ویدئو های فیس بوک و اینستاگرام را به طور مستقیم در واتس اپ تماشا کنید

به روز رسانی جدید واتس اپ این امکان را به این نرم افزار اضافه کرده تا کاربر بتواند بدون نیاز به خارج شدن از برنامه به طور مستقیم ویدئو های فیس بوک و اینستاگرام را اجرا کند. یعنی اگر در حال گفتگو با دوست خود هستید و او لینکی از یک فایل ویدئویی از فیس بوک و یا اینستاگرام را در واتس اپ برایتان ارسال کرده، شما بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن دیگری می توانید آن را اجرا کرده و تماشا کنید. کاربران واتس اپ حتی با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر حتی می توانند در هنگام تماشای ویدئوهای ارسالی از این برنامه ها به پنجره های دیگر و گفتگو های دیگر خود نیز سر بزنند.

قابلیت ارسال Story

فیس بوک در حال حاضر بیشتر تلاش خود را برای متصل کردن اپ های مختلف به کار گرفته است تا به کاربران این امکان را بدهد تا بطور یکپارچه در اینستاگرام ، فیس بوک و واتس اپ اطلاعات خود را تبادل کنند. سال گذشته بود که این کمپانی امکان ارسال Story  ها را از اینستاگرام به فیس بوک را برای کاربران فراهم کرد. اوایل همین امسال نیز گزارشات نشان داد که فیس بوک به دنبال فراهم کردن امکان ارسال Story  های اینستاگرام به واتس اپ است. ( اینستاگرام این بار ابزار Data Download را عرضه می کند )

انتشار بروز رسانی واتس اپ

قابلیت تماشای ویدئوهای اینستاگرام و فیس بوک به طور مستقیم در واتس اپ را شاید بتوان یکی از بروز رسانی های مفید و البته پرکاربرد این کمپانی دانست. این قابلیت در حال حاضر برای اندروید فراهم شده و به زودی برای iOS نیز در دسترس خواهد بود. البته این بروز رسانی برای اندروید هنوز منتشر نشده است و همه منتظر انتشار از سوی کمپانی فیس بوک هستیم. اگر به اخبار دنیای تکنولوژی علاقه دارید با دنبال کردن مطالب سایت مای ترفند همیشه به روز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید