نحوه فعال و غیر فعال کردن بروزرسانی خودکار در آیفون و آیپد

سیستم عامل iOS 12 اپل، بروزرسانی خودکار سیستم عامل را برای آیپد و آیفون به ارمغان خواهد آورد. اپ استور نیز میتواند به طور خودکار برنامه های نصب شده شما را بروزرسانی کند. در اینجا نحوه فعال کردن این ویژگی وجود دارد، همچنین برای کسانی که میخواهند بروزرسانی دستی انجام دهند نحوه غیرفعال کردن آن نیز گفته می‌شود. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید بروزرسانی خودکار سیستم عامل و برنامه ها را برای مصرف اینترنت کمتر غیرفعال کنید. برای رفع مشکلات و اختلالات iOS 12 با ما در این لینک همراه شوید.

بروزرسانی خودکار سیستم عامل

برای فعال یا غیرفعال کردن بروزرسانی های خودکار سیستم عامل، وارد بخش تنظیمات شوید، “General” را انتخاب کرده و روی “Software Update” ضربه بزنید.

شما در اینجا خواهید دید که آیا بروزرسانی خودکار روشن است یا خیر. اگر همچین گزینه ای نداشته باشید، یعنی هنوز iOS 12 را نصب نکرده اید.

برای خاموش یا روشن کردن بروزرسانی، روی “Automatic Updates” ضربه بزنید و نوار موجود را “On” یا “Off” قرار دهید.

بروزرسانی ها از همان لحظه ای که در دسترس قرار میگیرند، نصب نخواهند شد. در شب وقتی دستگاه شما به یک منبع برق متصل است، نصب خواهند شد. بنابراین وقتی از آیفون یا آیپد خود استفاده میکنید، کار شما را قطع نخواهند کرد.

حتی اگر بروزرسانی خودکار سیستم عامل غیرفعال باشد، می‌توانید به تنظیمات رفته و “General” را انتخاب کنید، سپس وارد “Software Updates” شوید. در اینصورت می‌توانید همه بروزرسانی های موجود و در دسترس را انجام دهید.

بروزرسانی خودکار برنامه ها

برای فعال یا غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار برنامه ها، به تنظیمات رفته و وارد بخش “iTunes & App Store” شوید. گزینه “Updates” را انتخاب کرده و در صورت نیاز آن را در حالت “On” یا “Off” قرار دهید.

بروزرسانی برنامه ها هم پس از اینکه در دسترس قرار میگیردند، بلافاصله نصب نخواهند شد. آیفون یا آپید شما بروزرسانی ها را وقتی انجام میدهد که دستگاه به برق متصل است و استفاده ای از آن نمی‌شود، برای مثال هنگام شارژ دستگاه در شب.

حتی اگر بروزرسانی خودکار برنامه ها نیز غیرفعال باشد، می‌توانید اپ استور را باز کرده، روی بخش “Updates” در پایین دستگاه ضربه بزنید. در اینصورت می‌توانید بروزرسانی برنامه های در دسترس را به صورت دستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید