آموزش دانلود فایل های تورنت (Torrent) در گوشی های اندروید

در این مقاله قصد داریم چگونگی دانلود مستقیم فایل های تورنت (Torrent) در گوشی های اندروید را به شما آموزش دهیم. نیاز به دانلود فایلی ضروری دارید؟ دانلود کردن از شبکه نقطه به نقطه (P2P) احتمالا بهترین گزینه است. شما می توانید فایل های حجیم را با بالاترین سرعت دانلود کنید و امکان توقف آن را نیز داشته باشید. تورنتیگ با فراهم کردن شرایط و محیط مناسب برای دانلود های غیرقانونی، شهرت بدی برای خود جمع کرده است. اگرچه به عنوان یک فناوری، بی ضرر است و اگر به درستی از آن استفاده شود، مفید نیز واقع می‌شود. برای سیستم عامل اندروید چندین برنامه وجود دارد تا توسط آن ها بتوانید فایل های تورنت را دانلود کنید. در ادامه مراحل آموزش دانلود فایل های تورنت را در گوشی های اندروید بررسی می کنیم.

فناوری شبکه نقطه به نقطه، دانلود و اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات را بسیار ساده کرده است. به طوری که به جای اینکه کاربران فقط از یک سرور فایل دانلود کنند، شبکه نقطه به نقطه این قابلیت را به کاربران می دهد تا فایل های دانلود شده خود را به اشتراک بگذارند تا بقیه نیز آن ها را دانلود کنند. فناوری شبکه نقطه به نقطه قانونی و بسیار کاربری است.

قبل از اینکه فایل مشخصی را دانلود کنید؛ یک فایل تورنت وجود دارد که باید اول از همه دانلود شود. حجم این فایل به خودی خود در حد چند KB است و حجم زیادی در حافظه گوشی شما نمی گیرد. بهتر است قبل از استفاده از آن، چند نکته را بدانید. فناوری اشتراک فایل نقطه به نقطه، اشتراک گذاری فایل های را بسیار آسان کرده است. در واقع، این فناوری قسمت های کوچک یک فایل را از چندین منبع دردسترس در اینترنت به صورت همزمان، دانلود می‌کند و در آخر وقتی دانلود کامل شد این قسمت ها را به هم متصل می‌کند.

نکته: همه تورنت ها برای دانلود قانونی نیستند. مراقب باشید.

چگوتگی دانلود فایل های تورنت در گوشی های اندروید

برای دانلود فایل های تورنت در گوشی اندروید خود، اول باید برنامه ای برای تورنت در گوشی خود راه اندازی کنید.

مرحله 1: اول از همه، باید برنامه ای به اسم Flud را دانلود کنید. این برنامه، بهترین برنامه برای تورنت است؛ که از لینک های متصل شونده و دانلود های پی در پی پشتیبانی می‌کند.

لینک دانلود برنامه Flud

مرحله2: فایل تورنت خود را دانلود کنید یا از لینک متصل شونده استفاده کنید مستقیما وارد برنامه Flud شوید. در این آموزش ما فایل Ubuntu را در گوشی خود دانلود می کنیم.

مرحله 3: وقتی که فایل تورنت را در گوشی خود دانلود کردید، برنامه Flud را باز کنید.

مرحله 4: وقتی برنامه Flud باز شد، روی دکمه معلق عمل ضربه بزنید و سپس به محلی بروید که فایل تورنت را ذخیره کرده اید. اکثر اوقات فایل های دانلود شده در پوشه Downloads ذخیره می شوند.

مرحله 5: فایل مورد نظر را در پوشه انتخاب کنید؛ تنظیمات اضافه نمایش داده خواهند شد که می توانید به دلخواه در آن ها تغییراتی ایجاد کنید. سپس روی آیکون + واقع در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا دانلود شروع شود.

آموزش تمام شد. حال می دانید چگونه فایل های تورنت را در گوشی اندرویدتان دانلود کنید. اگر هر سوالی دارید می توانید در بخش نظرات سایت مای ترفند آن ها را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید