آموزش نحوه بازیابی حساب کاربری فیس بوک و حل مشکل ورود به آن

اگر اطلاعات لازم برای وارد شدن به حساب فیس بوک تان را فراموش کرده اید و نمی توانید وارد حساب کاربری تان شوید، یا حساب فیس بوک شما هک شده است و دیگر نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید، باید چه کاری انجام دهید؟

اگر چنین است، باید بدانید که خوشبختانه فیس بوک چندین راه خودکار برای بازگردانی حساب شما در نظر گرفته است. در صورتی که پسورد خود را فراموش کرده باشید یا حساب شما هک شده باشد، چندین راه حل پیش روی شما است. در ادامه ما به صورت مفصل و گام به گام نحوه بازگردانی حساب فیس بوک را شرح می دهیم.

۱. آیا هم چنان با دستگاه های مختلفی وارد حساب کاربری فیس بوکتان می شوید؟

پیش از اینکه برای بازگردانی حساب فیس بوکتان تلاش کنید،  بررسی کنید که آیا از دستگاه های مختلفی وارد حساب کاربری فیس بوکتان می شوید؟ ممکن است از دستگاه های دیگری مانند فیس بوک اندروید، iOS یا مرورگر موبایل وارد حساب خود شوید. اگر از جاهای مختلف می توانید به حساب کاربری تان دسترسی داشته باشید، ممکن است بتوانید بدون نیاز به تائید کد ریست حساب خود را بازگردانی کنید؛ اگرچه کاری که در واقعیت انجام می دهید، ساختن یک پسورد جدید است.

۲. آیا راه حل های پیش فرض برای بازگردانی حساب را امتحان کرده اید؟

اگر دستگاهی که با آن به حساب کاربری فیس بوکتان وارد شده اید را نمی توانید پیدا کنید، مراحل بازگردانی را در پیش بگیرید. در صورت امکان از یک شبکه یا کامپیوتری که قبلا از آن برای ورود به حساب کاربری فیس بوکتان استفاده کرده اید، استفاده کنید.

در ابتدا باید حساب خود را شناسایی کنید. به صفحه  Facebook recover page بروید و از یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن که پیش از این به حساب فیس بوک خود داده اید، استفاده کنید. حتی اگر از این گزینه هم استفاده نکردید، می توانید از نام کاربری فیس بوکتان استفاده کنید.

فیس بوک

هنگامی که توانستید حساب خود را با موفقیت شناسایی کنید، خلاصه ای از پروفایل خود را می بینید. پیش از اینکه پیش تر بروید، با دقت بررسی کنید که آیا این حساب واقعا حساب کاربری شما هست و آیا به آدرس ایمیل هایی که لیست شده است هم چنان دسترسی دارید یا خیر؟

اگر در حال حاضر به این موارد دسترسی ندارید ۳ گام که در ادامه بیان کردیم را دنبال کنید.

اگر همه چیز درباره جزئیات مخاطبین شما که فیس بوک در اختیار دارد، درست بود روی Continue کلیک کنید. فیس بوک یک کد امنیتی برای شما می فرستد. آن کد را از ایمیل خود دریافت کنید و آن را وارد کنید و با این کار حساب کاربری خود را بازیابی کنید. در این مرحله، می توانید یک پسورد جدید تنظیم کنید که توصیهمی کنیم بسیار قدرتمند یاشد.

فیس بوک

 اگر کد را دریافت نکردید، روی ?Didn’t get a code کلیک کنید که شما را به مرحله قبلی می برد. حال شما می توانید مجددا تلاش کنید یا متوجه می شوید که هرگز به این حساب دسترسی نداشته اید.

به حساب کاربری فیس بوک خود بازگردید

اگر برای دسترسی به حساب فیس بوک خود تلاش کردید و متوجه شدید که احتمالا حساب شما هک شده است، به سرعت پسورد خود را تغییر دهید و اطلاعات تماس خود را به روز رسانی کنید. این مراحل در امن نگه داشتن حساب فیس بوک بسیار مهم و حیاتی هستند. مطمئن شوید که هر ایمیل یا شماره تلفنی که مربوط به شما نیست یا دیگر به ان دسترسی ندارید را حذف کنید.

۳.آیا اطلاعات تماس شما تغییر کرده است؟

اغلب اوقات، بازگرداندن حساب کاربری فیس بوک با راه حل های بالا امکان پذیر نیست. ممکن است دیگر به آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که قبلا به پروفایل خود اضافه کرده بودید، دسترسی نداشته باشید یا ممکن است یک هکر این اطلاعات را تغییر داده باشد. در این حالت، فیس بوک به شما اجازه می دهدکه یک آدرس ایمیل جدید یا یک شماره تلفن جدید تنظیم کنید که با استفاده از آن با شما در ارتباط باشد.

فیس بوک

برای آغاز این فرایند، روی لینک ?No longer have access to these در قسمت سمت چپ پایین صفحه ریست پسورد کلیک کنید تا فرایند بازگردانی حساب کاربری فیس بوک آغاز شود. فیس بوک از شما درباره یک آدرس ایمیل جدید یا شماره تلفن جدید سوال می پرسد بنابراین می تواند با شما در تماس باشد تا در بازگردانی حساب کاربریتان به شما کمک کند. روی Continue  کلیک کنید تا فرایند ادامه پیدا کند.

فیس بوک

اگر اطلاعات تماس مخاطبان قابل اعتمادی را به فیس بوک داده باشید، می توانید از آن ها برای بازگردانی حساب فیس بوک خود در مراحل بعد استفاده کنید. باید به خاطر داشته باشید که حداقل نام کامل سه تا پنج مورد از مخاطبان مورد اطمینان برای بازگدانی حساب کاربری فیس بوک را به یاد داشته باشید. برای بازگردانی حساب فیس بوک تنهها به سه کد احتیاج دارید.

فیس بوک

اگر مخاطبین مورد اطمینان را برای فیس بوک تنظیم نکرده باشید، این امکان به شما داده می شود که یکی از سوالات امنیتی را پاسخ دهید و پسورد خود را ریست کنید. به عنوان یک انتخاب اضافه، این مورد با دوره انتظار ۲۴ ساعته قبل از دسترسی به حساب شما همراه است. در غیر اینصورت، ممکن است شما مجبور شوید تا زمانی که فیس بوک برای تائید اعتبار شما در دسترس باشد، صبر کنید.

۴. آیا حساب شما هک شده و هرزنامه ارسال می کند؟

در این رخداد که حساب شما هک شده باشد و هرزنامه ارسال کند و شما نتوانید به آن دسترسی داشته باشید، باید حساب کاربری خود را گزارش دهید.

فیس بوکهنگامی که شما از یکسری اطلاعات برای اهراز هویت حساب خود استفاده می کنید، در مراحل بعدی، قادر خواهید بود که از پسورد فعلی یا قدیمی فیس بوک برای بازگردانی حساب خود استفاده کنید. در مواردی که یک هکر پسورد شما را تغییر داده باشد، بسیار کاربردی و مفید است اما در مواردی که پسورد جدید خود را فراموش کرده اید، بسیار در دسترس است.

فیس بوک

هم چنان نمی توانید وارد حساب کاربری فیس بوک خود شوید؟

اگر همه روش های بازگردانی حساب بالا را امتحان کردید و موفق نشدید، شانس آخر شما پشتیبانی فیس بوک است. شما می توانید به security@facebookmail.com ایمیل بزنید و موقعیت خود را توضیح بدهید. آن ها ممکن است به شما یک شانس برای اثبات هویت خود با استفاده از پاسپورت یا گواهینامه رانندگی بدهند. شما می توانید تلاش کنید که یک اسکن از ID خود در ایمیل اولتان ضمیمه کنید اما در نظر داشته باشید که ایمیل لزوما امن نیست. و این که  شنیدن پاسخ از فیس بوک ممکن است چندین هفته طول بکشد.

توجه داشته باشید اگر از نام واقعی خود در فیس بوک استفاده نکنید، احتمال بازیابی حساب فیس بوک شما تقریبا به صفر می رسد.

اگر همه این راه ها شکست خوردند، یک پروفایل جدید فیس بوک بسازید

بیش از چند سال قبل، ما نظرات و پیام های بسیاری را از افرادی که قاد ربه بازیابی حساب فیس بوک خود نبودند، دریافت کردیم. معمولا اطلاعات تماس آن ها تغییر پیدا کرده بود، کدهای بازیابی فیس بوک کار نمی کردند یا فیس بوک هیچ گاه به تائید اعتبار حساب آن ها نمی رسید.

در چنین وضعیتی یک حساب کاربری جدید بسازید، مطمئن شوید که چندین مخاطب مورد تائید را به حساب فیس بوک خود اضافه کرده اید، حساب خود را امن سازید و پروفایل خود را مجددا بسازید.

69 دیدگاه دربارهٔ «آموزش نحوه بازیابی حساب کاربری فیس بوک و حل مشکل ورود به آن;

  1. سلام
    من اشتباهی دستم خورد روی خروج و الان از فیس بوک خارج شدم خر کاری که میکنم نمیشه به حساب قبلیم وارد بشم چیکار کنم؟؟
    کلی دوست و لایک داشتم

    پاسخ
  2. بنده گوشیم مشکل پیدا کرده بود برای همین به لپتام انتقال دادم یک سوال داشتم الان حساب هایی که روی فیسبوکم ذخیره کرده بودم از روی گوشیم میپره لطفا جواب بدید خیلی نگرانم

    پاسخ
  3. من فیسبوکم جوری شده که نه میتونم اکانت جدید بزنم و پسورد اکانت قبلیو هم میزنم ارور میده و اخطار میده که اینترنت ندارم

    پاسخ
  4. سلام من یک اکانت فیسبوک دارم که میخام واردش بشم اما نمیشه وقتی شماره یا ایمیلمو میزنم اکانت دیگ ای ساخته میشه اما وقتی اون اکانتو سرچ میکنم هست..

    پاسخ
  5. با سلام وخسته نباشید به خدمت شما لطفا راهنمایی کنید من چطوری میتوانم حساب فیس بوک باز یابی کنم در ضمن من برای تعین هویت خودم چند بار عکس فرستادم هربار که تایید میشه ولی من نمیتوانم وارد حساب خودم بشم من یه اکانت از بازی کلش اف کینگز روی فیس بوک نصب کردم ولی نمیتوانم وارد اون اکانت بشم لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  6. لام خسته نباشین ! من در فیس بوک اکانت میسازم دیسبل میشه حتی در گوگل سرچ کردم مشکل از کجاس هیچ مشکلی پیدا نکردم . چون تامراحل اطلاعات رو انجام میدم بعدش میزنه Your account has been disabled. If you have any questions or concerns, you can visit our FAQ page here.
    لطفا کمکم کنید

    پاسخ
    • سلام فیسبوک من را کسی دبگر بنام خود کرده عکس فرفایلم را هم تغیر داده من چیگونه میتوانم فیس خوده دوبار بگرم چون فیس من فعلا او در اختیار خود قرار داده مثل فیس خودش استفاده میکند لطف راهنمایی کنید

      پاسخ
  7. سلام
    قبلا دو تا پروفایل فیسبوک داشتم ، دومی که جدید هم بود ازروی دستگاه و بطور ناخواسته حذف کردم ،
    نمیدانم چطور آن را برگردانم
    ممنون از پاسخ

    پاسخ
  8. سلام وقت بخیر همه عزیزان زحمت کش دوستان مدتی قبل من در فیسبوک میخواستم تاریخ تولدم را به میلادی تبدیل کنم ولی نمی‌دونم چطور این اشتباه بزرگ را مرتکب شدم که تاریخ تولد من به اشتباه سنم به 2یا 3سال تغییر کرد و متاسفانه هم فیسبوک وهم اینستا گرامم هردو بسته شد لطفاً کمکم کنید که به چه نحوه فیسبوک را برگردانم چندین سال سابقه فیس بوک واینستا گرامم از بین رفته بخاطر همین خیلی ناراحتم ممنون میشم که بنده رو راهنمایی کنید

    پاسخ
  9. سلام. من چند سالی است که فیس بوک دارم ولی متاسفانه چند ماه پیش میخواستم تاریخ تولدم را به میلادی تبدیل کنم ولی به اشتباه سنم به دو یا سه سال ثبت شد وبخاطر همین فیس بوک واینستا گرامم بسته شد لطفاً بنده رو راهنمایی کنید که چطور میتوانم فیس بوک واینستا گرامم را مثل قبل داشته باشم ممنون

    پاسخ
  10. لطفن کمک کنید فیس بوک من ازتلفونم پریده ولی در صفه است ایمیل پسپورت که داشتم قبول نمیکنه ممنون میشم اگر کمک کنید

    پاسخ
  11. سلام فیس من توسط گروه خراب شده بود ازم کارت شناسایی خواست وارد کردم الان پنج روز میشع ولی جورنشده میشه کمک کنید لطفا میخوام کارت رو عوض کنم
    لطفا لطفا لطفا کمک کنید

    پاسخ
  12. سلام فیس من توسط گروه خراب شده بود ازم کارت شناسایی خواست وارد کردم الان پنج روز میشع ولی جورنشده میشه کمک کنید لطفا میخوام کارت رو عوض کنم

    پاسخ
  13. فیس من توسط گروه خراب شده بود ازم کارت شناسایی خواست کارت را وارد کردم الان پنج روز شده ولی جورنشده میخوام کارت رو عوض کنم لطفا کمک کنید چجوری عوض کنم

    پاسخ
  14. باسلام من دوتا مشکل دارم درفیسبوک یکی اینکه یکبار پسوردم راعوض کردم حالاهر پسوردی را میدهم قبول نمیکند ودوم هیچ برنامه جدیدی برایم نمیاورد تنها کامنت های دوستانم را نمایش میدهدلطفا کمکم کنید این مشکل حل شود ومیخواهم کووید 19 را هم بردارم نمیشود چه کنم با تشکر…..

    پاسخ
  15. سلام کسی هست رهنمای کنه فیسبوکم رو شماره تلفنم بود به ان شماره دسترسی ندارم شماره ام کوم شده دیکه نتواسنتم بیکرم الان میزنم کد میخاد چه کار کنم باید
     

    پاسخ
  16. سلام کسی میتونه کمکم کنه من میخوام فیسبوک نصب کنم ولی اصلا نمیشه همش میاد ک حساب شمادر حال بررسیه.باچندین شماره امتحان کردم همش میزنه حساب شمادر حال بررسیه.تورو خدا کسی کمکم کنه مشکلش چیه.ممنون

    پاسخ
  17. با سلام
    مدت دو هفته س که برای حساب کاربری فیس بوکم مشکل پیش آمده
    رمز عبورم رو درست وارد میکنم اما پیام میاد که اشتباهه
    متاسفانه پس ورد ایمیلم رو هم فراموش کردم ولی پیام میده که حساب کاربری من موجد هست ولی من نمیتونم وارد بشم…
    واقعا درمونده شدم و نمیدونم باید چکار کنم
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
  18. من رمز فراموش شدم‌رو ریست کردم به ایملم کد فرستاد زدم و تایید شد موقع ورود دوباره login code میخواد این از کجا پیدا کنم می‌نویسه فرستادم ولی کجا نمیدونم راهنمای کنین. البته چند ساله با این مشکل درگیرم نتونستم حل کنم پیج دیگه باز کردم ولی می‌خوام اینو‌برگردونم‌

    پاسخ
  19. سلام من پسوردم رو فراموش کردو بعد ایمیلی که باهاش فیسبوکم رو گذاشتم غیره فعال شده باید چیکار کنم کمکم کنید

    پاسخ
  20. سلام دوستان معزیز
    امید وارم که جور وصحت مند باشید
    من به یک مشکل سر خوردم که هم نمبر تلفن که فیسبوک را ایحاد میکنیم وهم پسورد فیسبوک خوده ره فراموش نمودم وحالا هیچ دست یابی ندارم به حساب فیسبوک خود از شما عزیزان تقضا همکاری دارم

    پاسخ
  21. سلام شماره ای که داخل فیسم کانفرم است الان ندارمش و فیسم بسته شد و برای باز کردنش کد امنیتی از شماره میخواد چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید !
    ایمیل هم کانفر هست و ایمیل دارم ولی بدون شماره نمیفهمم چجوری بازش کنم و یا شماره حذف کنم قبل از باز کردن فیس…..

    پاسخ
    • سلام منم کدامنیتی میفرسته رو شماره تلفن ندارمش.ایمیلم کار میکنه پست وردم بلدم نمیدونم چطوری وارد بشم

      پاسخ
  22. سلام من اکانت فیسبوکم یهو ازم خواست که یه عکس بفرستم که تشخیص هویت بده منم پزو فایلم خودم نبودم در نتیجه عکس نداشتم با این حال یه عکس فرستادم
    الان چند هفتس در حال تشخیص هویتن
    و وقتی می رم داخل فیس بوک می نویسه شما نمیتوانید الان از فیس بوک استفاده کنید
    الان چیکار کنم کل زندگیم توی اون بود

    پاسخ
  23. تا یادم نرفته اینم بگم که گوشی قبلیم که کلا باهاش اکانت رو ساختم سوخته .. یه بازی دارم که با یه گوشی که برا سیو کردنش باید با فیسبوک لینک کنیم رو لینک کردم حالا با همون گوشی خواستم وارد بشم که این ماجرا ها پیش اومد

    پاسخ
  24. سلام منم مشکل همین دوستانو دارم چند روزه میخوام وارد اکانت فیسبوک بشم شماره رو از روز اول که زدم با رمز بعدش یه کد تائید هویت خواست هرچی صبر کردم کد دریافت نشد چند بار درخواست کد مجدد دادم همین اروری که دوستان دارن رو داد ۲ روز صبر کردم بعد دوباره خواستم لاگین کنم با یه گوشی دیگه ایندفه کد اومد ولی وقتی واردش کردم هیچی نشد صحفه همونجوری ثابت موند دوباره کد رو وارد کردم گفت کد رو اشتباه وارد کردین دوباره تا امروز باز درخواست دادم ایندفه با لپ تاپ خواستم لاگین کنم باز کد اومد زدم وارد نشد تو رو خدا بگید مشکل این فیسبوک چیه چرا نمیذاره وارد بشم؟؟؟؟

    پاسخ
  25. سلام و درود خدمت سرور گرامی .
    بنده نام کاربری و رمز عبور را میزنم ولی پیامی میاد حاوی اینکه اول باید هویت خود را مشخص کنم و ازم میخواد از ۵ نفر کمک بگیرم . خواستم اگر امکانش هست کمک بفرمائید بدون تایید هویت بتونم اکانتمو برگردانم. ممنونم.

    پاسخ
  26. سلام ، من برای ورود به اکانت فیس بوکم با این اخطار مواجه میشمWarning

    ‎It looks like you’re using this feature in a way it wasn’t meant to be used. Please slow down, or you could be blocked from using it
    و کدی که قرار ارسال بشه برای شماره ام ارسال نمیشه ، حتی برای اولین بار هم که اقدام کردم کد ارسال نشد،من از طریق بازی free fire این اقدام رو انجام داد و الان ی دو روزه که بازی من پرید ، خواهش میکنم کمکم کنید

    پاسخ
  27. It looks like you’re using this feature in a way it wasn’t meant to be used. Please slow down, or you could be blocked from using it.
    این پیام به چه معناست که فیسبوک برای من کد 6 رقمی را برای تایید هویت نمیفرسته و این پیام رو نمایش میده…خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدین

    پاسخ
    • سلام
      تند تند درخواست ارسال کد نکنید، چند ساعتی صبر کنید و مجدد تست کنید اگر کد نیومد ۱ ۲ روز دیگه صبر کنید ممکنه درست بشه.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید