آموزش نحوه ارسال پیام صوتی (ویس) در اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت ارسال ویس را به دایرکت خود اضافه کرده است. کاربران هم اکنون می توانند پیام های صوتی با طول یک دقیقه را در چت های خصوصی خود یا در گروه های اینستاگرامی بفرستند. این قابلیت در نسخه جدیدی که اینستاگرام برای اندروید و ios منتشر کرده ، عرضه شده است. اگر دکمه میکروفون را فشار داده و نگه دارید، به محض اینکه دکمه را رها کنید پیام صوتی شما ارسال خواهد شد. این قابلیت دقیقا مشابه نسخه موجود آن در فیس بوک کار می کند. اگر شما با امکان جدید اینستاگرام کار کنید و پیام صوتی ارسال کنید دیگر به هیچ عنوان از پیام متنی استفاده نخواهید کرد. افزودن امکان ارسال پیام صوتی به این منظور است که اینستاگرام را در جهان محبوب تر سازند.

چگونه در اینستاگرام پیام صوتی ارسال کنیم؟

با استفاده از دایرکت اینستاگرام می توان پیام صوتی ارسال کرد. برای دیدن پیام هایی که در دایرکت اینستاگرام ارسال یا دریافت نموده اید، روی فلش موجود در سمت راست بالای صفحه اصلی اینستاگرام کلیک کنید. از این قسمت می توانید پیام های خود را مشاهده و آن ها را مدیریت کنید.

به منظور ارسال پیام صوتی در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. یک صفحه مکالمه را باز کنید.
  2. روی دکمه میکروفون ضربه زده و آن را نگه دارید و ضبط پیام شما در همین لحظه آغاز می شود.
  3. پس از پایان ضبط پیام انگشت خود را از روی دکمه میکروفون بردارید با انجام این کار پیام صوتی شما ارسال می شود.
  4. برای لغو ارسال پیام صوتی، هم چنان انگشت خود را روی دکمه میکروفون نگه دارید و انگشت خود را به سمت سطل زباله حرکت دهید.

برای ارسال پیام صوتی بدون دست

  1. یک صفحه مکالمه را باز کنید.
  2. روی میکروفون ضربه زده و آن را به سمت بالا بکشید.
  3. انگشت خود را هنگام ضبط صدا بردارید.
  4. با ضربه زدن پیام خود را ارسال کنید یا با ضربه زدن روی سطل زباله ارسال پیام را لغو کنید.

در حال حاضر پیام صوتی اینستاگرام محدودیت زمانی دارد و بیشتر از یک دقیقه نمی تواند باشد. هم چنین پس از ارسال پیام با ضربه زدن روی آن و انتخاب گزینه unsend می توان پیام را پاک کرد.

آیا شما این قابلیت جدید اینستاگرام را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را در رابطه با این آپدیت جدید با ما در میان بگذارید.

1 دیدگاه دربارهٔ «آموزش نحوه ارسال پیام صوتی (ویس) در اینستاگرام;

  1. ادمین جان سلام ی سوال داشتم خواهشا جواب بدین چ جوری میشه ویسی ک تو دایرکت رو فرستادن تو گوشیمون صیو کنیم واسه خودمون و اینکه الان ی ویس چهار روز پیش دیگه چرا پخش نمیشه?

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید