آموزش آیفون؛ چگونه تصاویر را با اندازه کامل در اینستاگرام آپلود کنیم؟

فرمت تصویر مربعی اینستاگرام ما را به زمان دوربین های Polaroid باز می گرداند، جایی که میتوانستید عکس بگیرید، نتیجه را در مقابل چشمان ببینید سپس متنی را در فضای خالی زیر عکس بنویسید. درحالی که این پلتفرم برنامه را به نوعی نمادین می‌کند، بدین معنی است که اگر شما در برنامه دوربین آیفون گزینه تصویر مربعی انتخاب نکنید، هنگام آپلود عکس در سرویس، برخی از تصاویر خود را از دست خواهید داد.

کاربران راهی برای این مشکل با اضافه کردن حاشیه افقی یا عمودی به تصاویر پیدا کرده اند، ولی این روش زمان بر است. خوشبختانه، در حال حاضر چندین برنامه هستند که میتوانند این کار سخت را برای شما انجام دهند. در این مطلب، به چگونگی آپلود تصاویر در اینستاگرام با اندازه کامل به طور مستقیم از آیفون خواهیم پرداخت.

برای دانلود فیلم های اینستاگرام، فیس بوک، اسنپ چت و توئیتر در آیفون با ما در این لینک همراه شوید.

آپلود تصاویر با استفاده از Square Fit

Square Fit انتخابی مناسب از میان برنامه هایی است که میتواند برنامه های شما را با فرمت اینستاگرام سازگار کند. این برنامه به طور رایگان در اپ استور موجود است، ولی برای امکانات اضافی نیز باید مبلغی را پرداخت کنید.

هنگامی که Square Fit را دانلود کرده و نصب کنید، برای شروع برنامه را باز کنید. شما تبلیغات و آگهی ها را مشاهده خواهید کرد که در نسخه پولی موجود نیستند، اما در حال حاضر اینها مشکلات جزئی هستند که نمیتوانند ما را از نسخه رایگان غافل کنند.

در صفحه اصلی، یک ردیف از آیکون ها را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. در گوشه سمت چپ گزینه NEW با یک تصویر دوربین در بالای آن موجود است. روی آن ضربه بزنید و سپس آیکونی که شبیه به دو دوربین Polaroid میباشد را انتخاب کنید. در این قسمت تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب، تصویر با حاشیه های سفید در  دور آن، در صفحه اصلی نمایش داده خواهد شد. این کار برای تبدیل تصویر به به فرمت مورد نیاز اینستاگرام صورت میگیرد.

شما می‌توانید تصویر را همین طور که هست ذخیره کرده و خارج شوید، ولی Square Fit دارای ویژگیهای دیگر برای حرفه ای تر کردن تصویر میباشد.

روی دکمه SIZE ضربه دبزنید، در اینصورت سه طرح بندی مختلف خواهید داشت. اینها گزینه اصلی هستند که برای شما ارائه شده، نوعی بزرگنمایی برای حذف حاشیه ها، و نوعی کوچکنمایی برای اضافه کردن حاشیه های کوچک در دو طرف تصویر.

در حال حاضر آن را در انتخاب اصلی رها کنید، از تنظیمات دیگر برای تزئین عکس میتوان استفاده کرد.

در ردیف آیکون ها پیمایش کنید تا زمانیکه PRESETS را بیابید. این گزینه با شکلی مشابه SIZE انجام می‌شود، شما را از طریق ضربه زدن روی آیکون تنظیمات مختلف، حرکت میدهد.

یکی از حاشیه های بلوری اضافه شده، لبه های بیرونی تصویر را در بر میگیرد. بدین معنی که رنگها ثابت باقی ملنده و بهتر از خطوط سفید اصلی هستند. گزینه بعدی همان قسمت عکس را اضافه می‌کند، اما دیگر بلوری وجود ندارد.

برای برخی کاربرد ها که تصویر شما ساده است میتواند مناسب باشد، ولی برای عکس های شلوغ، میتواند کمی عجیب و غریب باشد. با این حال، هر چیزی را بهر کاری ساخته اند و همه چیز به شما بسته است.

هنگامی که از تصویر خود خشنود شدید، روی دکمه SAVE در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. تصویر جدید اکنون در گالری عکس های شما قرار خواهد گرفت و برای اینستاگرام در دسترس خواهد بود. فقط برنامه را باز کرده و نماد + را از وسط ردیف پایین انتخاب کنید. تصویری که به تازگی در برنامه Square Fit ویرایش کرده اید را برای اشتراک گذاری در اینستاگرام یا دیگر رسانه های اجتماعی انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید