جزئیات بروزرسانی جدید اندروید 8 (Oreo) برای گوشی‌های LG

اندروید Oreo گوشی های LG برای گوشی های مختلف (شامل LG G5 و G6) اکنون موجود بوده و یا به زودی منتشر خواهند شد. شرکت LG قصد داشته تا در نوامبر 2017 به روز رسانی بسیاری از نرم افزار های خود را ارائه دهد و برای آن آمادگی های لازم را فراهم کرده است. اکنون به شما می گوییم که در مورد به روز رسانی اندروید Oreo 8.0 گوشی های LG باید چه چیز هایی بدانید.

شرکت LG به آرامی – اما مطمئن، اندروید 8.0 را برای بسیاری از گوشی ها و تبلت های خود منتشر می کند. با این که Google به اندروید 8.0 و حتی اندروید P ارتقا پیدا کرده، اما اگر شما هنوز هم برای گوشی های LG خود منتظر اندروید Oreo هستید، دیگر انتظار به پایان رسیده است.

هنگامی که سخن از به روز رسانی نرم افزار ها باشد، LG یکی از سریع ترین شرکت ها محسوب می شود. پس از چند ماه بی خبری، این شرکت اخیرا چندین به روز رسانی جدید را ارائه داده است که دارندگان گوشی های LG را بسیار شگفت زده خواهند کرد. همچنین این روز ها خبرهایی در مورد سری گوشی های LG K نیز به گوش رسیده است.

به روز رسانی اندروید Oreo برای گوشی های LG

تنها گوشی هوشمندی که اکنون دارای اندروید Oreo می باشد گوشی LG V30 است، اما آن نیز تغییر خواهد کرد. در گذشته گوشی های LG دارای بهترین به روز رسانی ها بوده اند، اما امسال این شرکت برای ارائه ی به روز رسانی جدید گوشی های LG V30 آمادگی ندارد. در عوض این شرکت قصد داشته است تا پیش از پایان سال 2017، به روز رسانی جدید اندروید Oreo را برای اولین بار منتشر کند. اما اکنون با اینکه آوریل نیز به پایان رسیده اما دارندگان گوشی های W6 هنوز در انتظار به روز رسانی جدید هستند.

تاکنون، گوشی LG V30 و V30+، از اندروید Oreo برخوردار شده اند. سپس در فوریه، این به روز رسانی جدید Oreo برای گوشی های Verizon LG V30 نیز وارد بازار شد. اخیرا به روز رسانی اندروید Oreo برای AT&T LG V30 نیز وارد بازار شده است . تی موبایل ها اولین گوشی هایی بودند که چند هفته پیش از این به روز رسانی جدید استفاده کردند، اما به دلیل برخی مسائل و مشکلات، آن را به تعویق انداختند.

ما برای شما خبر های خوبی داریم. شرکت LG اعلام کرده است که به روز رسانی جدید G6 در 30 ام آوریل وارد بازار خواهد شد. اگر چنین مسئله ای صحت داشته باشد، انتظار می رود که زمان انتشار آن به آهستگی صورت گیرد. با این حال، این به روز رسانی فقط برای مدل های بین المللی بوده است و ورژن آمریکایی این گوشی ها نیز هنوز منتظر به روز رسانی جدید است. شرکت LG همچنین گفته است که V20 و G5 بلافاصله پس از آن ، به روز رسانی جدید را دریافت می کنند.

بر اساس این گفته، انتظار می رود که این گوشی هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد نیز طی چند ماه آینده به روز رسانی نرم افراز هایشان را دریافت کنند. لازم به ذکر است که این لیست بر اساس ترتیب خاصی نمی باشد.

در حقیقت انتظار می رود که اکثر گوشی های هوشمند LG در طی 16 الی 18 ماه اخیر به روز رسانی جدید را دریافت کرده باشند. این گوشی های شامل LG G5, LG G6, LG V20, LG V30, LG Q8, LG Stylus 3, LG K8, K10, K20 (1017) و بسیاری از دیگر مدل ها می باشند. ما می توانیم با قطعیت بگوییم که برخی از این گوشی ها به روز رسانی جدید را دریافت کرده اند –اما همه نه.

بعلاوه، برخی از تبلت های LG نیز به روز رسانی جدید را دریافت کرده اند. برخی از تبلت های دیگر نیز پس از دریافت به روز رسانی توسط گوشی های هوشمند در پایان سال 2018، آن را دریافت خواهند کرد. شما نیز باید تا اواخر سال 2018 صبر کنید تا بتوانید به روز رسانی اندروید Oreo را برای تبلت دریافت کنید. اخیرا به روز رسانی V30 نیز انجام شده است و انتظار می رود که به دنبال آن سریعا برای LG G6 نیز به روز رسانی جدید منتشر شود. اگر شما از جمله دارندگان گوشی هایی همچون LG V30S هستید، نیز از قبل Oreo را داشته اید.

جزئیات اندروید Oreo 8.0 برای LG

بنابراین چه زمانی گوشی هوشمند LG تان اندروید 8.0 Oreo را دریافت خواهد کرد؟ خب متاسفانه ما برای این سوال پاسخ دقیق نداریم. زمانی که ما آگهی به روز رسانی جدید این اندروید را برای سونی، موتورلا و HTC دریافت کردیم، شرکت LG اذعان داشته بود که 30 آوریل این اندروید برای LG G6 ارائه خواهد شد.

و اکنون در حالی که ماه مه نیز در حال شروع شدن است، تنها برخی از مدل های LG در ایالات متحده ی آمریکا Oreo را دریافت کرده اند. هنگامی که به روز رسانی Oreo برای LG V30 خاتمه یافت، این شرکت توجهش را بر روی LG G6 معطوف کرد. در حقیقت، اولین نشانه ای که برای به روز رسانی اندروید 8.0 Oreo برای LG G6 وجود دارد، تست استقامت GeekBench می باشد. این مسئله نشان می دهد که LG G6 از اندروید 8.0 Oreo استفاده می کند. معمولا چنین اخباری وجود دارد اما نمی توان بطور قطعی گفت که چه زمانی به روز رسانی حاضر می شود.

سامسونگ نیز مشغول انتخاب گوشی هایی است که باید از Oreo استفاده کنند و اکنون LG نیز همین وضعیت را دارد. اما به نظر نمی رسد که همه ی آن ها را بصورت یک جا ارائه دهند. بیشتر انتظار می رود که اکثر به روز رسانی ها در اواخر این ماه و ماه مه انجام شوند.

همانطور که در اوایل سال شاهد چنین موضوعی بودیم، شرکت LG در ابتدا اندروید 8.0 Oreo را برای گوشی های جدیدش منتشر خواهد کرد –که اگر بخواهیم بسیار امیدوار باشیم، این انتشار باید پیش از پایان ماه مه اتفاق بیوفتد و سپس به سرعت برای بقیه ی مدل ها نیز ارائه شود. در نظر داشته باشید که این گوشی ها هنوز از اندروید P استفاده می کنند پس بهتر است اندکی سریع تر عمل کنند.

در اندروید 8.0 Oreo چه امکانات جدیدی وجود دارد

در اندروید 8.0 Oreo امکانات و عملکرد های بسیار جدیدی وجود دارد که می توانید بر روی گوشی یا تبلت تان اعمال کنید. با این اندروید جدید، دارندگان گوشی های هوشمند از سرعت بسیار بالا تر، عمر باتری طولانی تر، حالت تصویر در تصویر، انتخاب هوشمند متن، بهبود اعلان ها و آپشن هایی برای پسوورد برخوردار خواهند شد. علاوه بر این ها، اندروید 8.0 Oreo دارای ویژگی های دیگری نیز می باشند که در این بحث نمی گنجند.

در این اندروید جدید، مجموعه ی اعلان ها به راحتی بیشتری مدیریت می شوند و حالت تصویر و تصویر نیز یکی از ویژگی های خوب دیگر این اندروید می باشد. اساسا انتظار می رود که این به روز رسانی جدید، آیکون های متحرک را سریع تر کند، و اعلان ها را نیز هوشمند سازد. همچنین به روز رسانی جدید باید نرم افزار ها را بهبود دهد، باگ های مخصوص هر یک از مدل های LG را برطرف سازد، و دیگر تغییراتی که از یک اندروید جدید انتظار می ورد را دارا باشد. تغییرات بسیار زیادی در اندروید 8.0 Oreo لحاظ شده است، اما این تغییرات بر روی گوشی و یا تبلت ها تاثیر زیادی دارد.

همانطور که دوربین LG V30 تغییر پیدا کرده است، ما از این که می بینیم که شرکت LG چگونه برخی از بهترین ویژگی های Oreo را تکمیل کرده است بسیار شگفت زده شده ایم. این شرکت اذعان داشته است که هر یک از این ویژگی هایی که در بالا گفتیم، در اندروید 8.0 Oreo وجود خواهند داشت و عملکرد اصلی آن نیز ثابت خواهد ماند و همه ی باگ ها برطرف خواهند شد. ( مقایسه تخصصی گوشی های ال جی G7 و G6 )

سخن آخر و آنچه که در آینده پیش خواهد آمد…

در پایان این بحث، فقط کافی ست بدانید که اندروید 8.0 Oreo برای بسیاری از گوشی ها و تبلت ها در اینده ی نزدیک منتشر خواهد شد. بسیاری از گوشی های فلگ شیب LG و دستگاه های گران قیمت تر ، اول این اندروید را دریافت خواهند کرد؛ و سپس دیگر دستگاه ها در نیمه ی دوم سال 2018 به این اندروید دسترسی پیدا خواهند کرد. ما همچنان منتظر V30 برای تی موبایل و LG G6 هستیم، اما به زودی این نیز برآورده خواهد شد.

سپس، LG توجهش را به سمت اندروید 8.1 Oreo سوق خواهد داد. اساسا شما باید همیشه اطمینان حاصل کنید که این به روز رسانی ها گوشی تان را به روز و ایمن نگه می دارند یا خیر. همچنین اندروید 8.0 Oreo برای گوشی های Pixel یک برطرف کننده ی باگ می باشد. به روز رسانی اندروید 8.0 Oreo  در درجه ی اول اهمیت قرار دارد. بعلاوه، انتظار می رود که در ماه مه، LG G7 جدید از اندروید 8.0 Oreo  و یا 8.1 برخوردار باشد. بنابراین دارای جدید ترین و به روز نرم افزار ها خواهد بود. اکنون زمان انتظار به پایان رسیده است پس فقط باید اندکی دیگر صبور باشید . ما اظهارات شرکت ها و به روز رسانی Oreo را دنبال می کنیم و شما را از اخبار جدید مطلع خواهیم کرد.

1 دیدگاه دربارهٔ «جزئیات بروزرسانی جدید اندروید 8 (Oreo) برای گوشی‌های LG;

  1. سلام الان خبر اومده استایلوس 3 اپدیت 8 دریافت کرده ایا خبری دارین برام تو ایمیلم توصیح بدین

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید