معرفی بهترین و پیشرفته ترین برنامه ویرایش ویدئو برای آیفون

اگر جز کاربرانی هستید که علاقه زیادی به فیلمبرداری دارید و به دنبال یک برنامه ویرایش ویدئو برای آیفون خود می گردید خواندن این مطلب را از دست ندهید.

چه با کیفیت بی نظیر 4K 60fps آیفون ایکس و چه با کیفیت متوسط 4K 30fps یک آیفونSE، شما می توانید ویدئوهای شگفت انگیزی با زدن دکمه قرمز برنامه دوربین آیفون خود بگیرید. هرچند دوربین گوشی های آیفون از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما می توانید کلیپ های ویدئویی که با این دوربین ها می گیرید را باز هم ویرایش کنید و کیفیت آنها را بسیار بالاتر از قبل ببرید.

در این مقاله قصد داریم برنامه های ویرایش ویدئو که مختص آیفون هستند را به شما معرفی کنیم. با این نرم افزارهای ویرایش ویدئو از این پس می توانید کلیپ های ویدئویی بی نظیری را از طریق گوشی آیفون خود تولید کنید.

 

نرم افزار iMovie

اگر برای اولین بار است که قصد دارید از یک برنامه ویرایش ویدئو برای آیفون خود استفاده کنید پیشنهاد می کنیم از برنامه iMovie استفاده کنید. این نرم افزار به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. با رابط کاربری و قابلیت ساده drag & drop برنامه iMovie به سادگی می توانید کلیپ های خود را جمع آوری کنید، طول فیلم را مرتب کرده و حتی عنوان، فیلتر و افکت های مختلفی را اضافه کنید همچنین از حالت اسپلیت اسکرین (splitscreen) بهره مند شوید. قابلیت تریلر (Trailer) در این نرم افزار بسیار جالب است به این صورت که به کاربران اجازه می دهد کلیپ ها را در فضاهای پیش طراحی شده در یک قالب قرار دهند با این کار شما به طور خودکار یک تریلر فیلم به سبک هالیود و کاملا حرفه ای خواهید داشت.

گفتنی است اگر مک داشته باشید می توانید با گزینه ای که در آن وجود دارد فیلم های خود را از آیفون به مک انتقال دهید و تمام این کارهای ویرایش ویدئو را در یک صفحه نمایش بزرگتر انجام دهید.

نرم افزار iMovie را می توانید از اینجا برای آیفون خود دانلود کنید.

 

برنامه Clips

اگر می خواهید چندین کار را باهم انجام دهید نرم افزار Clips می تواند به شما کمک کند. این برنامه به شما اجازه می دهد، ویدئوها، تصاویر و موسیقی های خود را در قالب یک ویدئوی یکپارچه ترکیب کنید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نرم افزار Clips شاید همان برنامه ای باشد که شما به دنبالش هستید در حین سادگی، می توانید کارهای سرگرم کننده و جالبی را انجام دهید. شما می توانید محتوای مورد نظر خود را مستقیم از دروین برنامه Clips ضبط کنید و یا اینکه، ویدئوهای از قبل ضبط شده خود را از آلبوم وارد کلیپس کنید. کلیپس فیلترهای متنوعی از جمله، سبک های کارتونی یا پوسترهای متحرک به علاوه عناوین و گرافیک های مختلف که می توانند آنها را پوشش دهند است.

یکی از قابلیت های منحصر به فرد برنامه کلیپس این است که، ویدئویی را که از درون برنامه ضبط می کنید می توانید با کمک صدای خود متنی را بر روی آن قرار دهید. قطعا نمی توانید با کلیپس یک ویدئو کاملا حرفه ای ضبط کنید اما اگر به دنبال اشتراک گذاری سریع و یک ابزار سرگرم کننده می گردید می تواند بسیار به دردتان بخورد.

برای دانلود برنامه کلیپس (Clips) اینجا را کلیک کنید.

 

نرم افزار Flimmaker Pro

کسانی که به دنبال یک برنامه ویرایش ویدئو برای آیفون خود که کمی  فنی تر از iMovie یا Clips است هستند پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Flimmaker Pro برای اهداف خود استفاده کنند. با این برنامه شما می توانید گرادینت رنگی طول فیلم را تنظیم کنید همچنین به ویدئوهای خود جلوه های نمایشی دهید. در این نرم افزار همچنین امکان تعادل رنگ سفید، اشباع و کنتراست را کنترل کنید. یکی از ویژگی های بسیار جالب Filmmaker Pro این است که می توانید صفحه نمایش صحنه هایی را که ضبط کرده اید را با تصویر زمینه های جدید تعویض کنید.  اپلیکیشن Filmmaker را می توان یکی از دقیق ترین برنامه ها در زمینه ویرایش ویدئو و فیلم سازی برای آیفون به شمار می رود.

تنها مشکل این برنامه  رایگان نبودن آن است اما شما می توانید نسخه آزمایشی برنامه را که در دسترس است را تهیه کنید و با آن ویدئوهای خود را ضبط یا ویرایش کنید. گفتنی است هر فیلمی که با نسخه آزمایشی می گیرید عنوان Filmmaker Pro بر روی فیلم می خورد.

این نرم افزار را می توانید از اینجا دانلود کنید.

 

نرم افزار Videoshop

Videoshop یک برنامه ویرایش فیلم برای آیفون است که کاربر به راحتی می تواند از آن استفاده کند و نتایج قابل توجه ای را بدست آورد. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود چندید ویدئو را در خط زمانی خود مرتب و همچنین رنگ و کنتراست آن را تنظیم کنید. همچنین می توانید به ویدئو خود انواع فیلتر، عنوان، افکت های صوتی و حتی صداها را تنظیم کنید. Videoshop دارای حالت های خاصی از جمله اسلوموشن (slo-motion) است.

اگر به دنبال یک برنامه ویرایش ویدئو برای آیفون هستید که قیمت پایینی داشته باشد می توانید این videoshop را از اینجا دانلود کنید.

 

نرم افزار LumaFusion

LumaFusion یکی از نرم افزارهای قدرتمند ویرایشگر چند رسانه ای ویدئویی است که معمولا روزنامه نگاران و فیلم سازان فیلم های حرفه ای از آن استفاده می کنند. اگر شما هم به دنبال ضبط ویدئو کاملا حرفه ای هستید می توانید از این برنامه پیشرفته استفاده کنید تا ویرایش سریع به همراه افکت های متنوع انجام دهید.

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این برنامه ویرایش ویدئو برای آیفون می توان به وجود3 آهنگ صوتی برای جلوه های صوتی و ویژگی های ویرایش حرفه ای اشاره کرد. شما می توانید این برنامه را با قیمت 19.99 دلار تهیه کنید که ممکن است از نظر اکثر کاربران این قیمت برای یک اپلیکشن بسیار بالا باشد اما برنامه LumaFusion با قابلیت های شگفت انگیزی که دارد مطمئنا ارزش هزینه کردن دارد و ذوق و استعداد شما را برای فیلمبرداری بالا می برد.

اگرچه در اپ استور برنامه های ویرایش ویدئو زیادی را می توانید پیدا کنید اما این پنج اپلیکیشنی که به معرفی آنها پرداختیم جز بهترین برنامه ها در این زمینه هستند.

این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید