آفیس در بروز رسانی جولای برای اندروید ویژگی های جدید عرضه کرده است

مشترکین آفیس 365 که مجموعه مایکروسافت را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده اند، برخی از ویژگی ها را برای استفاده بهتر در بروزرسانی جولای که اخیرا منتشر شده است، به دست آورده اند.

در مقایسه با کارمندان داخلی، مشترکین تنها برخی ویژگی های جدید را برای سه برنامه از 5 برنامه یعنی ورد، پاورپوینت و اوت لوک دریافت کرده اند. با این وجود، نسخه  16.0.10325.20043 یک بروز رسانی ارزشمند به خصوص برای ورد به ارمغان می آورد، که در حال حاضر شما می‌توانید شمار کلمات را در جعبه ای کوچک پایین سند خود مشاهده کنید.

اوت لوک آفیس نیز دو ویژگی جدید دریافت کرده است، یکی توانایی فراخوان درخواست برای حذف مخاطبین و دیگری برای غیرفعال کردن گزینه قبل به نام “Do Not Disturb”. همانطور که در هر بخش دیگری از نرم افزار با عملکرد مشابه، گزینه دوم اجازه میدهد تا اعلان های ایمیل را به منظور تمرکز بیشتر روی کار خود خاموش کنید.

آخرین مورد که البته مهم هم هست، پاورپوینت اکنون ویرایش اسلاید ها از کنار را پشتیبانی می‌کند. واقعیت این است که قسمت بیشتر صفحه اصلی فدای ویرایش می‌شود، که البته خوب هم میباشد.

اگر تا کنون برنامه های آفیس را برای اندروید نصب نکرده اید، می‌توانید از طریق لینک های زیر برای دریافت برنامه های آفیس برای اندروید اقدام کنید:

دیدگاهتان را بنویسید