آموزش به اشتراک گذاری صفحه نمایش اسکایپ روی موبایل

از ژوئن سال 2019، اسکایپ به شما اجازه می دهد صفحه نمایش خود را بر روی تلفن همراه به اشتراک بگذارید. این یک ویژگی محبوب در دسکتاپ بود که باعث شد مایکروسافت اشتراک گذاری صفحه روی تلفن همراه با Skype برای Android و iOS را نیز اضافه کند.  در این مقاله نحوه انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد.

مایکروسافت این امکان را فراهم کرده که صفحه نمایش خود را برای مدت طولانی در Skype در دسکتاپ به اشتراک بگذارید. این کار باعث می شود تا کاربران اسکایپ در ویندوز، مک و لینوکس بتوانند در یک تماس ویدیویی، صفحه نمایش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. با این حال، به اشتراک گذاری صفحه برای موبایل در سال 2019 به اسکایپ اضافه شد.

چگونه صفحه نمایش اسکایپ را در Android و iOS به اشتراک بگذاریم؟

اسکایپ

به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش خود در تلفن همراه با استفاده از اسکایپ بسیار ساده است. وقتی در حال تماس با اسکایپ هستید، چه در Android و iOS ، فقط روی دکمه  ... more ضربه بزنید  که به دنبال screen sharing می آید و مانند دو صفحه است، باشید.

در Android اینگونه است. با این حال، در iOS، یک پنجره تأیید مشاهده خواهید کرد که در آنجا باید Skype را انتخاب کرده و سپس Start Broadcasting را شروع کنید. برای متوقف کردن اشتراک گذاری صفحه نمایش در سیستم عامل موبایل، کافی است دوباره دکمه screen sharing را انتخاب کنید.

هم چنین بخوانید: چگونه تماس های صوتی یا تصویری اسکایپ را ضبط کنیم؟

در مورد اینکه چرا می خواهید صفحه گوشی هوشمند خود را به اشتراک بگذارید، دلایل مختلف شخصی و حرفه ای وجود دارد. شاید شما بخواهید به صورت آنلاین با دوستان خود خرید کنید، یا در حال حرکت با همکاران خود همکاری کنید. در هر صورت، به اشتراک گذاری صفحه می تواند مفید و کمک کننده باشد.

اشتراک صفحه نمایش در Android 6.0 و بالاتر و در iOS 12 و بالاتر پشتیبانی می شود. با این حال، برخی از دستگاه های قدیمی قدیمی iOS از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند. در هر صورت، باید مطمئن شوید که آخرین نسخه Skype را در دستگاه خود نصب کرده اید.

دانلود: Skype برای Android | iOS

آیا شما هم برای مکالمان خود از اسکایپ استفاده می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید