آموزش چگونگی اضافه کردن آهنگ به ویدیو روی کامپیوتر

آیا دوست دارید اضافه کردن آهنگ به ویدیو را یاد بگیرید؟ تمام آنچه شما نیاز دارید یک ویرایشگر ویدیوی اساسی است و می توانید هر آهنگی را با دانلود از سایت اهنگ موزیران مرجع دانلود موزیک های سنتی، POP ایرانی یا وبسایت موزیک های خارجی ganna به هر یک از فیلم های خود در رایانه خود اضافه کنید.

در این مطلب، ما به شما نحوه اضافه کردن آهنگ به ویدیو را در رایانه های Windows و Mac نشان می دهیم. این ابزارها بصورت آفلاین کار می کنند، بنابراین برای استفاده از آن ها نیازی به اتصال به اینترنت ندارید.

نحوه اضافه کردن آهنگ به ویدیو در ویندوز

ویندوز دارای هر دو ابزار داخلی و همچنین شخص ثالث است که به شما امکان می دهد به فیلم های خود موسیقی اضافه کنید. بسته به اولویت شخصی خود ، می توانید برای انجام وظیفه خود از هر یک از این ابزارها استفاده کنید.

اضافه کردن آهنگ به ویدیو با ابزار داخلی

اگر ترجیح می دهید برنامه ای برای قرار دادن موسیقی روی ویدئو نصب نکنید، می توانید از ابزار داخلی Windows برای انجام این کار استفاده کنید. ویندوز 10 در حقیقت با یک ویرایشگر ویدیوی اساسی ارائه می شود و برای اکثر کارهای ویرایشی کاملاً مناسب است.

با انجام موارد زیر می توانید از آن برای اضافه کردن هرگونه فایل موسیقی به فیلم های خود استفاده کنید:

  • منوی Start را باز کنید ، Video Editor را جستجو کنید و Video Editor را کلیک کنید.
  • برای ایجاد یک پروژه جدید برای کار خود ، روی دکمه New video project project کلیک کنید.
  • نام پروژه خود را تایپ کنید و روی تأیید کلیک کنید.
  • وقت آن است که فیلم خود را به ابزار اضافه کنید. افزودن را کلیک کنید ، از این رایانه شخصی را انتخاب کنید و ویدیویی را که می خواهید به آن موسیقی اضافه کنید انتخاب کنید.
  • پس از ظاهر شدن فیلم در ویرایشگر، بر روی فیلم کلیک راست کرده و Place را در صفحه داستان انتخاب کنید.
  • اکنون می توانید به ویدیوی خود موسیقی اضافه کنید. برای این کار ، روی گزینه Custom audio در بالا کلیک کنید.
  • برای انتخاب فایل موسیقی، Add the audio file را در نوار کناری سمت راست انتخاب کنید.
  • از نشانگرها برای تعیین موقعیت موسیقی خود استفاده کنید و سپس روی «Done» کلیک کنید.
  • برای ذخیره فیلم ویرایش شده خود ، روی Finish video در بالا کلیک کنید.

با استفاده از یک برنامه شخص ثالث موسیقی را به یک فیلم اضافه کنید

ویرایشگر ویدیوی شخص ثالث ویژگی ها و کنترل بیشتری بر نحوه اضافه کردن آهنگ به ویدیو های خود ارائه می دهد. اگر دقت بیشتری می خواهید و این مورد را با ویرایشگر داخلی Windows پیدا نمی کنید، در اینجا برنامه ای است که می توانید از آن استفاده کنید.

OpenShot یک ویرایشگر ویدئو رایگان و منبع باز است که تعداد زیادی ویژگی برای ویرایش فیلم های شما ارائه می دهد. می توانید از آن برای اضافه کردن پرونده های موسیقی ، حتی چند پرونده همزمان ، به هر یک از فیلم های خود استفاده کنید.

در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است:

  • OpenShot را در رایانه خود دانلود، نصب و راه اندازی کنید.
  • روی منوی File در بالا کلیک کرده و Import Files را انتخاب کنید. سپس ، هر دو فایل صوتی و تصویری خود را انتخاب کنید تا به برنامه اضافه شوند.
  • هر دو فایل شما در رابط اصلی ظاهر می شوند. بر روی فیلم خود کلیک راست کرده و گزینه Add to Timeline را برای افزودن به جدول زمانی برای ویرایش انتخاب کنید.
  • Track 5 را به عنوان Track برای فیلم خود انتخاب کنید و OK را بزنید.
  • روی فایل موسیقی خود راست کلیک کرده و Add to Timeline را انتخاب کنید. این بار Track 4 را از فهرست کشویی Track انتخاب کرده و OK را در پایین کلیک کنید.
  • روی نماد پخش در زیر پخش کننده کوچک کلیک کنید و موسیقی ویدیویی شما پخش می شود.
    اگر همه چیز خوب به نظر می رسد ، روی File> Export Project> Export Video کلیک کنید تا ویدیوی موسیقی خود را ذخیره کنید.
  • برای ویدیوی خود یک نام وارد کنید ، یک مسیر ذخیره را انتخاب کنید ، یک قالب فایل را انتخاب کنید و Export Video را در پایین فشار دهید.

نحوه اضافه کردن آهنگ به ویدیو در MacOS

برای قرار دادن موسیقی روی ویدئو در macOS ، می توانید از ویرایشگر ویدیوی بسیار ویژه Apple ، iMovie استفاده کنید. این برنامه به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی موسیقی را به فیلم های خود اضافه کنید. حتی می توانید فایل های موسیقی را مستقیماً از iTunes وارد کنید.

نحوه کار:

  • اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید ، برنامه iMovie را بارگیری و نصب کنید.
  • برنامه را باز کنید ، روی Create New کلیک کنید و برای شروع یک پروژه ویرایش ویدیوی جدید ، Movie را انتخاب کنید.
  • پس از دیدن جدول زمانی ، روی منوی File در بالا کلیک کرده و Import Media را انتخاب کنید. سپس ، فایل ویدیویی را که می خواهید به آن موسیقی اضافه کنید ، انتخاب کنید.
  • از مرحله بالا برای افزودن پرونده های موسیقی خود نیز استفاده کنید. اگر فایل موسیقی شما در iTunes است ، روی گزینه Audio کلیک کنید و iTunes را در سمت چپ انتخاب کنید. فایلهای موسیقی iTunes خود را مشاهده خواهید کرد.
  • فایل ویدئویی خود را به جدول زمانی بکشید و آن را در بالاترین آهنگ قرار دهید.
  • آهنگ موسیقی خود را بکشید و آن را درست زیر فایل ویدیویی خود روی جدول زمانی قرار دهید.

می توانید موقعیت فایل موسیقی خود را طوری تنظیم کنید که در ویدیوی شما به همان شکلی که می خواهید پخش شود.
برای مشاهده پیش نمایش حالت موسیقی ویدیوی خود ، روی نماد پخش در mini player کلیک کنید.
اگر از آن راضی هستید ، برای خروجی کرفتن از ویدیوی خود روی File> Share> File کلیک کنید.
گزینه های مربوط به نحوه ذخیره فیلم خود را مشخص کرده و گزینه Next را بزنید.

نکاتی برای اضافه کردن آهنگ به ویدیو

اضافه کردن آهنگ به ویدیو بسیار آسان است ، اما در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند موسیقی با ویدیوی شما ترکیب شود.

جلوه های Fade-In و Fade-Out

بیشتر فایل های موسیقی به طور ناگهانی شروع می شوند و پایان می یابند و اینجاست که جلوه های Fade-In و  Fade-Out می توانند به شما کمک کنند. شما می توانید این جلوه ها را به پرونده موسیقی خود اضافه کنید و فایل شما هموار پخش می شود — به طور ناگهانی شروع یا پایان نمی یابد.

اطمینان از اینکه فیلم کامل شما موسیقی دارد

در بیشتر مواقع متوجه خواهید شد که فایل موسیقی شما کوتاهتر یا طولانی تر از طول ویدئو است. شما باید این مشکل را برطرف کنید ، در غیر این صورت ویدیوی شما یا در قسمت های خاصی صدا ندارد ، یا موسیقی وجود دارد اما ویدیویی برای تماشا وجود ندارد.

اگر فایل موسیقی شما کوتاهتر از فایل ویدیویی است ، می توانید همان پرونده را به جدول زمانی اضافه کنید و دوباره از آن استفاده کنید.

اگر فایل موسیقی شما طولانی تر از پرونده ویدیویی است ، می توانید قسمتهای ناخواسته فایل را کوتاه کنید تا با کل مدت زمان فیلم شما مطابقت داشته باشد.

میزان صدا برای موسیقی

تا زمانی که پرونده موسیقی شما هنوز به طور مستقل در جدول زمانی موجود است ، می توانید میزان صدای آن را تغییر دهید تا اطمینان حاصل کنید که میزان صدا در قسمت های خاصی از ویدیوی شما زیاد یا کم نیست.

با افزودن موسیقی ، فیلم ها را جذاب تر کنید

شکی نیست که موسیقی می تواند فیلم های شما را بسیار بالا ببرد و آنها را به چیزی تبدیل کند که مردم دوست دارند آن را تماشا کنند. همانطور که در بالا نشان داده شده است ، روش های زیادی برای افزودن موسیقی به فیلم های خود وجود دارد ، و این ساده ترین کار ویرایش ویدئو است که هرکسی می تواند انجام دهد.

کسانی که به دنبال ویرایش بیشتر فیلم های خود هستند باید از یک برنامه ویرایش فیلم با ویژگی کامل استفاده کنند. این نوع برنامه دارای ویژگی های بسیاری است که به شما کمک می کند فیلم های خود را به سطح بالاتری برسانید.