آموزش نحوه ارسال استیکر در اپلیکیشن واتس اپ

بالاخره امکان ارسال استیکر به واتس آپ اضافه شد. این درحالی است که این امکان زمان زیادی است که در بیشتر اپلیکیشن های پیام رسان وجود دارد اما واتس آپ در مقابل افزودن آن مقاومت کرده است. اما حال که رقابت بین پیام رسان ها بالا گرفته است، واتس آپ هم وارد عرصه رقابت شده است.

دیگر آن زمان که در پیام دادن به افراد فقط از کلمات استفاده می کردیم، به پایان رسیده است. حال برای جذاب تر کردن پیام ها می توان از ایموجی ها، GIFها و استیکرها استفاده کرد. استیکرها به نظر می رسد که محبوب ترین مورد در پیام رسانی هستند.

واتس اپ در یک پست در واتس اپ بلاگ توضیح داده است که چگونه افراد احساساتشان را با استیکرها بیان می کنند و هم چنین استیکرها به افراد در بیان احساساتی که قادر به بیان آن ها با کلمات نیستند، کمک می کنند.

نحوه استفاده از استیکرها در واتس اپ

  1. یکی از صفحه های چت را باز کنید
  2. روی آیکون stickers ضربه بزنید
  3. سپس روی آیکون download برای دانلود پک استیکر مورد علاقه خود ضربه بزنید
  4. استیکر دلخواه خود را پیدا کنید و برای ارسال روی آن ضربه بزنید

اگر روی آیکون clock ضربه بزنید، می توانید استیکرهایی که به تازگی اضافه کرده اید را ببینید. اگر روی آیکون star هم ضربه بزنید می توانید استیکرهای مورد علاقه خود را ببینید. واتس اپ در حال حاضر فقط از اسستیکرهای خودش استفاده می‌کند اما به تدریج مجموعه استیکرهای دیگر مربوط به اپلیکیشن های دیگر را هم به مجموعه خود اضافه خواهد کرد.

استیکرهای واتس اپ هم اکنون هم روی نسخه اندروید و هم ios در دسترس هستند. در صورتی که آیکون استیکرها را مشاهده نمی کنید اپلیکیشن واتس اپ خود را آپدیت کنید تا آیکون آن ظاهر شود.

همه افراد از استیکرها لذت نمی برند

واتس اپ هم اکنون قابلیت ارسال استیکر را برای کاربرانش فراهم کرده است. اگرچه مانند ایموجی ها و GIF ها، در مورد استیکرها هم توجه به این نکته مهم است که همه افراد از استیکرها لذت نمی برند و ممکن است حتی شما را mute و یا بلاک کنند. واتس اپ هم چنان در حال افزودن امکانات جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید