آموزش ۵ روش کاربردی برای افزودن لینک به پست های اینستاگرام

یکی از موارد غیر قابل دسترس در اینستاگرام، امکان به اشتراک گذاری لینک ها در کپشن پست ها است. اگرچه، مانند بقیه موارد در زندگی برای این موضوع هم راه حل وجود دارد. شما می توانید این محدودیت را با استفاده از یک سری ابزار واسط که به هدف حل این مساله به وجود آمده اند، برطرف کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه انجام این کار را بررسی کنیم.

۱. Campsite

Campsite یک سرویس آنلاین است که با ایجاد یک صفحه شخصی سازی شده با یک سری تصویر و لینک این مشکل را حل می کند. با ثبت نام در آن، یک آدرس URL برای campsite.bio دریافت می کنید که می توانید در بیو اینستاگرام خود وارد کنید. پس از ایجاد یک حساب کاربری رایگان، Campsite را به حساب اینستاگرام خود متصل کنید، با این کار می توانید تصاویر را با لینک های خاص همراه کنید.

روی Add New Link و روی دکمه کوچک image کلیک کنید. با این کار یک لیست از آخرین تصاویر اینستاگرامتان باز می شود. روی عکسی که می خواهید استفاده کنید کلیک کنید سپس لینک را اضافه کنید و برای لینک خود متن بنویسید. Campsite هم چنین تحلیل های \ایه برای کلیک های لینک هم فراهم می کند.

اینستاگرام

با Campsite شما می توانید یک عکس پروفایل اضافه کنید و یک توضیح مختصری هم درباره خودتان بنویسید و هم چنین رنگ تم های موجود و فونت های مختلف را برای صفحه خود انتخاب کنید.

اینستاگرام

 شما می توانید لینک ها را فعال یا غیر فعال کنید و پروفابل های خود در شبکه های اجتماعی را اضافه کرده که در قالب آیکون هایی در پایین صفحه نمایش داده می شوند.
محصول نهایی این است که رابط کاربری شما بسیار برای موبایل مناسب است و تصاویر و لینک های شما را به صورت یک لیست نشان می دهد.

۲. Metricool

Metricool یک پلتفرم پایدار و قدرتمند شبکه های اجتماعی است که ده ها قابلیت دارد از جمله آن ها می توان به لینک های مربوط با پست های اینستاگرام افراد اشاره کرد. برای بهره مندی از مزایای این قابلیت البته باید حساب خود را با پرداخت مبلغی ارتقا دهید.

 شما می توانید قبل از تصمیم گرفتن به استفاده، ویژگی لینک اینستاگرام را امتحان کنید. وقتی وارد حساب کاربری خود در Metricool شده و به حساب اینستاگرام خود متصل شدید، روی دکمه Planning  در پایین منو کلیک کنید و سپس Instagram Link را انتخاب کنید.در این قسمت می توانید به صورت کامل نحوه کارکرد این قابلیت را امتحان کنید و هم چنین از واسطی استفاده کنید که فرایند را تا جایی که ممکن است ساده تر می کند.
شما یک فید از تصاویر اینستاگرام خود را خواهید دید. فقط روی دکمه قرمز hyperlink کلیک کنید تا یک لینک به آن تصویر اضافه شود. در بالای صفحه، می توانید نشانی اینترنتی Metricool را پیدا کنید که می خواهید در bio اینستاگرام خود وارد کنید و افراد را به صورت مستقیم روی برنامه اشتراک گذاری عکس قرار دهید.
Metricool نه عکس اخیر شما را به طور پیش فرض نمایش خواهد داد، اما شما می توانید عکس های اضافی را از فید انتخاب کرده، یا عکس هایی را که در آنجا هستند را انتخاب کنید که نمی خواهید با کلیک روی سطل زباله  روی تصویر نمایش داده شوند.
محصول نهایی یک سایت responsive شبیه به فید اینستاگرام شما است، که یک شبکه تاز صاویر را ارائه می دهد. می توانید صفحه اینستاگرام خود Metricool را در عمل ببینید.

۳. URL Shortener

اگر ترجیح می دهید کاربران را به یک وب سایت دیگر هدایت نکنید، می توانید از یک URL shortener (کوتاه کننده آدرس اینترنتی) به جای آن استفاده کنید. کار اصلی در اینجا استفاده از یک URL هایی است که به شما اجازه می دهد تا لینک های سفارشی را ایجاد کنید، مانند Bit.ly ، که می توانید با این امید که طرفداران شما تلاش خواهند کرد تا لینک ها را در مرورگر خودشان باز کنند، این لینک ها را در کپشن خود قرار دهید.

در حالی که می توانید لینک ها با Bitly را بدون ایجاد حساب، کوتاه کنید، برای استفاده از ویژگی سفارشی نسازی به یک حساب کاربری نیاز خواهید داشت.

روی دکمه Create کلیک کنید تا یک آدرس اینترنتی کوتاه شده جدید ایجاد کنید، حال چندین گزینه دیگر برای لینک کوتاه شده مشاهده خواهید کرد. برای انتخاب یک ادرس اینترنتی جالب و ماندگار فقط رشته ای از اعداد و حروف در قسمت سفارشی سازی را تغییر دهید تا چیزی که شما می دانید برای followerهایتان هم به سادگی قابل به خاطر سپاری باشد. پس از کوتاه کردن آدرس URL خود، فقط کافی است آن را در کپشن پست خود وارد کنید.

مزیت استفاده از یک نشانی اینترنتی Bitly این است که شما متوجه می شوید چند نفر واقعا این پیوند را از طریق تجزیه و تحلیل این سایت، لینک را باز کرده اند.

غیر از Bitly و دیگر برنامه های کوتاه کننده URL ، ایجاد کوتاه کننده URL خودتان راهی است که می توانید از طریق آن اطمینان پیدا کنید دقیقا از همان عباراتی که می خواهید استفاده کرده اید.

۴. اشتراک لینک ها در استوری یا در IGTV اینستاگرام

روش های زیادی برای استفاده از استوری های اینستاگرام وجود دارد تا محتوای شما برجسته شود، و این روش ها شامل اضافه کردن لینک ها نیز می شود. با این حال، توانایی اضافه کردن لینک ها فقط برای کاربرانی در دسترس است که تایید شده هستند  یا بیش از ۱۰۰۰۰ نفر follower دارند. (در حالی که اینستاگرام دستورالعمل های روشنی برای چگونگی تایید هویت ندارد، بنابراین راه هایی برای افزایش شانس موفقیت شما وجود دارد).

ساده ترین راه این است که لینک خود را به عنوان متن معمولی اضافه کنید. در این روش لینک شما قابل کلیک کردن نخواهد بود اما استفاده از یک کوتاه کننده URL  که در بالا ذکر شد ممکن است طرفداران شما را به بازدید از این لینک تشویق کند.

همچنین می توانید یک لینک برای توضیح یک ویدیوی IGTV اضافه کنید. نکته کلیدی فیلم IGTV این است که ممکن است طرفداران شما متوجه نشوند که یک لینک در آن جا وجود دارد. آن ها باید از شرح توضیحات برای دیدن این لینک استفاده کنند.

همچنین می توانید آن ویدئوی IGTV را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید تا مطمئن شوید که مخاطبان بیشتری آن را می بینند. بعد از این که ویدئوی IGTV را ایجاد کردید، یک استوری جدید بسازید. شما باید یک گزینه برای اضافه کردن یک لینک ببینید. (ممکن است یکی دو دقیقه طول بکشد تا ظاهر شود)

۵. خودتان آن را بسازید

برای کنترل کامل، می توانید سایتی را ایجاد کنید که میزبان باشید. اگر ترجیح می دهید که هیچ پولی در این راه خرج نکنید، می توانید برنامه های بلاگ نویسی مانند WordPress یا Tumblr را انتخاب کنید که به شما این امکان را می دهد که یک سایت به صورت رایگان ایجاد کنید.

هر پلتفرمی که انتخاب کنید، باید از یک تمی استفاده کنید تا شبیه فید اینستاگرام شما باشد.

اگر می خواهید از WordPress.com استفاده کنید، می توانید یک تم مانند Cubic را استفاده کنید. فقط کافی است عکس های خود را در سایت آپلود کنید تا به سایت WordPress شما در همان ترتیبی که آن ها را در اینستاگرام آپلود کردید، آپلود شوند، و URL تصویر را به لینکی که می خواهید به اشتراک بگذارید، تغییر دهید.

اگر می خواهید Tumblr را انتخاب کنید، تم های برلین و Fasofi به خوبی کار خواهند کرد.

اگر صاحب وب سایت WordPress هستید، تم Gridsby را در نظر بگیرید. اگر یک وب سایت خود میزبان  WordPressدارید، می توانید یک صفحه اضافی ایجاد کنید و یک گالری WordPress را وارد کنید، درصورتی که به دنبال راه هایی برای داشتن ارتباط بیشتر در اینستاگرام هستید، می توانید Linktree را در نظر بگیرید، که به روش مشابه Campsite عمل می کند. شما می توانید آن را به صورت رایگان برای تعداد نامحدودی عکس امتحان کنید.

شما کدام یک از روش های بالا را برای قرار دادن لینک در کپشن پست اینستاگرام استفاده کرده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید