آموزش روش های ضبط تماس آیفون

همانطور که می دانید، هیچ روش داخلی برای ضبط تماس تلفنی با استفاده از آیفون وجود ندارد. با این حال، ضبط تماس آیفون غیرممکن نیست و می توانید تماس های تلفنی آیفون را با استفاده از برخی روش ها ضبط کنید.

اگر می خواهید از هر یک از این روش ها استفاده کنید، حتماً به فردی که در سمت دیگر تماس است، اطلاع دهید. به شرط دانستن و رضایت آنها، احتمال کمی برای ایجاد مشکل وجود دارد. اما اگر به دنبال چگونگی ضبط تماس تلفنی آیفون به صورت مخفیانه هستید، باید نتایج احتمالی قانونی آن را هم در نظر بگیرید.

ضبط تماس آیفون بدون نیاز به اپلیکیشن

این احتمالاً سریعترین و آسانترین روش ضبط تماس تلفنی از آیفون شما است. برای این روش به دستگاه دیگری با میکروفون نیاز دارید که بتواند ضبط کند (مانند iPad ، رایانه یا دستگاه ضبط قابل حمل).

به شرط آنکه در یک محیط آرام قرار داشته باشید و بتوانید از بلندگوی آیفون خود استفاده کنید، استفاده از آن ساده است:

  • با مخاطب خود تماس بگیرید و بر روی نماد بلندگو ضربه بزنید. اگر هدفون بلوتوث متصل هستید، لازم است بلندگوی آیفون را از این لیست انتخاب کنید.
  • به طرف مقابل اطلاع دهید که مکالمه را ضبط خواهید کرد. در ضبط کننده خارجی، ضبط را شروع کنید.
  • تلفن را به اندازه کافی نزدیک به میکروفون قرار دهید تا هنگام صحبت، صدای شما را به وضوح بالا بکشید.
  • ضبط را هنگام تمام شدن تماس تلفنی خود ذخیره کنید.
  • در یک دستگاه iOS، می توانید تماس را با استفاده از برنامه حافظه صوتی اپل ضبط کنید. در Mac یا رایانه شخصی، ما ویرایش صوتی و ضبط کارگردانی Audacity را به شما توصیه می کنیم.

ضبط تماس آیفون با استفاده از Google Voice
وب سایت Google Voice

ضبط تماس آیفون

Google Voice یک سرویس تماس رایگان VoIP است که در ایالات متحده و کانادا در دسترس است. این شماره تلفن رایگان ایالات متحده، صندوق پستی پست صوتی و امکان برقراری تماس را هم در داخل کشور (رایگان) و هم در سطح بین المللی (طبق نرخ تماس صوتی Google) به شما ارائه می دهد.

استفاده از Google Voice به برنامه Google Voice نیاز دارد که برای وب و همچنین دستگاه های Android و iOS در دسترس است. یکی از برنامه های کاربردی توانایی آن برای ضبط تماس تلفنی است. قبل از انجام این کار ، لازم است تنظیم سرویس را انجام دهید:

  • برنامه Google Voice را برای iPhone دانلود کنید ، آن را باز کنید و با استفاده از حساب Google خود وارد سیستم شوید.
  • روی جستجو ضربه بزنید و شماره تلفن جدیدی را که می خواهید با حساب Google Voice خود در ارتباط باشید انتخاب کنید.
  • شماره خود را تأیید کنید، سپس روی Next ضربه بزنید تا زمانی که از شما خواسته شود شماره تلفن خود را وارد کنید.
  • شماره تلفن آیفون خود را وارد کنید، تأیید کنید و سپس منتظر یک کد تأیید باشید.
  • با استفاده از کدی که تازه دریافت کرده اید ، تنظیم جدید Google Voice خود را تأیید کنید.
  • قبل از ثبت تماس، یک مرحله نهایی وجود دارد که باید آن را انجام دهید. وب سایت Google Voice را باز کنید و در صورت لزوم وارد حساب Google خود شوید. اکنون روی نماد چرخ دنده در قسمت سمت راست بالای صفحه کلیک کنید تا از فهرست تنظیمات باز شود.

در اینجا ، منوی تب Calls را در سمت چپ صفحه انتخاب کنید. تا زمانی که گزینه های تماس تلفنی را مشاهده کنید ،پایین بروید ، پس مطمئن شوید این تنظیم فعال است.

ضبط تماس آیفون

حال وقتی از طریق حساب Google Voice خود تماس تلفنی دریافت می کنید، می توانید برای شروع ضبط مکالمه ، کلید 4 را در آیفون خود فشار دهید. با انجام این کار، Google به طرف مقابل اطلاع می دهد که تماس در حال ضبط شدن است. ضبط خود را در صندوق ورودی Google Voice خود پیدا خواهید کرد، جایی که می توانید آن را برای حفظ امنیت دانلود کنید.

متأسفانه، هیچ راهی برای ضبط تماس تلفنی خروجی با استفاده از Google Voice وجود ندارد.

ضبط تماس تلفنی با استفاده از یک برنامه شخص ثالث

همه نوع ضبط تماس های شخص ثالث آیفون در دسترس است. یک برنامه ضبط تماس واقعا رایگان برای آیفون Rev Call Recorder است. شروع کار با این برنامه آسان است.

ابتدا برنامه را دانلود و باز کنید. لازم است شماره تلفن خود را با اضافه کردن آن هنگام درخواست و وارد کردن کد دریافت شده، تأیید کنید. این روند کمی پیچیده است، اما خوشبختانه برنامه یک آموزش داخلی ارائه می دهد.

پس از اتمام این کار، روی گزینه Start Recorded Call ضربه بزنید، سپس Outgoing Call یا Incoming Call را انتخاب کنید. برای تماس های خروجی ، شما باید با Rev Call Recorder service تماس بگیرید، سپس با شخصی که می خواهید صحبت کند نیز تماس بگیرید. پس از وصل شدن هر دو تماس، برای شروع ضبط، روی دکمه Merge Calls ضربه بزنید.

برای تماس های دریافتی، روند کمی متفاوت است، اما به همین سادگی است.

ضیط تماس آیفون

پس از اتمام تماس، Rev هنگامی که تماس ضبط شده شما آماده دانلود باشد با شما تماس می گیرد. این همان نقطه‌ای است که اپلیکیشن خدمات اضافی را نیز ارائه خواهد داد (که البته هزینه هم دارد) ، اما این ها همه اختیاری هستند.

مهم ترین نکته Rev این است که برخلاف بسیاری از خدمات ضبط تماس دیگر، شخصی که با آنها صحبت می کنید شماره تلفن شما را خواهد دید، نه یک شماره ناشناخته. البته تماس های شما در سرورهای شرکت دیگر ذخیره می شود، بنابراین احتمالاً نمی خواهید از این سرویس برای موارد خصوصی یا حساس استفاده کنید.

نحوه ضبط تماس آیفون با استفاده از voicemail

این روش نهایی تا حد زیادی به شرکت مخابراتی شما بستگی دارد. ابتدا باید بررسی کنید که آیا شرکت مخابراتی به شما امکان می دهد پیام های صوتی خود را دانلود کنید (ویژگی معرفی شده در iOS 9).

برنامه Phone را در آیفون خود باز کرده و روی Voicemail در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید. اگر لیستی از پیام های پست صوتی ظاهر شده است، عالی است! می توانید آنها را دانلود کرده و در دستگاه خود نگه دارید، بنابراین این روش برای شما کاربرد دارد.

ضبط تماس آیفون

اگر فقط گزینه Call Voicemail را مشاهده می کنید، هنوز می توانید این روش را امتحان کنید، اما ضبط شما در صندوق پستی صوتی شرکت مخابراتی شما گیر کرده است. باید روش دیگری برای ذخیره خارجی آن پیدا کنید شاید با استفاده از روش بلندگو که در بالا مورد بحث قرار دادیم.

برای پیشبرد این روش، در اینجا کارهایی که باید انجام دهید را آورده ایم:

  • با مخاطب خود تماس بگیرید و به او بگویید که می خواهید تماس را ضبط کنید. از او بخواهید که خط را برای یک ثانیه نگه دارند.
  • در آیفون خود، روی دکمه Add Call ضربه بزنید تا مکالمه سه جانبه شروع شود.
    با شماره تلفن مخاطب خود تماس بگیرید. اگر همه چیز خوب پیش برود، باید مستقیماً به صندوق پستی صوتی خود بروید.
  • صبر کنید تا پیام خوش آمدگویی پست صوتی به پایان برسد، سپس برای شروع کنفرانس بر روی Merge Calls ضربه بزنید.
    مکالمه شما باید به عنوان پیغامی ضبط شود که بتوانید از صندوق Voicemail خود بازیابی کنید.

کدام روش ضبط تماس آیفون برای شما مفید است؟

دو روش مطمئن برای ضبط تماس تلفنی در آیفون شما استفاده از روش بلندگو یا پرداخت هزینه خدمات شخص ثالث برای ثبت تماس برای شما است. در هر صورت، برای اینکه به صورت قانونی کار کنید، همیشه باید مطمئن شوید که طرف مقابل را مطلع کرده اید.

 

دیدگاهتان را بنویسید