آموزش چگونگی پیدا کردن آیفون با Google Assistant

آیا می دانستید پیدا کردن آیفون با Google Assistant امکان پذیر است؟ بلندگوهای هوشمند مجهز به Google Assistant اکنون می توانند به شما کمک کنند آیفون گمشده خود را پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بگویید “Hey Google, find my phone” تا یک هشدار در سطح بحرانی به آیفون خود ارسال کنید و آن را مجبور کنید برای 25 ثانیه زنگ بزند یا تا زمانی که اعلان رد شود. Critical alerts، تنظیمات اعلان دستگاه را دور می زند ، بنابراین iPhone حتی اگر در حالت بی صدا یا در حالت «Do Not Disturb» باشد زنگ می خورد.

مسلماً ، نیاز به بلندگوی هوشمند ویژگی Google Assistant Find My Phone در iOS محدودتر از Android است که به کاربران Android اجازه می دهد دستگاه خود را از هر مرورگر وب یا دستگاه ثانویه مرتبط با حساب Google خود جستجو کنند. خوشبختانه برنامه Apple’s Find My اساساً همان کار را انجام می دهد و شما می توانید از طریق سایر دستگاه های اپل یا از طریق وب سایت iCloud از آن استفاده کنید.

هنوز هم اینکه از بلندگو Google Home خود بخواهید که آیفون شما را به صدا در بیاورد راحت تر از قرار دادن برنامه یا صفحه وب است تا آیفون شما از راه دور زنگ بخورد.

برای شروع با ویژگی Google Assistant Find My Phone در iOS ، به برنامه Google Home در iPhone و حداقل یک بلندگوی هوشمند مجهز به Google Assistant نیاز دارید که به حساب شما پیوند داده شده باشد. سپس ، باید اعلان ها و هشدارهای مهم را از Google Home انتخاب کنید و “Voice Match” دستیار Google را تنظیم کنید.

برای روشن کردن Critical Alerts در برنامه Google Home iOS:

  • برنامه Google Home را باز کنید و به Settings > Notifications بروید.
  • اطمینان حاصل کنید که “Turn on Notifications” فعال است. (اگر این گزینه را نمی بینید ، اعلان ها از قبل فعال شده اند و می توانید به مرحله 5 بروید)
  • روی «Go to settings» ضربه بزنید تا منوی اعلان های Google Home در برنامه تنظیمات iOS باز شود.
  • “Notifications” را انتخاب کرده و “Allow Notifications” را فعال کنید.
  • به برنامه Google Home برگردید و به Settings > Notifications > General notifications بروید.
  • “Critical alerts” را روشن کنید. اکنون می توانید هشدارهای مهم را از برنامه Google Home دریافت کنید.

مرحله بعدی پیدا کردن آیفون با Google Assistant پیکربندی Google Assistant’s Voice Match است که قبلاً این کار را نکرده اید:

  • در برنامه Google Home ، روی نماد پروفایل حساب Google خود ضربه بزنید.
  • به Assistant settings > Voice match > Add a device بروید.
  • دستگاه هایی را که می خواهید از ویژگی “Find my phone” استفاده کنید ، انتخاب کنید ، سپس مراحل روی صفحه را دنبال کنید.
  • پس از تکمیل روند تطبیق صدا ، Google Assistant اکنون می تواند به شما در یافتن آیفون کمک کند – فقط بگویید “Hey Google, find my phone”. توجه داشته باشید که این فقط در صورتی کار می کند که iPhone شما روشن و متصل به داده های Wi-Fi یا تلفن همراه باشد.