آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام از طریق PC  یا مک

در سال های اخیر ، اینستاگرام به روشی محبوب برای ارتباط دوستان و خانواده تبدیل شده است ، روشی که به ما امکان می دهد عکس ها ، فیلم ها و بریده های زندگی روزمره خود را به سرعت به اشتراک بگذاریم. کاربران اندروید و iOS از امکان دانلود برنامه اینستاگرام از طریق Google Play و App store برخوردار هستند ، اما در مورد کاربران ویندوز و MacOS چطور؟ خوشبختانه ، اگرچه اینستاگرام به طور رسمی از پست گذاشتن در اینستاگرام به صورت بارگذاری مبتنی بر دسک تاپ پشتیبانی نمی کند ، اما یک راه حل وجود دارد.

راهنمای زیر را دنبال کنید ، زیرا در این مطلب پست گذاشتن در اینستاگرام از طریق PC یا مک را آموزش می دهیم.

پست گذاشتن در اینستاگرام

پست گذاشتن در اینستاگرام از طریق PC  یا مک

برای این روش ، ما وب سایت اینستاگرام را فریب خواهیم داد و فکر می کند شما از یک دستگاه تلفن همراه بازدید می کنید ، که به شما امکان می دهد به ویژگی های مختلف تلفن همراه از جمله توانایی بارگذاری عکس دسترسی پیدا کنید. ما با استفاده از Google Chrome ، یکی از بهترین مرورگرهای موجود ، روند کار را توضیح خواهیم داد. اگر در حال حاضر از Chrome استفاده نمی کنید ، توصیه می کنیم قبل از ادامه آن را بارگیری کنید.

مرحله 1: Chrome را راه اندازی کرده و به وب سایت اصلی اینستاگرام بروید.

مرحله 2: با استفاده از اطلاعات ورود به سیستم به سیستم حساب اینستاگرام خود وارد شوید.

مرحله 3: پس از ورود به سیستم ، در هر کجای صفحه کلیک راست کنید. این یک منوی بازشو تولید می کند.

مرحله 4: در پنجره بازشو حاصل ، گزینه Inspect را انتخاب کنید که پنجره توسعه دهنده را نشان می دهد.

مرحله 5: در گوشه بالا سمت چپ ، روی دکمه Mobile کلیک کنید – این دکمه دوم از سمت راست است و تلفن / تبلت را به تصویر می کشد.

مرحله ششم: صفحه را با استفاده از دکمه reload واقع در سمت چپ نوار آدرس در Chrome بارگیری کنید. اکنون باید بتوانید اینستاگرام را مانند اینکه در یک دستگاه تلفن همراه هستید مشاهده کنید.

مرحله 7: در پایین صفحه ، یک نماد بعلاوه ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید و برای بارگذاری عکس خود در اینستاگرام همانطور که به طور معمول روی دستگاه تلفن همراه انجام می دهید ، اقدام کنید.

نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام از طریق Chromebook

در حالی که کاربران ویندوز و MacOS برای بارگذاری عکس در اینستاگرام باید از راه حل فوق استفاده کنند ، کاربران سیستم عامل Chrome و Chromebook فقط به دانلود برنامه Android از Google Play نیاز دارند.

هم چنین بخوانید: آموزش مشاهده لایو اینستاگرام در کامپیوتر