آموزش یافتن و بازگردانی ایمیل های بایگانی شده در Gmail

اگر می خواهید صندوق ورودی Gmail خود را پاکسازی کنید اما نمی خواهید چیزی را به طور دائمی حذف کنید ، انتخاب گزینه بایگانی بهترین گزینه شماست. هر زمان ایمیل را بایگانی کنید ، ایمیل های بایگانی شده از پوشه صندوق ورودی شما حذف می شود اما همچنان قابل دسترسی است. در این مطلب نحوه دستیابی به هر ایمیلی که قبلاً بایگانی کرده اید و همچنین نحوه انتقال چنین پیام هایی به صندوق ورودی عادی خود برای دسترسی سریع ، آمده است.

یافتن ایمیل های بایگانی شده از طریق وب

اگر از طریق مرورگر وب به Gmail دسترسی پیدا می کنید ، فراخوانی هرگونه نامه الکترونیکی که بایگانی کرده اید یک کار ساده است. برای افراد مبتدی، اگر می خواهید از نوار جستجو در بالای صفحه استفاده کنید ، نتایج جستجو شامل هرگونه ایمیل بایگانی شده خواهد بود. متناوباً ، می توانید به همه نامه های موجود خود ، از جمله قطعات بایگانی شده ، در گزینه All Mail دسترسی پیدا کنید.

مرحله 1: وب سایت Gmail را باز کرده و وارد سیستم شوید.
مرحله 2: در سمت چپ صفحه ، به پایین پیمایش کنید و more را انتخاب کنید.
مرحله 3: گزینه All Mail را انتخاب کنید.
مرحله 4: در سمت راست صفحه ، اکنون می توانید ایمیل خود را مرور کنید. این شامل همه ایمیل ها در حساب شما ، از جمله محتوای بایگانی شده است.

یافتن ایمیل های بایگانی شده از طریق برنامه های تلفن همراه

اگر از برنامه تلفن همراه Gmail در دستگاه iOS یا Android خود استفاده می کنید ، می توانید به راحتی به مطالب بایگانی شده دسترسی پیدا کنید. همانند وب ، می توانید از نوار جستجوی نمایش داده شده در بالای نامه خود برای شروع جستجو استفاده کنید که شامل محتوای بایگانی شده خواهد بود. در غیر این صورت ، در صورت تمایل ، می توانید به همه نامه های موجود خود ، از جمله محتوای بایگانی شده ، در گزینه All Mail دسترسی پیدا کنید.

مرحله 1: برنامه Gmail را روی دستگاه خود باز کنید.
مرحله 2: در بالای صفحه ، روی دکمه منو ضربه بزنید که به صورت سه خط افقی نمایش داده می شود.
مرحله 3: در صورت نیاز به پایین پیمایش کنید و گزینه All Mail را انتخاب کنید.
مرحله 4: اکنون می توانید ایمیل های خود را بر روی صفحه مرور کنید. این شامل همه ایمیل ها در حساب شما ، از جمله موارد بایگانی شده است.

انتقال ایمیل بایگانی شده به صندوق ورودی از طریق وب

اگر نظر خود را تغییر دهید ، همیشه می توانید هر محتوای بایگانی شده را به صندوق ورودی خود منتقل کنید. برای انتقال ایمیل بایگانی شده به صندوق ورودی خود با استفاده از وب سایت Gmail این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: از وب سایت Gmail دیدن کرده و وارد سیستم شوید.
مرحله 2: ایمیلی را که می خواهید انتقال دهید پیدا کنید.
مرحله 3: در سمت چپ ایمیل ، کادر کوچک را علامت بزنید.
مرحله 4: در بالای صفحه ، Move to Inbox را انتخاب کنید.

ایمیل بایگانی شده شما برای مشاهده منظم به صندوق ورودی منتقل می شود. اگر می خواهید ایمیلی را به بایگانی برگردانید ، یک بار دیگر روی ایمیل بروید و دکمه بایگانی (تصویر به صورت یک جعبه کوچک با یک پیکان رو به پایین) را انتخاب کنید.

انتقال ایمیل بایگانی شده از طریق برنامه های تلفن همراه به صندوق ورودی

همچنین می توانید نظر خود را درباره ایمیل های بایگانی شده در حالی که بیرون هستید و استفاده از برنامه های موبایل موجود Gmail برای iOS و Android تغییر دهید. برای انتقال ایمیل بایگانی شده به صندوق ورودی خود در برنامه Gmail رسمی Google برای Android ، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه Gmail را روی دستگاه خود باز کنید.
مرحله 2: ایمیلی را که می خواهید دوباره منتقل کنید پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
مرحله 3: روی دکمه More در گوشه بالا ضربه بزنید (به صورت سه نقطه عمودی نشان داده شده است).
مرحله 4: روی گزینه Move to Inbox ضربه بزنید.

ایمیل بایگانی شده شما برای مشاهده منظم به صندوق ورودی منتقل می شود. اگر می خواهید نامه الکترونیکی را به بایگانی برگردانید ، ایمیل را دوباره باز کرده و روی دکمه بایگانی (در تصویر به عنوان یک جعبه کوچک با یک پیکان رو به پایین) ضربه بزنید.

توجه: برای دستگاه های iOS روند کمی متفاوت است. در اینجا نحوه انجام این کار طبق Google وجود دارد:

مرحله 1: ایمیل مورد نظر خود را در بین نامه ها پیدا کنید.

مرحله 2: روی نماد نمایه فرستنده در سمت چپ صفحه ضربه بزنید.

مرحله 3: روی نماد بیشتر (سه نقطه) ضربه بزنید.

مرحله 4: انتخاب کنید آیا می خواهید به  Inbox یا  Primary منتقل شوید.

بایگانی کردن ایمیل در مقابل mute کردن ایمیل

ممکن است شما در مورد قابلیت بی صدا کردن ایمیل و بایگانی کردن ایمیلی که با همان فرد صحبت کرده اید ، شنیده باشید. هر دو ویژگی پیام ها را از صندوق ورودی شما پاک می کند تا همه چیز مرتب شود ، اما اگر کسی به آنها پاسخ دهد ، ایمیل های بایگانی شده به صندوق ورودی شما برمی گردند. از طرف دیگر ، پیام های بی صدا برای همیشه از صندوق ورودی شما خارج می شوند. اگر می خواهید یک ایمیل را بی صدا کنید ، این مراحل را در وب یا برنامه تلفن همراه دنبال کنید:

مرحله 1: به حساب Gmail خود دسترسی پیدا کنید.
مرحله 2: ایمیلی را که می خواهید بی صدا کنید باز کنید.
مرحله 3: دکمه More را انتخاب کنید (به عنوان سه نقطه عمودی نشان داده شده است). برای وب مهم است که بر روی دکمه “more” کلیک کنید که در بالای صفحه قرار دارد ، درست در زیر جعبه جستجو.
مرحله 4: گزینه Mute را انتخاب کنید.

دستورالعمل های فوق برای دستگاه های Android و iOS نیز کاربرد دارد. با این حال ، برای دستگاه های iOS ، نماد بیشتر به عنوان سه نقطه افقی به جای عمودی ظاهر می شود.

اگر می خواهید مکالمه ایمیل را بی صدا کنید ، می توانید این کار را در وب با دنبال کردن مراحل ذکر شده در بالا انجام دهید ، اما گزینه Unmute را در مرحله 4 انتخاب کنید. اگر می خواهید ایمیل به حالت قبل برگردد ، همچنان باید انتقال به صندوق ورودی را انتخاب کنید. صندوق ورودی شما فقط با انتخاب Unmute فقط ایمیل بی صدا می شود اما آن را در همه نامه ها می گذارید.

همچنین می توانید با نوشتن “is: mute” در نوار جستجوی Gmail به سرعت همه مکالمات بی صدا را جستجو کنید.