راهنمای بازیابی پسورد اینستاگرام، مطابق با آخرین تغییرات

اگر از برنامه مدیریت پسوردها استفاده نکنید، احتمال فراموش کردن پسوردهای پیچیده بسیار زیاد می‌شود. اگر پسورد اینستاگرامتان را فراموش کرده اید دیگر قادر به بازیابی همان پسورد نیستید، اما امکان بازیابی حسابتان وجود دارد. برای این کار باید پسورد جدیدی برای حسابتان وارد کنید.

اگر پسوردتان را فراموش کرده اید یا فرد دیگری بدون اجازه شما آن را تغییر داده است، اینستاگرام یک روش ساده برای بازیابی به شما پیشنهاد می دهد. در این آموزش طریقه بازیابی حساب اینستاگرام توضیح داده شده است. اگر می خواهید پسورد حسابتان را عوض کنید این مقاله کمکی به شما نمی‌کند. برای آن کار شما پسوردتان را از یاد نبرده اید و فقط می خواهید پسورد جدیدی وارد کنید.

ریست کردن پسورد از طریق وبسایت اینستاگرام

ابتدا وبسایت اینستاگرام را باز کنید. سپس روی «Log In» که پایین صفحه است کلیک کنید.

در صفحه بعد، زیر گزینه «Log in»، روی لینک «Forgot Password» کلیک کنید.

در مرحله بعد، نام کاربری، ایمیل، یا شماره موبایلی که برای ساخت اکانت استفاده کرده بودید را وارد کنید. بعد از عبور از مرحله تایید صلاحیت،  روی «Reset Password» کلیک کنید.

ایمیلی به آدرستان فرستاده می‌شود. این ایمیل شامل لینکی است که برای بازیابی پسوردتان از آن استفاده می کنید. وقتی ایمیل را دریافت کردید، روی «Reset Password» کلیک کنید.

پسورد جدید را مطمئن تر از قبل انتخاب کنید. پسورد را تایپ کنید. در مشخصه بعدی دوباره پسوردتان را وارد کنید. سپس یک بار دیگر هم روی «Reset Password» کلیک کنید.

پس از این کار سیستم شما را وارد حساب می‌کند. در نهایت به صفحه اینستاگرامتان هدایت می شوید.

ریست کردن پسورد از طریق برنامه اینستاگرام

ریست کردن پسوردتان با این روش به همان سادگی روش قبلی است. در این آموزش از نسخه اندروید برنامه استفاده می کنیم. برای آیفون و آیپد نیز همین مراحل صادق هستند.

برنامه اینستاگرام را باز کنید. در صفحه ورود به حساب، روی لینک «Get Help Signing In» کلیک کنید.

نام کاربری، ایمیل، یا شماره موبایلی که برای ساخت اکانت استفاده کرده بودید را وارد کنید. سپس روی گزینه «Next» کلیک کنید.

بعد از این، به دو روش می توانید ادامه دهید:

  1. از اینستاگرام بخواهید یک ایمیل یا یک SMS برای شما بفرستد.
  2. اگر قبلا حساب فیسبوکتان را با حساب اینستاگرامتان همگام سازی کرده باشید، با حساب فیسبوک وارد شوید.

در این آموزش دستور فرستادن ایمیل را به اینستاگرام می‌دهیم اما انجام ادامه مراحل از طریق فرستادن SMS هم بسیار مشابه ایمیل است.

پس از انتخاب فرستادن ایمیل، ایمیلی به همان آدرسی که برای ساخت حساب از آن استفاده کرده بودید، فرستاده می‌شود.

ایمیل را باز کنید و روی گزینه « Log In As <username>» کلیک کنید. به جای این کار می توانید روی لینک « Reset Your Instagram Password» نیز کلیک کنید. هر دو انتخاب شما را به یک صفحه بازیابی پسورد هدایت می کنند.

پسورد جدیدتان را وارد کنید و باز هم به خاطر داشته باشید که از پسورد قبلی مطمئن تر باشد. سپس روی گزینه «Reset Password» کلیک کنید.

در ادامه اینستاگرام شما را وارد حساب می‌کند. در نهایت به صفحه اینستاگرامتان هدایت می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید