بایت کوین Bytecoin و مزایای آن چیست؟

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی بایت کوین (Bytecoin) نام دارد که می تواند جایگزین خوبی برای بیت کوین باشد.

بایت کوین (Bytecoin)  یک ارز دیجیتالی متن باز و غیرمتمرکز است. که همانند دیگر پول های دیجیتالی برای مبادله بکار می رود. این ارز از الگوریتم اثبات کار استفاده می کند. بایت کوین به دلیل سورس باز بودن می تواند کاربران زیادی را به سمت جذب کند تا در عملیات شبکه شرکت کنند. اگر قصد دارید که به بایت کوین بپیوندید کافی است نرم افزار خاصی را دانلود کنید تا برای شما یک کیف پول ایجادکند. با این نرم افزار به راحتی قادر خواهید بود پول خود را برای کاربران دیگر ارسال کنید و یا از آنها پول دریافت کنید. ترکانش ها در بایت کوین با سرعت و امنیت بالایی انجام می گیرد. ارز بایت کوین را BCN می نامند که در هر 2 دقیقه 65 هزار بی سی ان تولید می شود.

مزایای بایت کوین (Bytecoin)

برخلاف دیگر ارزهای دیجیتالی معروف، بایت کوین می تواند بدون پرداخت هزینه ارسال شود.

در انجام تراکتش از بالاترین سرعت برخوردار است.

تیم پشتیبانی فناوری بایت کوین بسیار ماهر و مسئولیت پذیر هستند و کدها را  معمولا برخلاف دیگر ارزهای مشابه که کپی می کنند خودشان می نویسند.

به نظر می رسد بایت کوین (Bytecoin) می تواند جایگزین خوبی برای بیت کوین باشد. نمودار بایت کوین در این چندماه اخیر رشد زیادی داشته است و این رشد منجر به افزایش قیمت این ارز می شود.

ارزش کل بایت کوین (Bytecoin) در بازار جهانی بیش از 429 هزار دلار برآورد شده است که به نظر می آید آینده درخشانی در انتظار این ارز دیجیتالی باشد.

 

شما می توانید با مراجعه به وب سایت های ساخت کیف پول بایت کوین و با وارد کردن مشخصات خود یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. پس از آن با ماین کردن می توانید بایت کوین را به طور رایگان وارد کیف پول خود کنید و به راحتی آن را بفروشید.

تراکنش های بین کاربران بایت کوین از طریق اینترنت صورت می گیرد و هیچ کسی قادر به شناسایی مقدار پول و یا اینکه پول چقدر بوده است نیست.

2 دیدگاه دربارهٔ «بایت کوین Bytecoin و مزایای آن چیست؟;

دیدگاهتان را بنویسید