بر این ، بیوگرافی شما بسیار قدرتمند است و باید کلمات جذابی درباره خود و محتوای آن بگنجانید.

۵. بهبود یوتیوب از طریق سایر شبکه های اجتماعی

زیبایی در رسانه های اجتماعی این است که کاربران می توانند محتوای خود را در کانال های مختلف اجتماعی به صورت یکپارچه تبلیغ کنند. با تبلیغ کانال YouTube و محتوای آن در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود ، می توانید به سرعت مخاطبان خود را افزایش داده و پایگاه مشترکان خود را تقویت کنید.

محبوب ترین سیستم عامل های اجتماعی مانند LinkedIn ، Facebook ، Pinterest و Instagram یک پایگاه خارق العاده برای هدایت کانال شما در آنجا فراهم می کنند. اگر وبلاگ خود را دارید ، این مکان عالی برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما نیز است.

برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند تیزر ویدیوی خود را با لینک مستقیم به کانال YouTube خود ارسال کنید. این کار بازدید بیشتر کانال شما را تشویق می کند و احتمال مشترک شدن کاربر را افزایش می دهد.

۶. از تصاویر کوچک جذاب برای بهبود یوتیوب استفاده کنید

بسیاری از کانال های YouTube قدرت کوچک کردن تصاویر کوچک را در مورد محتوای خود دست کم می گیرند. در واقع ریز عکسها تاثیری گسترده بر روی کاربرانی دارند که انتخاب می کنند محتوای شما را مشاهده کنند. هر زمان که فیلم های شما در YouTube تبلیغ می شوند ، به عنوان تصویر کوچک در نوار کناری نمایش داده می شوند. تصویر بند انگشتی شما باید منحصر به فرد باشد و از رقبا متفاوت باشد.

حتی اگر کاربری در YouTube نباشد و در اینترنت جستجو کند ، تصویر کوچک جذاب شما همانطور که از نرخ کلیک بالاتر در YouTube لذت می برید ، دارای رتبه بالاتری خواهد بود. برخی از ایده های جالب برای افزایش میزان کلیک شما شامل استفاده از فلش ، متن بزرگ ، تصاویر غیرمعمول و بخش های برجسته است.

وقتی می خواهید برای بهبود یوتیوب تلاش کنید ، باید یک سعی مشترک داشته باشید و متعهد شوید که پیشنهاد فعلی خود را بهبود ببخشید. اگرچه ممکن است به نظر برسد که تلاش برای تراشیدن طاقچه ای در یک سکو پر از رقابت ، یک کار دلهره آور است ، اما تکنیک هایی که در مورد آنها بحث کردیم الگوی مناسب برای موفقیت شماست.