ایسوس در حال آزمایش تلفنی مخصوص بازی است

مدیر بخش بین الملل ایسوس تایید کرده این شرکت در حال کار بر روی گوشی مخصوص بازی است ایسوس به واسطه ی برندهای  Strix و جمهوری گیمر ها (Republic of Gamers) تجربه ی بسیار خوبی در صنعت بازی دارد. در صورت عرضه ی این گوشی، ایسوس نیز پا جای پای گوشی های مخصوص بازی دیگر مثل Razer phone  و Xiaomi Black Shark که اخیرا عرضه شده اند، می گذارد

 گوشی های مخصوص بازی

دقیقا به دنبال عرضه ی گوشی مخصوص بازی شیائومی با نام Xiaomi Black Shark، ایسوس تایید کرده است که در حال کار بر روی گوشی مخصوص بازی خودش است.  در مصاحبه ای مربوط به باز شدن 100 فروشگاه ایسوس در فیلیپین، جری شین، مدیر بخش بین الملل ایسوس اظهار داشت که می توان “انتظار” داشت که ایسوس گوشی مخصوص بازی طراحی کند. متاسفانه هنوز هیچ صحبتی در مورد تاریخ عرضه ی این گوشی فرضی نشده است.

مسیری که پیش روی ایسوس قرار دارد

هرچند، گوشی های مخصوص بازی هنوز راه درازی در دنیای تلفن های هوشمند دارند. مدل های بازی رایگان با پرداخت درون برنامه ای درآمد زا که بسیاری از توسعه دهندگان بازی از آن بهره می برند به این معنی است که این سازندگان  به واسطه ی ساختن بازی هایی که بیشترین رنج کاربران بتوانند آن ها را بازی کنند، بیشترین میزان موفقیت را می خواهند.  این ضرورتا به این معنی است که بسیاری از تلفن های هوشمند میان رده تا بالا رده می توانند بسیاری از بازی های اندرویدی را اجرا کنند.

در حقیقت، ZEnFone 5Z که ایسوس در اوایل امسال آن را عرضه کرد، به 6 گیگابایت رم، صفحه نمایش فول اچ دی 6.2 اینچی و پردازنده ی اسنپ دراگون 845 مجهز است که همین امر این گوشی را به تلفنی عالی برای بازی تبدیل کرده است.

دیگر گوشی مخصوص بازی اخیرا عرضه شده اند سعی کرده اند خود را از دیگر رقبا متمایز کنند. گوشی Razer Phone به دلیل صفحه نمایش خود با نرخ تازه سازی (refresh rate) 120Hz  که تجربه بازی بسیار روانی به بازیکن القا می کند توانسته موفقیت خوبی کسب کند. در همین حال، گوشی شیائومی Black Shark بر روی قابلیت plug and play و باطری 4000 میلی آمپر ساعتی خود که باعث می شود زمان بیشتری به بازی بپردازید حساب ویژه ای باز کرده است. این مطلب را مطالعه کنید : اولین تلفن هوشمند 5G هواوی در سال 2019 عرضه خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید