۱۰ بازی اپل واچ که می توانید روی مچ دستتان بازی کنید

اپل واچ ممکن است شبیه سایر پلتفرم های بازی نباشد، اما بسیاری از توسعه دهنگان بازی از آن برای تاثیر بهتر استفاده کرده اند. از interactive fiction گرفته  تا brainteasers و RPG ها تا  arcade classics . مهم این است که با خیره شدن به مچ دستتان چقدر می توانید لذت و سرگرمی داشته باشید.

جای تعجب نیست که در ابتدا هدف این بود که این بازی ها بخش های کوچکی از gameplay باشند. برخی از آن ها به اپل واچ نیاز داشتند، در حالی که می توانستید بقیه بازی ها را روی آیفون و سایر وسایل پوشیدنی اپل بازی کنید.در ادامه با ما همراه باشید که به بررسی آن ها بپردازیم.

۱. Pocket Bandit اپل واچ

اپل واچ

Pocket Bandit یک بازی زمان گیر است که به خوبی از Digital Crown استفاده کرده است. در این بازی، شما در نقش یک دزد قفل گشا هستید. این بازی از بازخورد لامسه ای استفاده می کند تا به شما اجازه دهد متوجه شوید چه زمانی به باز کردن قفل نزدیک هستید که در آن نقطه روی صفحه ضربه می زنید و همه مراحل آن را مجددا انجام می دهید.

شما مجبور هستید برای جلوگیری از دستگیر شدن بسیار سریع کار کنید. همانطور که از مرحله ای به مرحله دیگر می روید، با مشکلات عدیده ای مواجه می شوید. اگر متوجه شدید که در حال از دست دادن برخی از امتیازاتی هستید که کسب کرده اید، بنابراین اگر می خواهید امتیاز بالایی کسب کنید، از مشکل دور بمانید.

برای دانلود این بازی از لینک مقابل استفاده کنید: Pocket Bandit (یک دلار)

۲. Trivia Crack

اپل واچ

Trivia Crack نیازی به توضیح و معرفی ندارد. دقیقا مانند Trivial Pursuit، این بازی حجم زیادی از سوالات را از دسته بندی های مختلف به سوی شما می فرستد و شما باید با استفاده از پاسخ خای چندگزینه ای به آن ها پاسخ دهید. Trivia Crack برای اپل واچ به سادگی این قابلیت را در مچ شما قرار داده است، بنابراین شما می توانید در هر زمان و مکانی که خواستید از آن استفاده و بازی کنید. گردونه را بچرخانید و به صورت مستقیم روی اپل واچ خود به سوالات پاسخ دهید.

برای دانلود این بازی از لینک مقابل استفاده کنید: Trivia Crack

۳. Elevate

Elevate یک برنامه برای آموزش ذهن برای آیفون است و اپلیکیشن مخصوص اپل واچ آن هم موجود است. در لیست اپلیکیشن هایی که اپل در سال ۲۰۱۸توسط اپل لیست شده اند، Elevate جزو مواردی بود که روی هر دو دستگاه کار می کرد. اگرچه به نظر می رسد در زمان روی ساعت خود هر زمان که بخواهید استفاده کنید کافی است چند دقیقه زمان صرف کنید و هوش و دانایی خود را تست کنید.
این بازی بیش از ۳۵ نمونه مختلف دارد که برای ارزیابی تمرکز، حافظه، مهارت اعداد، جامعیت و موارد دیگر به کار می روند. اگر به این بازی علاقه مند شدید، می توانید با پرداخت تنها ماهانه ۵ دلار یا سالیانه ۴۰ دلار از نسخه پیشرفته آن استفاده کنید.
برای دانلود این بازی از لینک مقابل استفاده کنید: Elevate

۴. Runeblade

اپل واچ

یک RPG کامل روی مچ شما کمی دور از تصور است، اما این دقیقا همان چیزی است که Runeblade به دنبال آن است. ماجراجویی فانتزی رایگان برای بازی فقط روی پوشیدنی های اپل کار می کند و به صورت خاص برای پلتفرم توسعه دهنده بازی های Everywear طراحی و ساخته شده است.

Gameplay به سادگی شروع می شود، اما عمقی بیش از ۲۰۰۰ مرحله دارد. از پرش، دو و دستاوردهای جادویی روی جستجوی شما استفاده می کند. این یک قانون معمولی در تجربه بازی کردن با خریدهای درون محصولی اختیاری است که ما از مدل های مشابه freemium انتظار داریم.

برای دانلود این بازی از لینک مقابل استفاده کنید: Runeblade

۵. Twisty Color

اپل واچ

Twisty Color راه جالب دیگری را برای استفاده از Digital Crown معرفی می کند. این بازی نیازمند این است که شما با چرخاندن Twister برای مطابقت با رنگ مربوطه ، تا جایی که ممکن است توپ جمع آوری کنید. اگر ساده به نظر می رسید، به این دلیل است که واقعا ساده است. اثبات این موضوع این است که شما نیاز به یک مفهوم پیچیده برای ساخت یک بازی مهیج و جالب ندارید. این مدل از بازی برای یک انفجار ۵ دقیقه ای زمانی که منتظر قطار خود هستید، عالی است.

برای دانلود این بازی از لینک مقابل استفاده کنید:Twisty Color  (یک دلار)

۶. Letterpad

اگر شما بازی با کلمات را دوست دارید، Letterpad روی اپل واچ مناسب شما است. این بازی نه حرف را به شما می دهد که شما باید کلماتی که مرتبط با عنوان داده شده به شما هستند را با این حروف پیدا کنید. این یک مفهوم ساده است که شما را وادار به تفکر می کند.

شما می توانید بیش از ۲۰۰ پازل بسازید، همه آن ها برای تفریح شما و رایگان هستند. پرداخت های درون برنامه ای آن برای باز شدن مراحل بعدی و ادامه بازی هستند.

برای دانلود این بازی از لینک مقابل استفاده کنید:Letterpad

۷. KOMRAD

اپل واچ

KOMRAD یک بازی مختص اپل واچ نیست، زیرا روی آیفون خود هم می توانید آن را بازی کنید. خوشبختانه این مثال از بازی های interactive fiction  بسیار خوب روی اپل واچ کار می کند. این بازی نه تنها یک نمونه خوب از بازی های اپل واچ است، بلکه هم چنین یکی از بهترین تجربیات ماجراجویی متنی روی iOS است.

این بازی به این صورت است که در آن شما با یک فرد روسی از سال ۱۹۸۵ هوش مصنوعی صحبت می کنید که از پایان جنگ سرد اطلاع ندارد. کامپیوتر ۳۰ سال است که در حال آموزش است و ممکن است به موشک های هسته ای مرگبار متصل باشد. شما از روی مچ دست خود با پاسخ دادن به KOMRAD تصمیم می گیرید که تقدیر و سرنوشت دنیا چگونه باشد.

برای دانلود این بازی از لینک مقابل استفاده کنید: KOMRAD (یک دلار)

۸. Tiny Armies

اپل واچ

Tiny Armies بازی ای است که مخصوص اپل واچ و آیفون است. نسخه پوشیدنی آن به شما اجازه می دهد که جنگ های حماسی را به سادگی از روی مچ دست خود همانگونه که صفحه نمایش را برای انتخاب حریف، مسیریابی دریاچه ها ، عبور از کوه ها و جنگل ها بالا و پایین می کنید، انتخاب کنید.

شما می توانید به صورت انفرادی بازی کنید یا با پرش روی iMessage دوستان خود را هم به این چالش دعوت کنید. این یک بازی تکنیکی است که برای بازه های زمانی کوتاه مدت مناسب است.

برای دانلود این بازی از لینک مقابل استفاده کنید: Tiny Armies (یک دلار)

۹. A Tiny Game of Pong

بسیاری از افراد بازی کردن Pong را روی مچ دستشان دوست دارند. Digital Crown را به دقیق ترین کنترلگر با نسخه اصلی کنسول کلاسیک هم اندازه مچ دست تبدیل کنید.

 در واقعیت مانند چیزی که در اینجا گفتیم نیست. بلکه یک Pong روی مچ دست شما است. اگرچه فقط روی اپل واچ کار می کند و هیچ نسخه ای از آیفون برای آن وجود ندارد.
برای دانلود این بازی از لینک مقابل استفاده کنید: A Tiny Game of Pong

۱۰. Lateres

 Lateres یک نوآوری برای اپل واچ بود. Lateres هم دقیقا مانند Pong به شما اجازه می دهد که از Digital Crown برای کنترل دقت  brick breaking استفاده کنید. برخلاف Pong، اما Lateres روی آیفون هم کار می کند. بناربراین شما دو راه برای بازی دارید. این یک بازی خوب کوچک و  کم حجم است که با پرداخت هر یک دلار، ۲۰ مرحله برای شما باز می شود.
برای دانلود این بازی از لینک مقابل استفاده کنید: Lateres (یک دلار)

 Pokémon GO را فراموش نکنید

به صورت فنی شما نمی توانید  Pokémon GO را با استفاده از اپل واچ بازی کنید،اما می توانید از companion app برای دریافت آن ها کمک بگیرید. اعلان های تمام صفحه را دریافت کنید و نشست خود را به عنوان یک ورزش و فعالیت تنها با آغاز برنامه روی مچ خود ضبط کنید.

اپل واچ

اپلیکیشن  Pokémon GO Watch به شما اجازه می دهد که هنگامی که در محدوده هستید، Pokéstop ها را بچرخانید و هم چنین به شما اجازه می دهد که همزمان از گوشی خود هم استفاده کنید.

برای دانلود این بازی از لینک مقابل استفاده کنید:  Pokémon GO

دیدگاهتان را بنویسید