با برترین برنامه های ضبط تماس آیفون بیشتر آشنا شوید

ممکن است زمانی بخواهید مکالمات مهم خود را ضبط کنید تا بعدا به آنها مراجعه کنید. قابلیت ضبط مکالمه برای شما این امکان را فراهم می کند. در بسیاری از کشورها این کار غیرقانونی تلقی می شود و برای ضبط هر مکالمه ای باید طرفین رضایت کامل داشته باشند. برخلاف سیستم عامل اندورید ضبط مکالمات تلفنی برای دارندگان آیفون فراهم نیست و آنها از این قابلیت برخوردار نیستند. اپل دارای محدودیت های امنیتی زیادی در این زمینه است. به همین منظور صاحبان آیفون باید از برنامه های ضبط مکالمه برای اینکار استفاده کنند.

اگر جز کاربران آیفون هستید و به پلتفرم خود می خواهید همچین ویژگی را اضافه کنید می توانید از 10 اپلیکیشن برتر ضبط مکالمه برای آیفون که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم استفاده کنید.

 

اپلیکیشن TapeACall Pro

TapeACall Pro یکی از بهترین برنامه های ضبط مکالمه محسوب می شود که به راحتی می تواند هر گونه تماسی را ضبط کند. زمانی که در حال تماس هستید فقط کافی است که روی دکمه ضبط ضربه بزنید و برنامه یک کنفرانس تلفنی سه طرفه ایجاد می کند که در آن خط سوم در حال ضبط شدن است. این اپلیکیشن همچنین به شما این امکان را می دهد تا مکالمات ضبط شده را با ایمیل یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید این مکالمات را ذخیره کنید. این اپلیکیشن برای آن دسته افرادی که مکالمه های تلفنی طولانی دارند هم مفید است. گفتنی است، این برنامه داری نسخه رایگان است که به مدت 7 روز از آن می توانید استفاده کنید و پس از هفت روز اگر از عملکرد آن راضی بودید باید جهت استفاده کامل هزینه پرداخت کنید.

دانلود برنامه TapeACall Pro

 

اپلیکیشن Call Recorder – Int Call

یکی دیگر از اپلیکیشن های برتر ضبط مکالمه برای آیفون Call Recorder – Int Call است. کیفیت این برنامه بسیار بالاست. برای استفاده از این برنامه باید به اینترنت متصل باشید و برای ضبط تماس های خروجی هزینه پرداخت کنید. برای ضبط مکالمه ها با این اپلیکیشن باید شماره مورد نظر خود را با استفاده از پد شماره گیری داخل برنامه وارد کنید و تماس بگیرید.

برای ضبط تلفن های ورودی، ابتدا باید برنامه را باز کرده و سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید. که معمولا ضبط تماس های ورودی با این برنامه کمی مشکل است. همچنین می توانید مکالمه ضبط شده خود را در گوشی ذخیره کنید یا در Google Drive یا Dropbox  آپلود و یا به ایمیل خود ارسال کنید.

گفتنی است، مانند تمام برنامه ها برای شروع اعتبار رایگانی در اختیارتان می گذارد و در صورتی که از کارکرد برنامه راضی بودید می توانید اعتبار بیشتری خریداری کنید.

دانلود برنامه Call Recorder – Int Call

 

اپلیکیشن Call Recorder for iPhone

برنامه  Call Recorder for iphone یکی دیگر از برنامه های ضبط تماس است که می توانید از آن برای ضبط تماس های ورودی و خروجی استفاده کنید. این اپلیکیشن از یک سیستم کنفرانس تلفنی برای ضبط مکالمه ها استفاده می کند.  زمانی که از طریق این برنامه با شخصی تماس می گیرید باید چند ثانیه صبر کنید تا گزینه های ادغام تماس ها فعال شود. زمانی که این گزینه در دسترس قرار گیرد می توانید روی دکمه ادغام تماس (call merge) ضربه بزنید تا تماس ضبط شود.

دانلود برنامه Call Recorder for iPhone

 

اپلیکیشن Call Recorder Lite

این برنامه برخلاف اپلیکیشن هایی که تاکنون معرفی کردیم رایگان است که امکان ضبط مکالمه های ورودی و خروجی را برای شما فراهم می کند. همانند برنامه های قبلی برای ضبط مکالمات از سیستم ادغام تماس سه طرفه استفاده می کند. برای ضبط یک مکالمه، ابتدا برنامه را باز کنید و سپس روی دکمه record call ضربه بزنید. برنامه ابتدا شماره در حال ضبط را شماره گیری می کند و زمانی شماره وصل شد شما می توانید شماره ای را که می خواهید شماره گیری کنید و بلافاصله به هر دو تماس وصل می شوید و تماستان ضبط می شود.

از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به آپلود تماس ها در Dropbox و Google Drive و اشتراک گذاری آنها از طریق ایمیل، آی مسیج یا توییتر اشاره کرد. نسخه رایگان این اپلیکیشن به شما اجازه ضبط تماس های نامحدود را می دهد اما تنها می توانید به 60 ثانیه اول ضبط گوش دهید. نسخه اصلی برنامه به قیمت 9.99 دلار به فروش می رسد که یک کارت اعتبار 300 دقیقه ای  به شما می دهد. اگر به دقیقه هایی بیشتری نیاز دارید باید از برنامه خریداری کنید.

دانلود برنامه Call Recorder Lite

 

اپلیکیشن Call Recorder Unlimited

یکی از برنامه های ضبط تماس برای آیفون Call Recorder Unlimited نام دارد. این اپلیکیش همانند TapeACall Pro که پیش از این، آن را معرفی کردیم است و از لحاظ قابلیت بسیار مشابه این برنامه است. اگر TapeACall Pro برایتان کار نکرد می توانید Call Recorder Unlimited را جایگزین آن کنید.

دانلود برنامه Call Recorder Unlimited

 

اپلیکیشن CallRec Lite

این اپلیکیش همانند برنامه Call Recorder Lite است و دارای ویژگی های مشابه ای هستند. مانند Call Recorder Lite دارای ضبط مکالمه ترکیبی سه طرفه است و می تواند تماس ها را در فضای ذخیره سازی ابری از جمله Dropbox و Google Drive آپلود کرد و آنها را با ایمیل یا رسانه های اجنماعی به اشتراک گذاشت.

نسخه رایگان این برنامه به شما امکان ضبط تماس های نامحدود را می دهد اما تنها می توانید 60 ثانیه اول این مکالمه ها را گوش دهید. بنابراین برای گوش دادن به تمام مکالمه باید نسخه اصلی را خریداری کنید.

قیمت این برنامه 8.99 دلار است که جز ارزان ترین برنامه های ضبط تماس به حساب می آید. همچنین از کشورهایی چون آرژانتین، استرالیا، کانادا، آمریکا، برزیل، شیلی، اسرائیل، مکزیک و لهستان پشتیبانی می کند.

دانلود برنامه CallRec Lite

 

اپلیکیشن NoNotes

یکی دیگر از برنامه های ضبط تماس برای آیفون NoNotes نام دارد که می تواند تماس های ورودی و خروجی شما را ضبط کند. این اپلیکیشن دارای یک گزینه اضافی برای ترجمه تماس های ضبط شده است. به شما این امکان را می دهد همانند برنامه هایی که تاکنون معرفی کردیم مکالمه ها را ذخیره کنید و با دیگر برنامه ها به اشتراک بگذارید.

این برنامه در حال حاضر فقط در آمریکای شمالی و ایالات متحده موجود است.

دانلود برنامه NoNotes

 

اپلیکیشن Call Recorder for iPhone Calls

این اپلیکیشن جز برترین برنامه های ضبط تماس است که به راحتی می تواند تماس های صوتی در آیفون را ضبط کند. شما می توانید بدون نیاز به سیم کارت  کار ضبط را انجام دهید در واقع قادر خواهید بود با خدمات آنلاین برای برقراری تماس استفاده کنید که جز قابلیت های شگفت انگیز این برنامه به حساب می آید.

دانلود برنامه Call Recorder for iPhone Calls

 

اپلیکیشن ipadio

Ipadio یکی از برنامه های جذاب و رایگان ضبط تماس آیفون است که این امکان را به شما می دهد نه تنها  تماس بلکه هر صدای دیگری را ضبط کنید. زمانی که در این برنامه حساب کاربری برای خود درست می کنید یک حساب آنلاین در «ipadio.com» برای شما ایجاد می شود. هنگامی که قصد ضبط تماس ها را دارید شما برای اولین تماس به یکی از اعداد محلی ipadio و یک پین برای وارد شدن نیاز پیدا خواهید کرد.

در این برنامه همچنین می توانید دو مکالمه باهم داشته باشید و دو مکالمه را ضبط کنید و مکالمات به طور خودکار به حساب آنلاین شما منتقل می شوند و قادر خواهید بود این تماس ها را بعد دانلود کنید یا به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه ipadio

 

اپلیکیشن iRec Call Recorder

آخرین اپلیکیشن برتری که می خواهیم  معرفی کنیم iRec Call Recorder نام دارد. این برنامه امکان ضبط تماس های ورودی و خروجی را برای شما فراهم می کند و به شما اجازه می دهد با استفاده از خدماتش تماس های بین المللی ارزان داشته باشید.

گفته می شود همانند اپلیکیش NoNotes دارای گزینه ترنسکرایب است.

دانلود برنامه iRec Call Recorder

در صورتی که برنامه بهتری برای ضبط مکالمه در آیفون می شناسید در بخش نظرات همین پست با ما در میان بگذارید، منتظر تجربیات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید