یوتیوب امکان اضافه کردن تبلیغات غیر قابل رد کردن را در اختیار سازندگان بیش‌تری قرار خواهد داد

یوتیوب در حال افزایش تبلیغات غیر قابل رد کردن در پلتفرم خود است. کمپانی امروز اعلام کرد تمام سازندگانی که از قبل امکان پول‌سازی از طریق محتویاتشان در یوتیوب را دارند، به زودی قادر خواهند بود قابلیت تبلیغات غیر قابل رد کردن را در تمام ویدیوهای خود فعال کنند. این تغییر، هفته دیگر اعمال خواهد شد و تمام سازندگان واجد شرایط در داشبوردشان نوتیفیکیشنی دریافت خواهند کرد.

تبلیغ‌کنندگان معمولاً برای تبلیغات غیر قابل رد کردن، هزینه بیش‌تری به سازندگان ویدیوها می‌پردازند. بنابراین، این قضیه می‌تواند راهی برای یوتیوب‌بازها باشد که سازندگان ویدیوها را برای حضور در این پلتفرم و تولید محتوای بیش‌تر مشتاق کنند. با فروش هر یک از محصولات تبلیغ‌شده، به کمپانی متعلق به گوگل، سهمی تعلق می‌گیرد. اگر سازندگان تبلیغات غیر قابل رد کردن را روشن کنند، حتی روی ویدیوهایی که قبلاً در کانالشان منتشر کرده‌اند نیز این ویژگی اعمال خواهد شد.

ضمناً یوتیوب در حال اضافه کردن ابزاری است که به سازندگان امکان می‌دهد تبلیغات غیر قابل رد کردن را به صورت عمده، اضافه یا حذف کنند و از مقدار مشغولیت تماشاگران و گردش درآمد حاصله از ویدیوهای دارای آن نوع از تبلیغات، اطلاع پیدا کنند. با وجود اینکه این تغییر در وهله اول به معنای وجود تبلیغات غیر قابل رد کردن بیش‌تری در پلتفرم یوتیوب است، اما از آنجایی که یوتیوب هر کدام از این آگهی‌ها را محدود به مدت زمان 20 ثانیه کرده است – قانون جدید از ماه ژانویه – تأخیر پیش از پخش هر ویدیو به طرز دراماتیکی زیاد نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید