اینستاگرام به زودی به کاربران خود این امکان را می دهد که محتوای خود را از نظر جغرافیایی محدود کنند

اینستاگرام هم چنان در حال معرفی قابلیت ها و ویژگی های جدید است. اما پیش از معرفی آن ها، شرکت مالک فیس بوک مایل است که آن ها را روی تعدادی از کاربران امتحان کند. به عنوان آخرین آزمایش ها، شبکه ی اجتماعی به کاربران قطعی خود اجازه می دهد که محتوای خود را از نظر جغرافیایی محدود کنند.

به طور خاص تر، این قابلیت جدید به کاربران اجازه می دهد که به صورت مستقل کشورهایی را که قادر به دیدن محتوای آن ها هستند را انتخاب کنند. بنابراین، هرکس محتوای کشوری را که انتخاب نکند، نمی بیند. نکته ی قابل توجه دیگر این است که این قابلیت فقط محدود به پست ها نمی‌شود بلکه تنظیمات مربوط به آن در منوی کنترل استوری ها هم مشاهده می‌شود.

اینستاگرام

کاربرد این ویژگی جدید برای کاربران عادی قابل بحث است. در عوض، اینستاگرام به احتمال زیاد با تمرکز بر کسب و کار آن رامعرفی کند. به هر حال ، اغلب افراد مجبور می‌شوند چندین حساب کاربری ایجاد کنند تا نظر مخاطبان در مناطق مختلف را جلب کنند با این حال، با آوردن محدودیت‌های جغرافیایی به اینستاگرام ممکن است دیگر نیازی به این کار نباشد.
همانند بیشتر تست‌های اینستاگرام، این ویژگی جدید ممکن است قبل از عرضه و به کار گیری کنار گذاشته شود؛ اما با در نظر گرفتن مزایای آن در رابطه با کسب و کار کنار گذاشته شدنش در این موقعیت بعید و دور از انتظار به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید