آپدیت جدید تلگرام؛ استریم ویدئو و حالت شب خودکار به تلگرام اضافه شد

در آپدیت جدید تلگرام ، برای کاربران اندروید قابلیت های جدید از جمله استریم ویدئو و حالت شب خودکار به این پلتفرم اضافه شده است.

در آپدیت جدید تلگرام شاهد قابلیت های جدیدی از جمله استریم ویدئو و حالت شب خودکار هستیم. در به روزسانی 4.8 تلگرام برای سیستم عامل های اندروید از این پس می توانید به راحتی از استریم ویدئو (Streaming video) استفاده کنید. دیگر نیازی نیست برای تماشای ویدئو زمانی را برای دانلود آن صرف کنید سپس آن را ببینید با استریم ویدئو خیلی سریع می توانید ویدئو مورد نظر خود را تماشا در تلگرام تماشا کنید.

تفاوت اصلی بین دانلود و استیریمینگ در این است، استیریمینگ به شما این امکان را می دهد که از محتوا قبل از اینکه همه فایل دانلود شود استفاده کنید. به عنوان مثال، زمانی که می خواهید موسیقی گوش کنید زمانی که آهنگی را از سرویس های پخش موزیک استریم می کنید به راحتی می توانید روی دکمه پلی کنید و بلافاصله شروع به گوش دادن آهنگ کنید و دیگر مجبور نخواهید بود منتظر بمانید تا کل آهنگ دانلود شود.

تمام ویدئوهایی که به تازگی از برنامه های رسمی تلگرام آپلود شده اند می توانند با ورژن 4.8 استریم شوند.

 

حالت خودکار شب (Night Mode)

قابلیت دیگری که  به آپدیت جدید تلگرام به آن اضافه شده است حالت خودکار شب است. تلگرام برای اندروید می تواند به طور خودکار نسخه روشن یا همان تم روش برنامه را به نسخه تیره در هنگام شب یا زمانی که شرایط نوری کمی است تغییر دهد. برای تنظیم حالت خودکار شب (Auto-Night Mode) باید به قسمت تنظیمات یا همان (Settings) مراجعه کنید و بعد به بخش Theme رفته و از آنجا Auto-Night Mode را انتخاب کنید.

تلگرام برای سیستم عامل اندروید از تم های سفارشی بسیاری پشتیبانی می کند. بنابراین شما می توانید علاوه بر تم تیره از تم های دیگر با رنگ های متفاوت برای تغییر دادن تلگرام خود استفاده کنید.

گفتنی است، تلگرام اعلام کرده است تمام این قابلیت های جدید به زودی به سیستم عامل آی او اس هم اضافه می شود. پس کاربران آیفون منتظر به روز رسانی بعدی تلگرام باشند.

دیدگاهتان را بنویسید