آموزش چگونگی فشرده کردن فیلم ها روی آیفون یا آیپد

فیلم گرفتن با آیفون و آیپد بسیار راحت است. اگرچه این ایل های ویدیویی می توانند از نظر اندازه کمی حجیم باشند. نه تنها حجم زیاد آن ها باعث می شود فضای زیادی را اشغال کنند بلکه این حجم زیاد امکان ارسال و به اشتراک گذاری آن ها را هم بسیار سخت می کند. کاهش اندازه فایل های ویدیویی با فشرده سازی آن ها ساده ترین راه برای کاهش حجم آن ها است. زمانی که این فایل ها کم حجم تر شدند، شما فضای ذخیره سازی بیشتری روی آیفون یا آیپد خود خواهید داشت و هم چنین زمان کمتری برای ارسال آن ها از طریق ایمیل یا پیام نیاز خواهید داشت و اشتراک گذاری آن ها روی شبکه های اجتماعی بسیار ساده تر خواهد بود.

در ادامه با ما همراه باشید تا چگونگی فشرده سازی فیلم ها روی آیفون یا آیپد را بررسی کنیم:

دانلود Video Compress

نام اپلیکیشن Video Compress – Reduce Movie Size, Shrink Video است که هم برای آیفون و هم برای آیپد در دسترس است و کاملا رایگان و بدون هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای در دسترس است. فقط توجه داشته باشید که این اپلیکیشن از تبلیغات پشتیبانی می کند.

فشرده سازی فیلم ها با  Video Compress

  1. Video Compress را باز کنید، به آن اجازه دسترسی به آلبوم تصاویرتان را بدهید و سپس روی دکمه موجود در صفحه اصلی برای آغاز انجام کار ضربه بزنید.
  2. موقعیت فیلم را از بالا مانند Camera Roll, Videos,یا  Recently Added انتخاب کنید.
  3. فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس روی checkmark  در سمت راست بالا ضربه بزنید.
  4. در ادامه شما خواهید دید که ااندازه اصلی و اندازه هدف فیلم چقدر خواهد بود. شما می توانید اسلایدر را برای اندازه هدف تا جایی که می خواهید بالا یا پایین ببرید تا زمانی که اندازه فیلم فشرده شده شما تنظیم شود.
  5. روی دکمه Share در بالا ضربه بزنید در ادامه شما خواهید دید که فیلم چگونه فشرده خواهد شد.
  6. پس از پایان انجام کار، روی Save ضربه بزنید تا فیلم در دستگاهتان ذخیره شود یا روی More  ضربه بزنید تا گزینه های پیش فرض ذخیره سازی شما مانند Messages یا Mail نمایان شوند.

شما می توانید روی دکمه Home در گوشه بالای سمت راست ضربه بزنید و فیلم دیگری را فشرده کنید یا اینکه اپلیکیشن را ببندید.

اگر بخواهید نمایش فیلم را غیرفعال کنید یا نوع فایل را تغییر دهید، روی گزینه Settings (آیکون چرخ دنده) در منو اصلی ضربه بزنید. سپس شما می توانید هر دو ابزار را تنظیم کنید. نوع فایل های در دسترس عبارتند از: MP4 و MOV. برای پایان انجام کار روی Done  ضربه بزنید.

در پایان این نکته قابل ذکر است که فشرده ساز یفسلم ها روی آیفون و آیپد کار ساده ای است و فقط چند دقیقه زمان می برد. اپلیکیشن Video Compress یکی از چندین اپلیکیشن در دسترس روی اپ استور است. اما حتما باید آن را امتحان کنید.

آیا شما از این روش ها برای فشرده سازی فیلم های آیفون و آیپد استفاده کرده اید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

3 دیدگاه دربارهٔ «آموزش چگونگی فشرده کردن فیلم ها روی آیفون یا آیپد;

دیدگاهتان را بنویسید